Οι γευστικές εμπειρίες και οι επιλογές πολλές, όμως το σουβλάκι... ένα! Και τούτο καθώς το 95% των καταναλωτών τρώνε τυλιχτό, όπως προκύπτει από την έρευνα της QED που παρουσιάστηκε χθες στο 3ο επιστημονικό συνέδριο «Το ψηφιακό ψητοπωλείο» που διοργάνωσε η Megas Yeeros. Κάτι, που καταδεικνύει την καθολικότητα του συγκεκριμένου φαγητού στις προτιμήσεις των καταναλωτών.
Σύμφωνα με την έρευνα που παρουσίασαν η κυρία Χριστινα Καράμπελα, Managing Partner της QED και ο κ. Βασίλης Κοκιόπουλος, διευθυντής Ερευνών της QED, σχεδόν 1 στους 2 τρώει τυλιχτό τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα με τους άντρες να εμφανίζονται οι πιο συχνοί πελάτες.
Καλύτεροι πελάτες εμφανίζονται οι καταναλωτές της ηλικιακής ομάδας 18 – 24 ετών. 7 στους 10 της συγκεκριμένης ομάδας δήλωσαν ότι τρώνε τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα και οι υπόλοιποι 3 μία φορά στις 15 μέρες! Αυξάνοντας η ηλικία, όπως έδειξε η έρευνα, ελαττώνεται και ο ρυθμός αγοράς. Μάλιστα απ' την ηλικιακή ομάδα 35 – 44 ετών πλέον οι περισσότεροι καταναλωτές δηλώνουν περιστασιακοί (από μία φορά στο τρίμηνο ως και 1 φορά το 15νθήμερο).
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.