Η SKY express, η ελληνική αεροπορική με τον νεότερο στόλο αεροσκαφών στην Ελλάδα έχει κερδίσει τη διεθνή αναγνώριση, αλλά και μια θέση στην καρδιά κάθε ταξιδιώτη, αναβαθμίζοντας ταυτόχρονα τον τουρισμό και την οικονομία της χώρας.
H ολέθρια σχέση της Πέμης Ζούνη
H ολέθρια σχέση της Πέμης Ζούνη
Μια ιστορία γεμάτη ίντριγκες, απάτες, εκβιασμούς και απειλές ξετυλίγεται εδώ και καιρό, με πρωταγωνίστριες τη γνωστή ηθοποιό και πολιτικό και τη θεατρική παραγωγό Μπέσσυ Γιαννοπούλου
Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
UPD:
52
ΣΧΟΛΙΑ
Τελευταίο επεισόδιο στο καυτό σίριαλ που ήδη έχει πάρει τον δρόμο της Δικαιοσύνης, η δικηγορική παρέμβαση στον ALPHA προκειμένου να «εξαφανιστεί» από το πάνελ της Ελεονώρας Μελέτη η Μπέσσυ Γιαννοπούλου. Το χρονικό, τα τρυφερά μηνύματα που έγιναν εφιάλτες, η παράσταση στο Ιδρυμα Κακογιάννης, το φωτομοντάζ με τον Ανγκ Λι και οι καταγγελίες για «εγκλεισμό και ομηρία»
Μετά από αλλεπάλληλα, πιεστικά μηνύματα καταλήξαμε, επιτέλους, σε μια φιλική τηλεφωνική επικοινωνία. Η φωνή της Πέμης Ζούνη πεισματικά να αρνείται κάθε είδους διευκρινίση. Ανένδοτη. Για συνέντευξη ούτε λόγος. Μόνιμη επωδός «δεν λέω τίποτα, η υπόθεση βρίσκεται στα χέρια των δικηγόρων μου». Ολα αυτά με αφορμή το τελευταίο επεισόδιο στη διαμάχη της με τη θεατρική παραγωγό Μπέσσυ Γιαννοπούλου. Μια ιστορία που τα έχει όλα.
Οπως τουλάχιστον αποκαλύπτουν οι δικογραφίες, οι επιστολές και οι καταθέσεις. Μια ιστορία αγάπης, μίσους, εγκλεισμών, απειλών και οικονομικών διαφορών. Σαν ταινία. Σαν χολιγουντιανή μικρογραφία σκανδάλων. Δηλαδή sex, money, power.
Η Πέμη Ζούνη είναι η επιτομή του πάθους. Ζει με πάθος. Παίζει με πάθος. Επικοινωνεί με πάθος. Αγαπάει με πάθος. Ολα στη διαπασών. Το πάθος ήταν που την έφερε από τη Φιλοσοφική στην Υποκριτική. Το πάθος για τη μουσική, το πιάνο, τον χορό και το τραγούδι. Πάντα προκαλούσε πάθος. Οι αρσενικοί ξεροστάλιαζαν να ραντιστούν με τους χυμούς της. Οι σκηνοθέτες από πίσω της. Οι προτάσεις έπεφταν βροχή. Οι ρόλοι το ίδιο. Οπως και τα βραβεία. Η Πέμη, από μικρή, ένα από τα πρωτοκλασάτα νέα θηλυκά στο θεατρικό σανίδι, στην οθόνη και την τηλεόραση.
Κάπως έτσι άνοιξαν και οι πόρτες της πολιτικής. Το 2004 με το ΠΑΣΟΚ και πέντε χρόνια αργότερα, με Γιώργο Παπανδρέου, στην Α’ Αθηνών. Κάπως έτσι βρέθηκε στα έδρανα του Κοινοβουλίου. Μέσα στην κρίση. Και τρία χρόνια μετά αποφασίζει να πάρει διαζύγιο. Με την τρέχουσα ελληνική πολιτική και τόσο πεζή πραγματικότητα. Αβυσσαλέο χάος χωρίζει το πάθος της Πέμης με τον ορυμαγδό των μικρών εμφύλιων πολέμων.
«Μικρή μου Ποκαχόντας»
Μερικές γραμμές σε μια επιστολή συμπυκνώνουν την ουσία αυτής της σχέσης: «Σ’ αγαπάω, δεν το πίστευες που σου το έλεγα. Ισως σιγά-σιγά το πιστέψεις. Εδώ θα είμαι. Θα το δεις. Και όταν δεν κρύβεσαι θα το βλέπω και εγώ. Κρατάω αυτά που μου έγραψες ως πολύτιμα, για τα δύσκολα, μικρή μου Ποκαχόντας».
Η επιστολή, μαζί με τόσα άλλα τεκμήρια, κατέληξε στις δικογραφίες. Και οι δικογραφίες θα αποτελέσουν την πρώτη ύλη μιας επερχόμενης δίκης. Τέτοια σκάνδαλα είναι το πρωινό του star system στο Χόλιγουντ. Μάλιστα για τους περισσότερους των οποίων τα ονόματα ταυτίζονται με τέτοια σκάνδαλα δεν ιδρώνει το αυτί. Ασε που το επιδιώκουν. Ωστε να τροφοδοτούν τη φήμη τους και την αχόρταγη περιέργεια των θαυμαστών τους.
Α, ξέρετε η Τζόντι Φόστερ είναι λεσβία. Ε και; Α, ξέρετε η Σαρλίζ Θερόν γουστάρει μια γκαρσόνα. Ελα! Χέστηκε η φοράδα στ’ αλώνι! Α, ξέρετε η Αντζελίνα Τζολί έχει κάνει έρωτα με τον αδελφό της. Τι μας λες τώρα...
Εδώ όμως είναι Βαλκάνια, δεν είναι παίξε γέλασε. Κάπως έτσι, προφανώς, η Πέμη έχει κατεβάσει τα τηλέφωνα και έχει σφραγίσει τα χείλη της: «Ολα τα χειρίζονται οι δικηγόροι μου». Από την άλλη, με κάθε αφορμή, η Μπέσσυ Γιαννοπούλου τροφοδοτεί την επικαιρότητα. Το τελευταίο επεισόδιο αυτής της ανελέητης κόντρας διαδραματίστηκε σε μία από τις πρόσφατες εκπομπές της Ελεονώρας Μελέτη «Μετά τα μεσάνυχτα». Οπου άλλοι καλεσμένοι είχαν ανακοινωθεί από τον τηλεοπτικό σταθμό ALPHA, άλλοι έπαιξαν στο τρέιλερ και άλλοι βρέθηκαν στο στούντιο παρέα με την Ελεονώρα.
Δηλαδή μαζί με την Αννα-Ραφαέλα Μπαζάν του «Greece Next Top Model» και τον Πέτρο Γαϊτάνο είχε ανακοινωθεί και το όνομα της Μπέσσυς Γιαννοπούλου. Δηλαδή το «κόκκινο πανί» για την Πέμη Ζούνη. Αυτό ήταν. Αμέσως έσπευσε η δικηγόρος Ελλη Ρούσσου και έφυγε από τη μέση η Μπέσσυ:
«Σε σχέση με την τηλεοπτική συνέντευξη της κυρίας Γιαννοπούλου στην εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη, ζήτησα από τον τηλεοπτικό σταθμό ALPHA για λογαριασμό της κυρίας Πέμης Ζούνη να μη μεταδοθεί συνέντευξη που να αφορά καθ’ οιονδήποτε τρόπο την κυρία Ζούνη. Γενικά, να μη γίνει καμία επεξεργασία προσωπικών δεδομένων της σε αυτή τη συνέντευξη κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων.
Μετά από αλλεπάλληλα, πιεστικά μηνύματα καταλήξαμε, επιτέλους, σε μια φιλική τηλεφωνική επικοινωνία. Η φωνή της Πέμης Ζούνη πεισματικά να αρνείται κάθε είδους διευκρινίση. Ανένδοτη. Για συνέντευξη ούτε λόγος. Μόνιμη επωδός «δεν λέω τίποτα, η υπόθεση βρίσκεται στα χέρια των δικηγόρων μου». Ολα αυτά με αφορμή το τελευταίο επεισόδιο στη διαμάχη της με τη θεατρική παραγωγό Μπέσσυ Γιαννοπούλου. Μια ιστορία που τα έχει όλα.
Οπως τουλάχιστον αποκαλύπτουν οι δικογραφίες, οι επιστολές και οι καταθέσεις. Μια ιστορία αγάπης, μίσους, εγκλεισμών, απειλών και οικονομικών διαφορών. Σαν ταινία. Σαν χολιγουντιανή μικρογραφία σκανδάλων. Δηλαδή sex, money, power.
Η Πέμη Ζούνη είναι η επιτομή του πάθους. Ζει με πάθος. Παίζει με πάθος. Επικοινωνεί με πάθος. Αγαπάει με πάθος. Ολα στη διαπασών. Το πάθος ήταν που την έφερε από τη Φιλοσοφική στην Υποκριτική. Το πάθος για τη μουσική, το πιάνο, τον χορό και το τραγούδι. Πάντα προκαλούσε πάθος. Οι αρσενικοί ξεροστάλιαζαν να ραντιστούν με τους χυμούς της. Οι σκηνοθέτες από πίσω της. Οι προτάσεις έπεφταν βροχή. Οι ρόλοι το ίδιο. Οπως και τα βραβεία. Η Πέμη, από μικρή, ένα από τα πρωτοκλασάτα νέα θηλυκά στο θεατρικό σανίδι, στην οθόνη και την τηλεόραση.
Κάπως έτσι άνοιξαν και οι πόρτες της πολιτικής. Το 2004 με το ΠΑΣΟΚ και πέντε χρόνια αργότερα, με Γιώργο Παπανδρέου, στην Α’ Αθηνών. Κάπως έτσι βρέθηκε στα έδρανα του Κοινοβουλίου. Μέσα στην κρίση. Και τρία χρόνια μετά αποφασίζει να πάρει διαζύγιο. Με την τρέχουσα ελληνική πολιτική και τόσο πεζή πραγματικότητα. Αβυσσαλέο χάος χωρίζει το πάθος της Πέμης με τον ορυμαγδό των μικρών εμφύλιων πολέμων.
«Μικρή μου Ποκαχόντας»
Μερικές γραμμές σε μια επιστολή συμπυκνώνουν την ουσία αυτής της σχέσης: «Σ’ αγαπάω, δεν το πίστευες που σου το έλεγα. Ισως σιγά-σιγά το πιστέψεις. Εδώ θα είμαι. Θα το δεις. Και όταν δεν κρύβεσαι θα το βλέπω και εγώ. Κρατάω αυτά που μου έγραψες ως πολύτιμα, για τα δύσκολα, μικρή μου Ποκαχόντας».
Η επιστολή, μαζί με τόσα άλλα τεκμήρια, κατέληξε στις δικογραφίες. Και οι δικογραφίες θα αποτελέσουν την πρώτη ύλη μιας επερχόμενης δίκης. Τέτοια σκάνδαλα είναι το πρωινό του star system στο Χόλιγουντ. Μάλιστα για τους περισσότερους των οποίων τα ονόματα ταυτίζονται με τέτοια σκάνδαλα δεν ιδρώνει το αυτί. Ασε που το επιδιώκουν. Ωστε να τροφοδοτούν τη φήμη τους και την αχόρταγη περιέργεια των θαυμαστών τους.
Α, ξέρετε η Τζόντι Φόστερ είναι λεσβία. Ε και; Α, ξέρετε η Σαρλίζ Θερόν γουστάρει μια γκαρσόνα. Ελα! Χέστηκε η φοράδα στ’ αλώνι! Α, ξέρετε η Αντζελίνα Τζολί έχει κάνει έρωτα με τον αδελφό της. Τι μας λες τώρα...
Εδώ όμως είναι Βαλκάνια, δεν είναι παίξε γέλασε. Κάπως έτσι, προφανώς, η Πέμη έχει κατεβάσει τα τηλέφωνα και έχει σφραγίσει τα χείλη της: «Ολα τα χειρίζονται οι δικηγόροι μου». Από την άλλη, με κάθε αφορμή, η Μπέσσυ Γιαννοπούλου τροφοδοτεί την επικαιρότητα. Το τελευταίο επεισόδιο αυτής της ανελέητης κόντρας διαδραματίστηκε σε μία από τις πρόσφατες εκπομπές της Ελεονώρας Μελέτη «Μετά τα μεσάνυχτα». Οπου άλλοι καλεσμένοι είχαν ανακοινωθεί από τον τηλεοπτικό σταθμό ALPHA, άλλοι έπαιξαν στο τρέιλερ και άλλοι βρέθηκαν στο στούντιο παρέα με την Ελεονώρα.
Δηλαδή μαζί με την Αννα-Ραφαέλα Μπαζάν του «Greece Next Top Model» και τον Πέτρο Γαϊτάνο είχε ανακοινωθεί και το όνομα της Μπέσσυς Γιαννοπούλου. Δηλαδή το «κόκκινο πανί» για την Πέμη Ζούνη. Αυτό ήταν. Αμέσως έσπευσε η δικηγόρος Ελλη Ρούσσου και έφυγε από τη μέση η Μπέσσυ:
«Σε σχέση με την τηλεοπτική συνέντευξη της κυρίας Γιαννοπούλου στην εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη, ζήτησα από τον τηλεοπτικό σταθμό ALPHA για λογαριασμό της κυρίας Πέμης Ζούνη να μη μεταδοθεί συνέντευξη που να αφορά καθ’ οιονδήποτε τρόπο την κυρία Ζούνη. Γενικά, να μη γίνει καμία επεξεργασία προσωπικών δεδομένων της σε αυτή τη συνέντευξη κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας των Προσωπικών Δεδομένων.
Ο τηλεοπτικός σταθμό ALPHA μετά το νόμιμο αίτημά μας έλαβε την απόφαση να μην παρουσιαστεί η εν λόγω συνέντευξη. Η διαφορά της κυρίας Ζούνη με την κυρία Γιαννοπούλου εκκρεμεί πλέον στα ποινικά δικαστήρια και την υπόθεση χειρίζεται για την κυρία Ζούνη ο ποινικολόγος Θέμης Σοφός». Τι να κάνουν οι άνθρωποι του ALPHA; Να βρεθούν μπλεγμένοι; Ετσι, έξω η Μπέσσυ, μέσα η Κατερίνα Γκαγκάκη. Πολύ σωστά έπραξαν. Η συνέχεια αναρτήθηκε στο Facebook. Διά χειρός Μπέσσυς Γιαννοπούλου:
«Οταν κάποιος φοβάται κόβει τις εκπομπές. Φιμώνει τους δημοσιογράφους και απαιτεί να ακούγεται μόνο η δική του πλευρά ανερυθρίαστα. Δεν μπορεί κανείς να μιλάει για προσωπικά δεδομένα όταν ο ίδιος έχει δώσει δελτίο Τύπου σε όλους τους δημοσιογράφους έναν χρόνο πριν και μιλάει για όλα τα θέματα, αλλά μόνο από τη δική του οπτική. Κρίμα. Γιατί όταν με κάλεσαν στην εκπομπή, πίστεψα ότι θα μπορούσαν να προστατέψουν την επιλογή τους. Δεν μπόρεσαν όμως».
Στενή σχέση ή «αρπαγή, εφιάλτης, βασανιστήριο»;
Από εδώ και πέρα εμφανίζεται μια ατελείωτη λίστα ερωτημάτων, αινιγμάτων, γρίφων, αντιφάσεων, ισχυρισμών. Ετσι η φαντασία των θεατών και αναγνωστών καλπάζει. Ασυγκράτητη και αχαλίνωτη. Να το παραδεχτούμε. Εμείς οι κοινοί θνητοί ζούμε, τρεφόμαστε μέσα από τις ζωές των άλλων. Επώνυμων και διάσημων.
Το πρώτο δεδομένο, πάλι σύμφωνα με τη δικογραφία, η συγκατοίκηση των δύο γυναικών. Επί δύο χρόνια. Με διαμέρισμα στο κέντρο της Αθήνας. Και ο Στάθης Σκέντζος, ο σύζυγός της Πέμης και εκπρόσωπος της εταιρείας παραγωγής της ηθοποιού Art Tank; Η αδελφή της;
Προφανώς η σχέση ήταν στενή. Γι’ αυτό σας λέω ότι η φαντασία καλπάζει. Οπου, σύμφωνα με μήνυση της Πέμης εναντίον της συμβίας της, η σχέση αυτή κατέληξε σε «αρπαγή, εφιάλτη και βασανιστήριο»!
Α, δεν είναι έτσι. Καθόλου έτσι, όπως ανταπαντάει η κυρία Γιαννοπούλου. Και προς τεκμηρίωση των λεγομένων της καταθέτει πλήθος ντοκουμέντων. Με δεκάδες μηνύματα. Με φωτογραφίες από προσωπικές στιγμές τους. Των συγκάτοικων θέλετε; Τέλος πάντων. Καθώς και έγγραφα των εταιρειών που διατηρούσαν εκείνη (με εκπρόσωπο της εταιρείας τον σύζυγό της) και η Μπέσσυ Γιαννοπούλου.
Κάπου εδώ, και λόγω εταιρειών, εισβάλλει το αμείλικτο πρόσωπο της οικονομίας. Money. Είπαμε. Η συνταγή κάθε σκανδάλου περιλαμβάνει απαραιτήτως τρία δεδομένα: sex, money, power. Ετσι η Πέμη Ζούνη επιμένει ότι εξαπατήθηκε οικονομικά από την παραγωγό κατά τη συνεργασία τους για το ανέβασμα του θεατρικού έργου «... και Ιουλιέτα».
Ομως η άλλη, η αντίδικος και θανάσιμη εχθρός της Πέμης (Παναγιώτα το πλήρες όνομά της), για να θεμελιώσει τον ισχυρισμό της πως καθόλου δεν είναι έτσι, επιμένει ότι όχι μόνο δεν εξαπάτησε, αλλά ζημιώθηκε από τη συνεργασία μαζί της! Και όχι μόνο αυτό. Εδώ είναι το ψητό.
Που εξάπτει την καλπάζουσα φαντασία των κοινών θνητών.Ανάμεσα στα δύο θηλυκά, λέει εκείνη, προέκυψε ένας πιο προσωπικός δεσμός. Παιδιά, ο καθένας έχει το δικαίωμα να κάνει ό,τι θέλει. Σωστά; Σωστά. Ελα όμως που είναι ακαταμάχητος και ακατανίκητος ο πειρασμός της κλειδαρότρυπας. Πάμε παρακάτω. Στο δεύτερο μυστήριο.
Το σκάνδαλο με τον άφαντο Ανγκ Λι και το φωτομοντάζ
Αυτό το μυστήριο, εκτός από Ιουλιέτα, Πέμη και Μπέσσυ, φέρει και το όνομα ενός διάσημου Ταϊβανέζου σκηνοθέτη. Που συνεργάζεται με το Χόλιγουντ. Του Ανγκ Λι. Που μετά τον θρίαμβό του με «Τίγρη και Δράκο» σκαρφάλωσε στο ρετιρέ των Οσκαρ. Με μια ιστορία ανδρικής ομοφυλοφιλίας. Ανάμεσα σε δύο γελαδάρηδες. Κάτι σε γκέι εκδοχή του διάσημου διαφημιστικού του Marlboro.
Φυσικά πρόκειται για το «Μυστικό του Brokeback Mountain». Με Τζέικ Τζίλενχααλ και Χιθ Λέτζερ. Ενα μεγάλο ταλέντο που εγκατέλεψε τον μάταιο τούτο κόσμο σε ηλικία μόλις 28 Μαΐων. Τρία χρόνια μετά τον θρίαμβο της ταινίας. Και ύστερα από τόσες διακρίσεις. Ανάμεσά τους και Οσκαρ σκηνοθεσίας για τον Ανγκ Λι.
Λόγω «Brokeback Mountain», γελαδάρηδων και καουμπόικης ομοφυλοφιλίας, το όνομα του σκηνοθέτη κατέληξε στην παράσταση με τον μονόλογο «... και Ιουλιέτα», διά στόματος Πέμης Ζούνης, στις αρχές του 2017 στο θέατρο του Ιδρύματος «Μιχάλης Κακογιάννης». Πλάνη.
Αφού λίγο πριν από την ολοκλήρωση των παραστάσεων σκάει επιστολή-βόμβα με την υπογραφή της... Ιουλιέτας. Αιτία ήταν η αποκάλυψη ότι κοινές φωτογραφίες της με τον σκηνοθέτη Ανγκ Λι, που κυκλοφόρησαν για την προώθηση του έργου, ήταν προϊόν Photoshop. Ζητώντας συγγνώμη από το κοινό για την πλάνη. Καλά αφού ήξερε γιατί δεν το ομολογούσε νωρίτερα;
Περίεργο. Ασε που στο μεταξύ είχε προηγηθεί ανακοίνωση του Ιδρύματος Κακογιάννη. Που ως υπεύθυνη για τη διακίνηση των πλαστών φωτογραφιών έδειχνε την Art Tank, την εταιρεία παραγωγής της Ζούνη. Μύλος!
Μια περίεργη ομηρία
Τότε ήταν, σύμφωνα με την Μπέσσυ Γιαννοπούλου, που η Ζούνη κατέθεσε μήνυση για εξαπάτηση με ζημία άνω των 200.000 ευρώ αλλά και για αρπαγή. Τότε ήταν που εκείνη αποκάλυψε ότι η θεατρική παραγωγός την κρατούσε επί μία διετία σε ιδιότυπο καθεστώς ομηρίας σε διαμέρισμα στο κέντρο της Αθήνας.
Τα ερωτήματα πέφτουν βροχή. Τι είδους ομηρία ήταν αυτή; Γιατί, σύμφωνα με νομικούς κύκλους, ομηρία μπορεί να συμβεί όχι μόνο με βίαια, αλλά και με άλλα μέσα. Ποια είναι αυτά τα άλλα μέσα; Μπας και είναι οι στενές επαφές τρίτου τύπου; Μπας και είναι φωτογραφίες, ασπασμοί και άλλα τέτοια;
«Ολες μου οι σταθερές άρχισαν να ξηλώνονται»
Αλλά και γιατί το εν λόγω διαμέρισμα το είχε μισθώσει στην παραγωγό ο σύζυγος της Πέμης Ζούνη; Αλλά και γιατί η Πέμη Ζούνη στη δική της μήνυση αναφέρεται σε «πίεση» που της ασκούσε η Μπέσσυ Γιαννοπούλου; Καθώς και για μια πιο «εναλλακτική και με διαχυτικότητες συμπεριφορά, που δεν της ταίριαζε καθόλου». Κάνει λόγο για εγκλεισμό της και παρακολούθησή της από την κυρία Γιαννοπούλου. Ομολογώντας ότι αποδεχόταν αυτές τις συμπεριφορές, διότι εκτιμούσε την πίστη της σε εκείνη, αλλά και το «μεγάλο δώρο» που της έκανε με το να την προτείνει «σε αυτόν τον τεράστιο σκηνοθέτη»!
Δηλαδή, σαν να λέει ότι υπέκυψε ερωτικά σε αυτήν επειδή η παραγωγός κατάφερε να προσκομίσει τον Ανγκ Λι. Δεν το πιστεύω. Παρ’ όλα αυτά, η Πέμη Ζούνη στη μήνυσή της περιγράφει ως εξής μια εφιαλτική σκηνή, εξιστορώντας το πώς πληροφορήθηκε από τον σύζυγό της και την αδελφή της ότι ο Ανγκ Λι δεν ήταν σκηνοθέτης της παράστασης «...Και Ιουλιέτα»: «Την Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου ήρθαν και πάλι στο διαμέρισμα η αδελφή μου και ο σύζυγός μου, λέγοντας ότι συμβαίνει κάτι πολύ σοβαρό και πρέπει να μιλήσουμε, τρεμάμενοι και οι δύο. Βγαίνοντας από το διαμέρισμα και κατεβαίνοντας τις σκάλες είδα τον άνδρα μου να κλαίει.
Καθίσαμε κάπου στην περιοχή, τους παρακάλεσα και πάλι, τρομοκρατημένη, να αφήσουμε τα τηλέφωνά μας στο πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου. Το έκαναν. Οταν βρεθήκαμε μακριά από τους “παρατηρητές” μου, τους άκουσα να λένε ότι υπάρχουν πλέον αδιάψευστα στοιχεία ότι όλο αυτό που έχω ζήσει είναι μια τεράστια, επικίνδυνη απάτη. Ζαλίστηκα. Oλες μου οι σταθερές άρχισαν να ξηλώνονται. Εγώ υποστήριζα με όλη μου τη δύναμη εκείνη και τη δουλειά μας.
Παρόλο που είχα δει, από τις πρώτες μέρες της συνεργασίας μας, πως δεν ταιριάζαμε καθόλου ως χαρακτήρες, καθότι η μηνυόμενη παρουσίαζε μια απαξιωτική συμπεριφορά προς τους πάντες, παρόλο που υπήρχαν πάνω της κάποια στοιχεία που με απομάκρυναν ψυχικά, έβαζα όλη μου τη δύναμη να βρω σε εκείνη κάτι να συμπαθήσω, ακριβώς διότι εκτιμούσα την πίστη σε μένα, το μεγάλο δώρο που μου έκανε με το να με προτείνει σε αυτόν τον τεράστιο σκηνοθέτη».
Και ακόμα λέει στη μήνυσή της: «Ενιωθα παγιδευμένη, δεν μπορούσα να μοιραστώ την ανησυχία μου με τους δικούς μου ανθρώπους, αφού ήμουν σε συνεχή παρακολούθηση, αλλά έκανα κουράγιο γιατί θεωρούσα ότι όσο σκληρές θα ήταν οι μέρες ο εφιάλτης θα τελείωνε σύντομα. Περνώντας μαζί με την κυρία Γιαννοπούλου φυσικά από το μαγαζί του συζύγου μου, μπόρεσα να του δώσω κρυφά ένα σημείωμα, όπου του έλεγα να μην ανησυχεί. Δεν είχα προλάβει ποτέ να μιλήσω μαζί του γι’ αυτόν τον εγκλεισμό και την παρακολούθηση, αφού αυτό είχε συμβεί απροειδοποίητα.
Παράλληλα, είχαν αρχίσει σοβαρές συζητήσεις για περισσότερες ταινίες, μου στέλνονταν ονόματα σπουδαίων ηθοποιών που θαυμάζω ως συμπρωταγωνιστές. Η αναμονή για τόσο σημαντικές συνεργασίες είναι για μένα ο λόγος που άντεχα και υπέμεινα όλο αυτό το βασανιστήριο».
Πάλι ο «εγκλεισμός». Πάλι η «ομηρία». Με ποια «επιχειρήματα»; Με ποια «μέσα»;
Κατασκευασμένα mail VS απλήρωτων αμοιβών
Το ένα χτύπημα ενεργοποιεί ένα δεύτερο. Από την αντίθετη πλευρά. Γι’ αυτό έναν χρόνο μετά την κατάθεση της μήνυσης από την ηθοποιό, η Μπέσσυ Γιαννοπούλου με υπόμνημα ζητά την ποινική δίωξη της Πέμης Ζούνη, της αδελφής της και του συζύγου της. Κατά περίπτωση. Για αδικήματα εγκληματικής οργάνωσης, απάτης στο δικαστήριο, ψευδούς κατάθεσης και ψευδούς καταμήνυσης.
Ασε το άλλο. Γιατί η πλευρά της παραγωγού υποστηρίζει ότι η συνεργασία με τον Ανγκ Λι όχι μόνο ήταν αληθινή, αλλά και σε γνώση της Πέμης. Η οποία ήταν παρούσα σε όλη τη διαδικασία της προετοιμασίας της παράστασης. Εχοντας ιδία γνώση για το ποιος τη σκηνοθετούσε.
Τρελό! Αφού ούτε Ανγκ Λι υπήρξε, ούτε φυσικά ο ίδιος σκηνοθέτησε την «... και Ιουλιέτα». Μάλιστα η πλευρά της ηθοποιού ισχυρίζεται ότι όλα, μα όλα, χιλιάδες mail του Ανγκ Λι προς τη Ζούνη, ήταν πλαστά, κατασκευασμένα από κάποιον επιδέξιο χάκερ για λογαριασμό της θεατρικής παραγωγού.
Ασε το άλλο. Η Μπέσσυ Γιαννοπούλου κατηγορηματικά ισχυρίζεται ότι η Πέμη Ζούνη και ο άνδρας της τής οφείλουν πολλά χρήματα: «Ενώ λοιπόν επί δύο μήνες, όσο δηλαδή διήρκεσαν οι πρόβες και η εκτέλεση του 3D mapping, εργαζόμουν καθημερινά περί τις 12 ώρες για την υλοποίηση της παράστασης, με συμφωνημένη προφορικά αμοιβή 5.000 ευρώ για κάθε μήνα και 2.000 ευρώ για άλλους δύο μήνες, όσο δηλαδή παιζόταν η παράσταση στο Ιδρυμα Κακογιάννη, ουδέποτε πληρώθηκα»!
Καρφιά για ανασφάλιστους τεχνικούς
Οχι μόνο δεν πληρώθηκε, αλλά «τουναντίον η κυρία Ζούνη και ο σύζυγός της μου ζητούσαν να βρω χρήματα από γνωστούς και φίλους μου, όπως από τη συγγραφέα Μάρα Μεϊμαρίδη, η οποία θα έρθει ως μάρτυράς μου για να επιβεβαιώσει τα λεγόμενά μου, ώστε να μπορούν να πληρώσουν τους συντελεστές». Το χειρότερο; «Η εταιρεία παραγωγής της ηθοποιού είχε ανασφάλιστους τους περισσότερους τεχνικούς που δούλευαν στο στήσιμο και στο ξεστήσιμο των σκηνικών της παράστασής της».
Κάπου εδώ. Μέσα σε έναν κυκεώνα αντιφάσεων, γρίφων, αινιγμάτων και μυσ τηρίων, το στόρι του σκανδάλου αξίζει να τελειώσει με ένα από τα ηλεκτρονικά μηνύματα που είχαν ανταλλάξει οι δύο γυναίκες:
«Ισως να σκέφτεσαι ότι δεν σε νοιάζομαι, δήθεν πήρα ό,τι είχες να μου δώσεις. Εγώ θέλω να νοιάζομαι για σένα. Εγώ θέλω να σου δείχνω τι νιώθω. Εγώ θα είμαι η πρώτη που θα κλάψει αν πονέσεις. Εγώ θα είμαι εκείνη που αν βρεθείς στον βούρκο θα πέσω μέσα να σου δώσω την ανάσα μου, να σου δώσω και πάλι ζωή. Και πάλι εκεί θα υποκύψω για να χαρείς. Το κάνω για μένα, να σε βλέπω χαρούμενη, να ξέρω ότι είσαι καλά, είναι αρκετό για μένα. Τόσο πολύ ναι, βλέπεις, η αγάπη δεν υπόκειται σε σκληρότητες, ούτε σε συμφέροντα».
Κι όμως, όλα έγιναν στάχτη και αποκαΐδια. Η συνεργασία κατέληξε στα δικαστήρια. Η χαρά, τρόμος και ανατριχίλα. Η αγάπη, μίσος. Οπως και στις ταινίες. Ολέθρια σχέση. Γιατί πολλές φορές ό,τι αρχίζει ωραία τελειώνει άσχημα και μοιραία!
«Οταν κάποιος φοβάται κόβει τις εκπομπές. Φιμώνει τους δημοσιογράφους και απαιτεί να ακούγεται μόνο η δική του πλευρά ανερυθρίαστα. Δεν μπορεί κανείς να μιλάει για προσωπικά δεδομένα όταν ο ίδιος έχει δώσει δελτίο Τύπου σε όλους τους δημοσιογράφους έναν χρόνο πριν και μιλάει για όλα τα θέματα, αλλά μόνο από τη δική του οπτική. Κρίμα. Γιατί όταν με κάλεσαν στην εκπομπή, πίστεψα ότι θα μπορούσαν να προστατέψουν την επιλογή τους. Δεν μπόρεσαν όμως».
Στενή σχέση ή «αρπαγή, εφιάλτης, βασανιστήριο»;
Από εδώ και πέρα εμφανίζεται μια ατελείωτη λίστα ερωτημάτων, αινιγμάτων, γρίφων, αντιφάσεων, ισχυρισμών. Ετσι η φαντασία των θεατών και αναγνωστών καλπάζει. Ασυγκράτητη και αχαλίνωτη. Να το παραδεχτούμε. Εμείς οι κοινοί θνητοί ζούμε, τρεφόμαστε μέσα από τις ζωές των άλλων. Επώνυμων και διάσημων.
Το πρώτο δεδομένο, πάλι σύμφωνα με τη δικογραφία, η συγκατοίκηση των δύο γυναικών. Επί δύο χρόνια. Με διαμέρισμα στο κέντρο της Αθήνας. Και ο Στάθης Σκέντζος, ο σύζυγός της Πέμης και εκπρόσωπος της εταιρείας παραγωγής της ηθοποιού Art Tank; Η αδελφή της;
Προφανώς η σχέση ήταν στενή. Γι’ αυτό σας λέω ότι η φαντασία καλπάζει. Οπου, σύμφωνα με μήνυση της Πέμης εναντίον της συμβίας της, η σχέση αυτή κατέληξε σε «αρπαγή, εφιάλτη και βασανιστήριο»!
Α, δεν είναι έτσι. Καθόλου έτσι, όπως ανταπαντάει η κυρία Γιαννοπούλου. Και προς τεκμηρίωση των λεγομένων της καταθέτει πλήθος ντοκουμέντων. Με δεκάδες μηνύματα. Με φωτογραφίες από προσωπικές στιγμές τους. Των συγκάτοικων θέλετε; Τέλος πάντων. Καθώς και έγγραφα των εταιρειών που διατηρούσαν εκείνη (με εκπρόσωπο της εταιρείας τον σύζυγό της) και η Μπέσσυ Γιαννοπούλου.
Κάπου εδώ, και λόγω εταιρειών, εισβάλλει το αμείλικτο πρόσωπο της οικονομίας. Money. Είπαμε. Η συνταγή κάθε σκανδάλου περιλαμβάνει απαραιτήτως τρία δεδομένα: sex, money, power. Ετσι η Πέμη Ζούνη επιμένει ότι εξαπατήθηκε οικονομικά από την παραγωγό κατά τη συνεργασία τους για το ανέβασμα του θεατρικού έργου «... και Ιουλιέτα».
Ομως η άλλη, η αντίδικος και θανάσιμη εχθρός της Πέμης (Παναγιώτα το πλήρες όνομά της), για να θεμελιώσει τον ισχυρισμό της πως καθόλου δεν είναι έτσι, επιμένει ότι όχι μόνο δεν εξαπάτησε, αλλά ζημιώθηκε από τη συνεργασία μαζί της! Και όχι μόνο αυτό. Εδώ είναι το ψητό.
Που εξάπτει την καλπάζουσα φαντασία των κοινών θνητών.Ανάμεσα στα δύο θηλυκά, λέει εκείνη, προέκυψε ένας πιο προσωπικός δεσμός. Παιδιά, ο καθένας έχει το δικαίωμα να κάνει ό,τι θέλει. Σωστά; Σωστά. Ελα όμως που είναι ακαταμάχητος και ακατανίκητος ο πειρασμός της κλειδαρότρυπας. Πάμε παρακάτω. Στο δεύτερο μυστήριο.
Το σκάνδαλο με τον άφαντο Ανγκ Λι και το φωτομοντάζ
Αυτό το μυστήριο, εκτός από Ιουλιέτα, Πέμη και Μπέσσυ, φέρει και το όνομα ενός διάσημου Ταϊβανέζου σκηνοθέτη. Που συνεργάζεται με το Χόλιγουντ. Του Ανγκ Λι. Που μετά τον θρίαμβό του με «Τίγρη και Δράκο» σκαρφάλωσε στο ρετιρέ των Οσκαρ. Με μια ιστορία ανδρικής ομοφυλοφιλίας. Ανάμεσα σε δύο γελαδάρηδες. Κάτι σε γκέι εκδοχή του διάσημου διαφημιστικού του Marlboro.
Φυσικά πρόκειται για το «Μυστικό του Brokeback Mountain». Με Τζέικ Τζίλενχααλ και Χιθ Λέτζερ. Ενα μεγάλο ταλέντο που εγκατέλεψε τον μάταιο τούτο κόσμο σε ηλικία μόλις 28 Μαΐων. Τρία χρόνια μετά τον θρίαμβο της ταινίας. Και ύστερα από τόσες διακρίσεις. Ανάμεσά τους και Οσκαρ σκηνοθεσίας για τον Ανγκ Λι.
Λόγω «Brokeback Mountain», γελαδάρηδων και καουμπόικης ομοφυλοφιλίας, το όνομα του σκηνοθέτη κατέληξε στην παράσταση με τον μονόλογο «... και Ιουλιέτα», διά στόματος Πέμης Ζούνης, στις αρχές του 2017 στο θέατρο του Ιδρύματος «Μιχάλης Κακογιάννης». Πλάνη.
Αφού λίγο πριν από την ολοκλήρωση των παραστάσεων σκάει επιστολή-βόμβα με την υπογραφή της... Ιουλιέτας. Αιτία ήταν η αποκάλυψη ότι κοινές φωτογραφίες της με τον σκηνοθέτη Ανγκ Λι, που κυκλοφόρησαν για την προώθηση του έργου, ήταν προϊόν Photoshop. Ζητώντας συγγνώμη από το κοινό για την πλάνη. Καλά αφού ήξερε γιατί δεν το ομολογούσε νωρίτερα;
Περίεργο. Ασε που στο μεταξύ είχε προηγηθεί ανακοίνωση του Ιδρύματος Κακογιάννη. Που ως υπεύθυνη για τη διακίνηση των πλαστών φωτογραφιών έδειχνε την Art Tank, την εταιρεία παραγωγής της Ζούνη. Μύλος!
Μια περίεργη ομηρία
Τότε ήταν, σύμφωνα με την Μπέσσυ Γιαννοπούλου, που η Ζούνη κατέθεσε μήνυση για εξαπάτηση με ζημία άνω των 200.000 ευρώ αλλά και για αρπαγή. Τότε ήταν που εκείνη αποκάλυψε ότι η θεατρική παραγωγός την κρατούσε επί μία διετία σε ιδιότυπο καθεστώς ομηρίας σε διαμέρισμα στο κέντρο της Αθήνας.
Τα ερωτήματα πέφτουν βροχή. Τι είδους ομηρία ήταν αυτή; Γιατί, σύμφωνα με νομικούς κύκλους, ομηρία μπορεί να συμβεί όχι μόνο με βίαια, αλλά και με άλλα μέσα. Ποια είναι αυτά τα άλλα μέσα; Μπας και είναι οι στενές επαφές τρίτου τύπου; Μπας και είναι φωτογραφίες, ασπασμοί και άλλα τέτοια;
«Ολες μου οι σταθερές άρχισαν να ξηλώνονται»
Αλλά και γιατί το εν λόγω διαμέρισμα το είχε μισθώσει στην παραγωγό ο σύζυγος της Πέμης Ζούνη; Αλλά και γιατί η Πέμη Ζούνη στη δική της μήνυση αναφέρεται σε «πίεση» που της ασκούσε η Μπέσσυ Γιαννοπούλου; Καθώς και για μια πιο «εναλλακτική και με διαχυτικότητες συμπεριφορά, που δεν της ταίριαζε καθόλου». Κάνει λόγο για εγκλεισμό της και παρακολούθησή της από την κυρία Γιαννοπούλου. Ομολογώντας ότι αποδεχόταν αυτές τις συμπεριφορές, διότι εκτιμούσε την πίστη της σε εκείνη, αλλά και το «μεγάλο δώρο» που της έκανε με το να την προτείνει «σε αυτόν τον τεράστιο σκηνοθέτη»!
Δηλαδή, σαν να λέει ότι υπέκυψε ερωτικά σε αυτήν επειδή η παραγωγός κατάφερε να προσκομίσει τον Ανγκ Λι. Δεν το πιστεύω. Παρ’ όλα αυτά, η Πέμη Ζούνη στη μήνυσή της περιγράφει ως εξής μια εφιαλτική σκηνή, εξιστορώντας το πώς πληροφορήθηκε από τον σύζυγό της και την αδελφή της ότι ο Ανγκ Λι δεν ήταν σκηνοθέτης της παράστασης «...Και Ιουλιέτα»: «Την Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου ήρθαν και πάλι στο διαμέρισμα η αδελφή μου και ο σύζυγός μου, λέγοντας ότι συμβαίνει κάτι πολύ σοβαρό και πρέπει να μιλήσουμε, τρεμάμενοι και οι δύο. Βγαίνοντας από το διαμέρισμα και κατεβαίνοντας τις σκάλες είδα τον άνδρα μου να κλαίει.
Καθίσαμε κάπου στην περιοχή, τους παρακάλεσα και πάλι, τρομοκρατημένη, να αφήσουμε τα τηλέφωνά μας στο πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου. Το έκαναν. Οταν βρεθήκαμε μακριά από τους “παρατηρητές” μου, τους άκουσα να λένε ότι υπάρχουν πλέον αδιάψευστα στοιχεία ότι όλο αυτό που έχω ζήσει είναι μια τεράστια, επικίνδυνη απάτη. Ζαλίστηκα. Oλες μου οι σταθερές άρχισαν να ξηλώνονται. Εγώ υποστήριζα με όλη μου τη δύναμη εκείνη και τη δουλειά μας.
Παρόλο που είχα δει, από τις πρώτες μέρες της συνεργασίας μας, πως δεν ταιριάζαμε καθόλου ως χαρακτήρες, καθότι η μηνυόμενη παρουσίαζε μια απαξιωτική συμπεριφορά προς τους πάντες, παρόλο που υπήρχαν πάνω της κάποια στοιχεία που με απομάκρυναν ψυχικά, έβαζα όλη μου τη δύναμη να βρω σε εκείνη κάτι να συμπαθήσω, ακριβώς διότι εκτιμούσα την πίστη σε μένα, το μεγάλο δώρο που μου έκανε με το να με προτείνει σε αυτόν τον τεράστιο σκηνοθέτη».
Και ακόμα λέει στη μήνυσή της: «Ενιωθα παγιδευμένη, δεν μπορούσα να μοιραστώ την ανησυχία μου με τους δικούς μου ανθρώπους, αφού ήμουν σε συνεχή παρακολούθηση, αλλά έκανα κουράγιο γιατί θεωρούσα ότι όσο σκληρές θα ήταν οι μέρες ο εφιάλτης θα τελείωνε σύντομα. Περνώντας μαζί με την κυρία Γιαννοπούλου φυσικά από το μαγαζί του συζύγου μου, μπόρεσα να του δώσω κρυφά ένα σημείωμα, όπου του έλεγα να μην ανησυχεί. Δεν είχα προλάβει ποτέ να μιλήσω μαζί του γι’ αυτόν τον εγκλεισμό και την παρακολούθηση, αφού αυτό είχε συμβεί απροειδοποίητα.
Παράλληλα, είχαν αρχίσει σοβαρές συζητήσεις για περισσότερες ταινίες, μου στέλνονταν ονόματα σπουδαίων ηθοποιών που θαυμάζω ως συμπρωταγωνιστές. Η αναμονή για τόσο σημαντικές συνεργασίες είναι για μένα ο λόγος που άντεχα και υπέμεινα όλο αυτό το βασανιστήριο».
Πάλι ο «εγκλεισμός». Πάλι η «ομηρία». Με ποια «επιχειρήματα»; Με ποια «μέσα»;
Κατασκευασμένα mail VS απλήρωτων αμοιβών
Το ένα χτύπημα ενεργοποιεί ένα δεύτερο. Από την αντίθετη πλευρά. Γι’ αυτό έναν χρόνο μετά την κατάθεση της μήνυσης από την ηθοποιό, η Μπέσσυ Γιαννοπούλου με υπόμνημα ζητά την ποινική δίωξη της Πέμης Ζούνη, της αδελφής της και του συζύγου της. Κατά περίπτωση. Για αδικήματα εγκληματικής οργάνωσης, απάτης στο δικαστήριο, ψευδούς κατάθεσης και ψευδούς καταμήνυσης.
Ασε το άλλο. Γιατί η πλευρά της παραγωγού υποστηρίζει ότι η συνεργασία με τον Ανγκ Λι όχι μόνο ήταν αληθινή, αλλά και σε γνώση της Πέμης. Η οποία ήταν παρούσα σε όλη τη διαδικασία της προετοιμασίας της παράστασης. Εχοντας ιδία γνώση για το ποιος τη σκηνοθετούσε.
Τρελό! Αφού ούτε Ανγκ Λι υπήρξε, ούτε φυσικά ο ίδιος σκηνοθέτησε την «... και Ιουλιέτα». Μάλιστα η πλευρά της ηθοποιού ισχυρίζεται ότι όλα, μα όλα, χιλιάδες mail του Ανγκ Λι προς τη Ζούνη, ήταν πλαστά, κατασκευασμένα από κάποιον επιδέξιο χάκερ για λογαριασμό της θεατρικής παραγωγού.
Ασε το άλλο. Η Μπέσσυ Γιαννοπούλου κατηγορηματικά ισχυρίζεται ότι η Πέμη Ζούνη και ο άνδρας της τής οφείλουν πολλά χρήματα: «Ενώ λοιπόν επί δύο μήνες, όσο δηλαδή διήρκεσαν οι πρόβες και η εκτέλεση του 3D mapping, εργαζόμουν καθημερινά περί τις 12 ώρες για την υλοποίηση της παράστασης, με συμφωνημένη προφορικά αμοιβή 5.000 ευρώ για κάθε μήνα και 2.000 ευρώ για άλλους δύο μήνες, όσο δηλαδή παιζόταν η παράσταση στο Ιδρυμα Κακογιάννη, ουδέποτε πληρώθηκα»!
Καρφιά για ανασφάλιστους τεχνικούς
Οχι μόνο δεν πληρώθηκε, αλλά «τουναντίον η κυρία Ζούνη και ο σύζυγός της μου ζητούσαν να βρω χρήματα από γνωστούς και φίλους μου, όπως από τη συγγραφέα Μάρα Μεϊμαρίδη, η οποία θα έρθει ως μάρτυράς μου για να επιβεβαιώσει τα λεγόμενά μου, ώστε να μπορούν να πληρώσουν τους συντελεστές». Το χειρότερο; «Η εταιρεία παραγωγής της ηθοποιού είχε ανασφάλιστους τους περισσότερους τεχνικούς που δούλευαν στο στήσιμο και στο ξεστήσιμο των σκηνικών της παράστασής της».
Κάπου εδώ. Μέσα σε έναν κυκεώνα αντιφάσεων, γρίφων, αινιγμάτων και μυσ τηρίων, το στόρι του σκανδάλου αξίζει να τελειώσει με ένα από τα ηλεκτρονικά μηνύματα που είχαν ανταλλάξει οι δύο γυναίκες:
«Ισως να σκέφτεσαι ότι δεν σε νοιάζομαι, δήθεν πήρα ό,τι είχες να μου δώσεις. Εγώ θέλω να νοιάζομαι για σένα. Εγώ θέλω να σου δείχνω τι νιώθω. Εγώ θα είμαι η πρώτη που θα κλάψει αν πονέσεις. Εγώ θα είμαι εκείνη που αν βρεθείς στον βούρκο θα πέσω μέσα να σου δώσω την ανάσα μου, να σου δώσω και πάλι ζωή. Και πάλι εκεί θα υποκύψω για να χαρείς. Το κάνω για μένα, να σε βλέπω χαρούμενη, να ξέρω ότι είσαι καλά, είναι αρκετό για μένα. Τόσο πολύ ναι, βλέπεις, η αγάπη δεν υπόκειται σε σκληρότητες, ούτε σε συμφέροντα».
Κι όμως, όλα έγιναν στάχτη και αποκαΐδια. Η συνεργασία κατέληξε στα δικαστήρια. Η χαρά, τρόμος και ανατριχίλα. Η αγάπη, μίσος. Οπως και στις ταινίες. Ολέθρια σχέση. Γιατί πολλές φορές ό,τι αρχίζει ωραία τελειώνει άσχημα και μοιραία!
UPD:
52
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα