\Συνεχίζουμε την απεργία\
Συνεχίζεται η απεργία των ιδιόκτητων φορτηγών και βυτιοφόρων.
Αυτό αποφάσισε πριν από λίγο η πλειοψηφία των ιδιόκτητων φορτηγών.
Το 47% των μελών της Ομοσπονδίας, -έναντι του 29%- επιθυμούν να συνεχιστεί η απεργία, αφού, μεταξύ άλλων, υποστηρίζουν ότι η αύξηση 5% των κομίστρων είναι πενιχρή.
Μετά από την εξέλιξη αυτή, οι ιδιοκτήτες των βυτιοφόρων Υγρών Καυσίμων αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν νέα γενική συνέλευση προκειμένου να αποφασίσουν εάν θα ακολουθήσουν την απόφ
Συνεχίζεται η απεργία των ιδιόκτητων φορτηγών και βυτιοφόρων.
Αυτό αποφάσισε πριν από λίγο η πλειοψηφία των ιδιόκτητων φορτηγών.
Το 47% των μελών της Ομοσπονδίας, -έναντι του 29%- επιθυμούν να συνεχιστεί η απεργία, αφού, μεταξύ άλλων, υποστηρίζουν ότι η αύξηση 5% των κομίστρων είναι πενιχρή.
Μετά από την εξέλιξη αυτή, οι ιδιοκτήτες των βυτιοφόρων Υγρών Καυσίμων αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν νέα γενική συνέλευση προκειμένου να αποφασίσουν εάν θα ακολουθήσουν την απόφαση των συναδέλφων τους για συνέχιση ή όχι της απεργίας.
Το θρίλερ ξεκίνησε από τις 11.00 το πρωί όταν έγινε η πρώτη γενική συνέλευση της Ομοσπονδίας. Κατά τη διάρκεια αυτής, οι ιδιοκτήτες των βυτιοφόρων ανακοίνωσαν την απόφαση τους να λήξη η απεργία, αφού ικανοποιήθηκαν τα περισσότερα αιτήματα τους από την κυβέρνηση.
Μακρυβέλιος: «Δεν μπορεί η κοινωνία να είναι όμηρος»
Η Πολιτεία πρέπει να αναλάβει την ευθύνη και να μην επιτρέπει σε μία προνομιούχο τάξη να κρατάει όλη την αγορά σε ομηρία, ανέφερε στο protothema online ο Δημήτρης Μακρυβέλιος, πρώην πρόεδρος της Ομοσπονδίας Βενζινοπωλών Ελλάδας.
«Μετά από την απόφαση της Ομοσπονδίας ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων να παρατείνουν τις κινητοποιήσεις τους, η Πολιτεία πρέπει να αναλάβει το χρέος της προκειμένου να μην είναι η Ελλάδα όμηρος μιας ευνοημένης τάξης», είπε συγκεκριμένα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr