ΔΕΗ: Χωρίς τυπωμένο λογαριασμό δεν εξυπηρετείσθε στο Ηράκλειο
12.03.2019
11:10
Καταγγελία πολίτη στο cretapost
Δεν «μπόρεσαν» οι υπάλληλοι της ΔΕΗ να πληκτρολογήσουν τον κωδικό πληρωμής του λογαριασμού του και τον έδιωξαν.
Το απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε το πρωί της Τρίτης, σε κατάστημα της ΔΕΗ στο Ηράκλειο και συγκεκριμένα της οδού Χρυσοστόμου. Επιχειρηματίας πήγε στο κατάστημα με τον κωδικό πληρωμής του λογαριασμού του στο κινητό του τηλέφωνο προκειμένου να πληρώσει, όμως το μηχάνημα αυτόματης εξυπηρέτησης ήταν εκτός λειτουργίας.
Αναγκαστικά περίμενε υπομονετικά στην ουρά για να πληρώσει στο ταμείο καθώς και οι δύο του λογαριασμοί έληγαν σήμερα.
Η υπάλληλος που τον «εξυπηρέτησε», του δήλωσε ότι δεν μπορεί να πληρώσει με τον κωδικό και ότι θέλει τον λογαριασμό τυπωμένο.
«Εν έτει 2019 είναι δυνατόν να μην μπορούν με τον κωδικό να εξυπηρετήσουν τους πολίτες; »αναρωτιέται ο επιχειρηματίας και μάλιστα όπως τονίζει όταν το μηχάνημα τους είναι εκτός λειτουργίας;.
Ο ίδιος αναζήτησε το γραφείο πρωτοκόλλου προκειμένου να εκφράσει και γραπτώς την αγανάκτησή του ωστόσο δεν υπήρχε.
Έτσι σε μία κόλλα χαρτί έγραψε τα στοιχεία του αλλά και τη δυσαρέσκεια του για την εξυπηρέτηση που είχε από το εν λόγω κατάστημα και την παρέδωσε στην υπάλληλο για να τη μεταβιβάσει στους αρμοδίους.
«Η ίδια η ΔΕΗ έκανε καμπάνια προκειμένου να παίρνουμε τους λογαριασμούς μας ηλεκτρονικά. Όσοι πολίτες συνεχίζουν να επιθυμούν την εκτύπωση του λογαριασμού επιβαρύνονται με 1 ευρώ.
Δεν μας είπε όμως η ΔΕΗ ότι την εκτύπωση αυτή θα πρέπει να την κάνουμε οι ίδιοι, διαφορετικά δεν θα εξυπηρετηθούμε» τονίσει ο πολίτης ο οποίος θεώρησε ότι η κίνηση αυτή της εταιρίας είχε ως στόχο την προστασία του Περιβάλλοντος.
Αναμένουμε με ενδιαφέρον την απάντηση της ΔΕΗ στην επιστολή του πολίτη.
Πηγή: www.cretapost.gr
Το απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε το πρωί της Τρίτης, σε κατάστημα της ΔΕΗ στο Ηράκλειο και συγκεκριμένα της οδού Χρυσοστόμου. Επιχειρηματίας πήγε στο κατάστημα με τον κωδικό πληρωμής του λογαριασμού του στο κινητό του τηλέφωνο προκειμένου να πληρώσει, όμως το μηχάνημα αυτόματης εξυπηρέτησης ήταν εκτός λειτουργίας.
Αναγκαστικά περίμενε υπομονετικά στην ουρά για να πληρώσει στο ταμείο καθώς και οι δύο του λογαριασμοί έληγαν σήμερα.
Η υπάλληλος που τον «εξυπηρέτησε», του δήλωσε ότι δεν μπορεί να πληρώσει με τον κωδικό και ότι θέλει τον λογαριασμό τυπωμένο.
«Εν έτει 2019 είναι δυνατόν να μην μπορούν με τον κωδικό να εξυπηρετήσουν τους πολίτες; »αναρωτιέται ο επιχειρηματίας και μάλιστα όπως τονίζει όταν το μηχάνημα τους είναι εκτός λειτουργίας;.
Ο ίδιος αναζήτησε το γραφείο πρωτοκόλλου προκειμένου να εκφράσει και γραπτώς την αγανάκτησή του ωστόσο δεν υπήρχε.
Έτσι σε μία κόλλα χαρτί έγραψε τα στοιχεία του αλλά και τη δυσαρέσκεια του για την εξυπηρέτηση που είχε από το εν λόγω κατάστημα και την παρέδωσε στην υπάλληλο για να τη μεταβιβάσει στους αρμοδίους.
«Η ίδια η ΔΕΗ έκανε καμπάνια προκειμένου να παίρνουμε τους λογαριασμούς μας ηλεκτρονικά. Όσοι πολίτες συνεχίζουν να επιθυμούν την εκτύπωση του λογαριασμού επιβαρύνονται με 1 ευρώ.
Δεν μας είπε όμως η ΔΕΗ ότι την εκτύπωση αυτή θα πρέπει να την κάνουμε οι ίδιοι, διαφορετικά δεν θα εξυπηρετηθούμε» τονίσει ο πολίτης ο οποίος θεώρησε ότι η κίνηση αυτή της εταιρίας είχε ως στόχο την προστασία του Περιβάλλοντος.
Αναμένουμε με ενδιαφέρον την απάντηση της ΔΕΗ στην επιστολή του πολίτη.
Πηγή: www.cretapost.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr