Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Μετρό Θεσσαλονίκης: Τα πρώτα βαγόνια, μήνες μετά τα εγκαίνια Τσίπρα
Μετρό Θεσσαλονίκης: Τα πρώτα βαγόνια, μήνες μετά τα εγκαίνια Τσίπρα
Στον χώρο πρόκειται να μεταφερθεί τις επόμενες εβδομάδας ο πρώτος συρμός του μετρό από την Ιταλία και στη συνέχεια ορισμένοι ακόμη, με τους οποίους θα ξεκινήσουν δοκιμές αρχικά στον χώρο του αμαξοστασίου και στη συνέχεια και εκτός
Έτοιμο να υποδεχτεί τον πρώτο συρμό του μετρό Θεσσαλονίκης είναι το αμαξοστάσιο του έργου στην περιοχή της Πυλαίας, το οποίο παίρνει πλέον την τελική του μορφή και είναι εντυπωσιακό, αν και έχουν περάσει αρκετοί μήνες μετά τα... εγκαίνια που έσπευσε να πραγματοποιήσει ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, στο πλαίσιο της προβολής του κυβερνητικού έργου.
Στον χώρο πρόκειται να μεταφερθεί τις επόμενες εβδομάδας ο πρώτος συρμός του μετρό από την Ιταλία και στη συνέχεια ορισμένοι ακόμη, με τους οποίους θα ξεκινήσουν δοκιμές αρχικά στον χώρο του αμαξοστασίου και στη συνέχεια και εκτός.
Η δοκιμαστική λειτουργία της βασικής γραμμής πρόκειται να ξεκινήσει το φθινόπωρο και θα διαρκέσει περίπου έναν χρόνο, ώστε να είναι όλα έτοιμα για τη λειτουργία του έργου στα τέλη του 2020.
Τις φωτογραφίες από τον χώρο του αμαξοστασίου κοινοποίησε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος, ο οποίος έγραψε στο facebook: "Το εμβληματικό έργο του Μετρό της Θεσσαλονίκης που εκτείνεται σε έκταση 50 στρεμμάτων στην Πυλαία, το μυαλό και η καρδιά ενός αυτόματου μητροπολιτικού σιδηροδρόμου που θα κινείται χωρίς οδηγούς και θα καθοδηγείται ηλεκτρονικά από το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας που βρίσκεται εδώ, στο Αμαξοστάσιο, προετοιμάζεται να υποδεχθεί τους πρώτους συρμούς".
Πηγή: www.thestival.gr
Στον χώρο πρόκειται να μεταφερθεί τις επόμενες εβδομάδας ο πρώτος συρμός του μετρό από την Ιταλία και στη συνέχεια ορισμένοι ακόμη, με τους οποίους θα ξεκινήσουν δοκιμές αρχικά στον χώρο του αμαξοστασίου και στη συνέχεια και εκτός.
Η δοκιμαστική λειτουργία της βασικής γραμμής πρόκειται να ξεκινήσει το φθινόπωρο και θα διαρκέσει περίπου έναν χρόνο, ώστε να είναι όλα έτοιμα για τη λειτουργία του έργου στα τέλη του 2020.
Τις φωτογραφίες από τον χώρο του αμαξοστασίου κοινοποίησε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος, ο οποίος έγραψε στο facebook: "Το εμβληματικό έργο του Μετρό της Θεσσαλονίκης που εκτείνεται σε έκταση 50 στρεμμάτων στην Πυλαία, το μυαλό και η καρδιά ενός αυτόματου μητροπολιτικού σιδηροδρόμου που θα κινείται χωρίς οδηγούς και θα καθοδηγείται ηλεκτρονικά από το Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας που βρίσκεται εδώ, στο Αμαξοστάσιο, προετοιμάζεται να υποδεχθεί τους πρώτους συρμούς".
Πηγή: www.thestival.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα