Κωνσταντίνος Δαναός: Ο βίος και η πολιτεία του δραπέτη - τραγουδιστή
17.04.2019
06:39
«Δραπέτευσα γιατί με βίαζε Κρητικός βαρυποινίτης» - Μπήκε στη φυλακή γιατί παρουσιαζόταν ως γιος γνωστού βουλευτή του ΠΑΣΟΚ και αποσπούσε μεγάλα χρηματικά ποσά - Ακόμη και μετά την απόδρασή του εξαπατούσε ως γιος της Κορίνας Τσοπέη και συγγενής της Ελένης Φιλίνη - Ποιοι άλλοι Ελληνες σταρ έπεσαν στα δίχτυα του - Τον έπιασαν και με χασίς όταν επέστρεψε στη φυλακή
Ο νεαρός άνδρας ήταν έτοιμος για τη μεγάλη στιγμή του εκείνο το πρωινό στις εγκαταστάσεις του STAR στην Κάτω Κηφισιά. Το ημερολόγιο έγραφε 22 Ιουνίου 2016 και ο Κωνσταντίνος Δαναός -ή Γιαλούρης- φορώντας ένα ροδακινί T-shirt και λευκό παντελόνι με ασορτί χρώμα παπούτσια περίμενε να τον καλέσουν στο στούντιο της εκπομπής «Αλήθειες με τη Ζήνα».
Με dress code που παρέπεμπε σε cult είδωλο της δεκαετίας του ’80 ή πρωταγωνιστή βιντεοκασέτας, ο πολυπράγμων στις απάτες Δαναός είχε προσκληθεί από τη Ζήνα Κουτσελίνη για συγκεκριμένο λόγο. Να μιλήσει για τον ρόλο του στο δημοφιλέστατο τουρκικό σίριαλ «Καρασεβντά», όπου υποδυόταν έναν δολοφόνο, παρόλο που δεν μιλούσε λέξη τουρκικά! Η Κουτσελίνη τον προλόγισε ως φίλο της ηθοποιό, τραγουδιστή και δημοσιογράφο, ενώ ο Δαναός την αποθέωσε και άρχισε να μιλάει για τον ρόλο του στο γνωστό τουρκικό σίριαλ. «Είμαι ο Ιμπραήμ, ένας πληρωμένος δολοφόνος, όμως, Ζήνα, υπάρχουν ανατροπές και αυτός ο άνθρωπος που τον έχουν καλέσει για να δημιουργήσει το κακό, θα πρέπει να γίνει φύλακας άγγελος κάποιου, ε... κάποιας».
Στην απίστευτη αυτή συνέντευξη ο επί 17 χρόνια δραπέτης των Φυλακών Αλικαρνασσού στην Κρήτη είπε στην παρουσιάστρια ότι η παραγωγή της σειράς τον επέλεξε παρότι ήξερε μόνο δύο τουρκικές λέξεις. Οταν του ζητήθηκε να πει κάτι ο Δαναός αναφώνησε «Κιουτσούκ Εμράν», που είναι το όνομα ενός παλιού Τούρκου ηθοποιού και τραγουδιστή. Σύμφωνα με όσα εξιστόρησε στην εκπομπή, ο παραγωγός που προφανώς αναγνώρισε αμέσως το πηγαίο ταλέντο του τον ενημέρωσε ότι πήρε τον ρόλο του Ιμπραήμ.
Ο ίδιος πάντως είπε ότι δεν νιώθει τόσο πολύ ηθοποιός, αλλά αισθάνεται κυρίως δημοσιογράφος, και πρόσθεσε ότι εμφανίζεται για πρώτη φορά στο 18ο επεισόδιο του «Καρασεβντά». Δυστυχώς για τον ίδιο και μετά την παρακολούθηση του συγκεκριμένου επεισοδίου, διάρκειας 2,5 ωρών περίπου, αυτό που διαπιστώσαμε είναι ότι δεν υπάρχει σε κανένα πλάνο και το όνομά του δεν αναφέρεται πουθενά στους τίτλους της αρχής. Αντίθετα, από τις αρχές της περασμένης εβδομάδας, όταν συνελήφθη από αστυνομικούς και αποκαλύφθηκε μετά από έλεγχο ποιος είναι πραγματικά ο Κωνσταντίνος Γιαλούρης, το όνομά του έγινε ευρύτατα γνωστό. Τελικά η σύλληψή του ήταν η πλέον κατάλληλη αφορμή για να γίνει αληθινά διάσημος - μόνο που αυτό δεν έγινε με τον τρόπο που επιθυμούσε διακαώς.
Ο βιασμός στη φυλακή και τα φέσια
Λογικά, αν κάποιος μετά από 17 χρόνια φυγοδικίας πέσει στα δίχτυα των Αρχών επιλέγει συνήθως τη σιωπή, εκτός αν υπάρχει σοβαρός λόγο για να μιλήσει. Ο Κωνσταντίνος Γιαλούρης, όμως, που κυκλοφορούσε με τις ιδιότητες του δημοσιογράφου, του ηθοποιού, του τραγουδιστή, του μάνατζερ και με το επίθετο Δαναός, αρχικά δήλωσε μέσω της δικηγόρου του ότι λυτρώθηκε με τη σύλληψή του. Η τελευταία, όταν η εφημερίδα ζήτησε μια συνέντευξη με τον πελάτη της, μας απάντησε ότι δεν επιθυμεί να μιλήσει πουθενά στην κατάσταση που βρίσκεται. Τελικά το «πουθενά» δεν ίσχυσε για την εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου, όπου ο Δαναός κόντεψε να τελειώσει τις μονάδες που είχε στο κινητό του λέγοντας την ιστορία του, στην οποία κυριάρχησε το δραματικό στοιχείο της κακοποίησής του από έναν κρατούμενο. Οπως ισχυρίστηκε με λυγμούς στην τηλεφωνική του συνέντευξη, ένας βαρυποινίτης Κρητικός τον βίαζε συστηματικά επί ενάμιση χρόνο και γι’ αυτό τον λόγο όταν πήρε άδεια, αποφάσισε να μην επιστρέψει.
«Ο βιασμός είναι έγκλημα, πολύ μεγάλο έγκλημα», είπε, «και ο λόγος που έγινα δημοσιογράφος ήταν για να καταφέρω να αντιμετωπίσω και να αναδείξω το θέμα». Αν όντως ήταν αυτός ο λόγος, η δημοσιογραφική του πορεία με light συνεντεύξεις της Ινας Λαζοπούλου και του Μέμου Μπεγνή, μεταξύ άλλων, μόνο αυτό το θέμα δεν ανέδειξε. Οταν πριν από 17 χρόνια ο Γιαλούρης διάβηκε την πύλη των Φυλακών της Αλικαρνασσού στην Κρήτη, καταδικασμένος σε έξι χρόνια φυλακή για απάτες κατ’ εξακολούθηση, σκεφτόταν πώς να φύγει. Αν ισχύουν όσα επικαλείται περί των βιασμών του από τον Κρητικό βαρυποινίτη, είχε κάθε λόγο να θέλει να φύγει και να ξορκίσει το παρελθόν του. Πώς; Με μια άδεια και υιοθετώντας μια νέα ταυτότητα που δεν θα είχε σχέση με τον πρότερο βίο του, αυτόν στον οποίο εμφανιζόταν δήθεν ως γιος γνωστού βουλευτή του ΠΑΣΟΚ για να αποσπά από τα θύματά του μεγάλα χρηματικά ποσά και να περνάει ζωή χαρισάμενη στα μέσα της δεκαετίας του ’90. Από τότε ισχυριζόταν ότι είναι συνεργάτης τηλεοπτικής εκπομπής, έχοντας μέσα του το μικρόβιο του celebrity που τον έτρωγε και μια εμμονή να γίνει γνωστός. Η φυγοδικία του μετά την πρώτη άδεια που πήρε στάθηκε η αρχή μιας «μνημειώδους» καριέρας στην ελληνική showbiz, έστω και αν ο ρόλος του Κωνσταντίνου Γιαλούρη -που έγινε Δαναός- ήταν αυτός ενός κομπάρσου.
Tο spa και η Σαμπρίνα
Αν αναρωτηθεί κανείς τι άφησε πίσω του ο Γιαλούρης μία μέρα του 2002 που βγήκε από τη φυλακή νόμιμα, η απάντηση είναι: τίποτα που να είχε σημασία, με εξαίρεση -αν έχει βάση- την ιστορία της σεξουαλικής του κακοποίησης. Ο δραπέτης με τα χίλια πρόσωπα άρχισε να κυκλοφορεί ως Κωνσταντίνος Δαναός, το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο που υιοθέτησε για τη νέα του ζωή, βγάζοντας προς τα έξω ταυτόχρονα πολλές από τις ιδιότητες που θα του χρησίμευαν.
Με dress code που παρέπεμπε σε cult είδωλο της δεκαετίας του ’80 ή πρωταγωνιστή βιντεοκασέτας, ο πολυπράγμων στις απάτες Δαναός είχε προσκληθεί από τη Ζήνα Κουτσελίνη για συγκεκριμένο λόγο. Να μιλήσει για τον ρόλο του στο δημοφιλέστατο τουρκικό σίριαλ «Καρασεβντά», όπου υποδυόταν έναν δολοφόνο, παρόλο που δεν μιλούσε λέξη τουρκικά! Η Κουτσελίνη τον προλόγισε ως φίλο της ηθοποιό, τραγουδιστή και δημοσιογράφο, ενώ ο Δαναός την αποθέωσε και άρχισε να μιλάει για τον ρόλο του στο γνωστό τουρκικό σίριαλ. «Είμαι ο Ιμπραήμ, ένας πληρωμένος δολοφόνος, όμως, Ζήνα, υπάρχουν ανατροπές και αυτός ο άνθρωπος που τον έχουν καλέσει για να δημιουργήσει το κακό, θα πρέπει να γίνει φύλακας άγγελος κάποιου, ε... κάποιας».
Οχι μόνο παρέμεινε ασύλληπτος 17 ολόκληρα χρόνια, αλλά κατάφερε να στήσει μια υποτυπώδη καριέρα ως δημοσιογράφος, τραγουδιστής, μάνατζερ καλλιτεχνών, ακόμη και ως... γιος της Κορίνας Τσοπέη!
Στην απίστευτη αυτή συνέντευξη ο επί 17 χρόνια δραπέτης των Φυλακών Αλικαρνασσού στην Κρήτη είπε στην παρουσιάστρια ότι η παραγωγή της σειράς τον επέλεξε παρότι ήξερε μόνο δύο τουρκικές λέξεις. Οταν του ζητήθηκε να πει κάτι ο Δαναός αναφώνησε «Κιουτσούκ Εμράν», που είναι το όνομα ενός παλιού Τούρκου ηθοποιού και τραγουδιστή. Σύμφωνα με όσα εξιστόρησε στην εκπομπή, ο παραγωγός που προφανώς αναγνώρισε αμέσως το πηγαίο ταλέντο του τον ενημέρωσε ότι πήρε τον ρόλο του Ιμπραήμ.
Ο ίδιος πάντως είπε ότι δεν νιώθει τόσο πολύ ηθοποιός, αλλά αισθάνεται κυρίως δημοσιογράφος, και πρόσθεσε ότι εμφανίζεται για πρώτη φορά στο 18ο επεισόδιο του «Καρασεβντά». Δυστυχώς για τον ίδιο και μετά την παρακολούθηση του συγκεκριμένου επεισοδίου, διάρκειας 2,5 ωρών περίπου, αυτό που διαπιστώσαμε είναι ότι δεν υπάρχει σε κανένα πλάνο και το όνομά του δεν αναφέρεται πουθενά στους τίτλους της αρχής. Αντίθετα, από τις αρχές της περασμένης εβδομάδας, όταν συνελήφθη από αστυνομικούς και αποκαλύφθηκε μετά από έλεγχο ποιος είναι πραγματικά ο Κωνσταντίνος Γιαλούρης, το όνομά του έγινε ευρύτατα γνωστό. Τελικά η σύλληψή του ήταν η πλέον κατάλληλη αφορμή για να γίνει αληθινά διάσημος - μόνο που αυτό δεν έγινε με τον τρόπο που επιθυμούσε διακαώς.
Ο βιασμός στη φυλακή και τα φέσια
Λογικά, αν κάποιος μετά από 17 χρόνια φυγοδικίας πέσει στα δίχτυα των Αρχών επιλέγει συνήθως τη σιωπή, εκτός αν υπάρχει σοβαρός λόγο για να μιλήσει. Ο Κωνσταντίνος Γιαλούρης, όμως, που κυκλοφορούσε με τις ιδιότητες του δημοσιογράφου, του ηθοποιού, του τραγουδιστή, του μάνατζερ και με το επίθετο Δαναός, αρχικά δήλωσε μέσω της δικηγόρου του ότι λυτρώθηκε με τη σύλληψή του. Η τελευταία, όταν η εφημερίδα ζήτησε μια συνέντευξη με τον πελάτη της, μας απάντησε ότι δεν επιθυμεί να μιλήσει πουθενά στην κατάσταση που βρίσκεται. Τελικά το «πουθενά» δεν ίσχυσε για την εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου, όπου ο Δαναός κόντεψε να τελειώσει τις μονάδες που είχε στο κινητό του λέγοντας την ιστορία του, στην οποία κυριάρχησε το δραματικό στοιχείο της κακοποίησής του από έναν κρατούμενο. Οπως ισχυρίστηκε με λυγμούς στην τηλεφωνική του συνέντευξη, ένας βαρυποινίτης Κρητικός τον βίαζε συστηματικά επί ενάμιση χρόνο και γι’ αυτό τον λόγο όταν πήρε άδεια, αποφάσισε να μην επιστρέψει.
«Ο βιασμός είναι έγκλημα, πολύ μεγάλο έγκλημα», είπε, «και ο λόγος που έγινα δημοσιογράφος ήταν για να καταφέρω να αντιμετωπίσω και να αναδείξω το θέμα». Αν όντως ήταν αυτός ο λόγος, η δημοσιογραφική του πορεία με light συνεντεύξεις της Ινας Λαζοπούλου και του Μέμου Μπεγνή, μεταξύ άλλων, μόνο αυτό το θέμα δεν ανέδειξε. Οταν πριν από 17 χρόνια ο Γιαλούρης διάβηκε την πύλη των Φυλακών της Αλικαρνασσού στην Κρήτη, καταδικασμένος σε έξι χρόνια φυλακή για απάτες κατ’ εξακολούθηση, σκεφτόταν πώς να φύγει. Αν ισχύουν όσα επικαλείται περί των βιασμών του από τον Κρητικό βαρυποινίτη, είχε κάθε λόγο να θέλει να φύγει και να ξορκίσει το παρελθόν του. Πώς; Με μια άδεια και υιοθετώντας μια νέα ταυτότητα που δεν θα είχε σχέση με τον πρότερο βίο του, αυτόν στον οποίο εμφανιζόταν δήθεν ως γιος γνωστού βουλευτή του ΠΑΣΟΚ για να αποσπά από τα θύματά του μεγάλα χρηματικά ποσά και να περνάει ζωή χαρισάμενη στα μέσα της δεκαετίας του ’90. Από τότε ισχυριζόταν ότι είναι συνεργάτης τηλεοπτικής εκπομπής, έχοντας μέσα του το μικρόβιο του celebrity που τον έτρωγε και μια εμμονή να γίνει γνωστός. Η φυγοδικία του μετά την πρώτη άδεια που πήρε στάθηκε η αρχή μιας «μνημειώδους» καριέρας στην ελληνική showbiz, έστω και αν ο ρόλος του Κωνσταντίνου Γιαλούρη -που έγινε Δαναός- ήταν αυτός ενός κομπάρσου.
Tο spa και η Σαμπρίνα
Αν αναρωτηθεί κανείς τι άφησε πίσω του ο Γιαλούρης μία μέρα του 2002 που βγήκε από τη φυλακή νόμιμα, η απάντηση είναι: τίποτα που να είχε σημασία, με εξαίρεση -αν έχει βάση- την ιστορία της σεξουαλικής του κακοποίησης. Ο δραπέτης με τα χίλια πρόσωπα άρχισε να κυκλοφορεί ως Κωνσταντίνος Δαναός, το καλλιτεχνικό ψευδώνυμο που υιοθέτησε για τη νέα του ζωή, βγάζοντας προς τα έξω ταυτόχρονα πολλές από τις ιδιότητες που θα του χρησίμευαν.
Πρώτη και καλύτερη από αυτές η άνεση που είχε στην επικοινωνία, όταν άρχισε να αναζητάει ευκαιρίες για να κάνει καριέρα και να βγάλει χρήματα, υιοθετώντας σταδιακά διάφορους ρόλους, ειδικά τα τελευταία χρόνια. Ηταν τόσο άνετος που παρουσιάστηκε σε γνωστό spa και συστήθηκε ως συνεργάτης του «Πρωινό μου» και της Φαίης Σκορδά για να κάνει αφιέρωμα. Αφού απόλαυσε μασάζ και άλλες περιποιήσεις, έφυγε σαν κύριος και μόνο μετά από μέρες, όταν οι άνθρωποι του spa πήραν στην εκπομπή για να ρωτήσουν πότε θα παίξει το αφιέρωμα, κατάλαβαν ότι τους εξαπάτησε. Αυτός ο κάποιος άρχισε να «μεγαλουργεί» στην τηλεόραση παίρνοντας συνεντεύξεις από ηθοποιούς και τραγουδιστές ως ρεπόρτερ στην εκπομπή «Χρώματα Ελλάδας», η οποία προβαλλόταν από τα μεγαλύτερα περιφερειακά κανάλια της χώρας.
Τι κι αν δεν ήξερε να χειρίζεται το μικρόφωνο ή να κάνει μια σωστή εισαγωγή στο θέμα του; Αυτό ήταν το τελευταίο που απασχολούσε αυτό τον απίθανο τύπο που κατάφερε κάτι απίστευτο. Οχι μόνο παρέμεινε ασύλληπτος 17 ολόκληρα χρόνια, αλλά κατάφερε να στήσει μια υποτυπώδη καριέρα ως δημοσιογράφος, τραγουδιστής, μάνατζερ καλλιτεχνών, εμφανιζόμενος ακόμη και ως γιος της Κορίνας Τσοπέη! Μέσα από την προσωπική του σελίδα στο Facebook διαφήμιζε τις εμφανίσεις του κυρίως σε μαγαζιά του Πειραιά, ανοίγοντας π.χ. το πρόγραμμα για τη Σαμπρίνα στο «Carma City Cafe». Η θητεία του ως μάνατζερ καλλιτεχνών και PR σε μαγαζιά δεν στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία, αλλά ήταν μια μικρή διαδρομή για να πάρει κάποια λεφτά δουλεύοντας.
Από την τηλεοπτική του διαδρομή παρέλασαν με μικρές και αδιάφορες συνεντεύξεις ο Μέμος Μπεγνής, η Ρέα Τουτουνζή, ο Φώτης Σπύρου, η Ινα Λαζοπούλου και κάποιοι άλλοι που δεν ήξεραν φυσικά την αληθινή ιστορία του κατά φαντασίαν δημοσιογράφου.
Ατύχησε με το μικρόφωνο
Είχε λησμονήσει πλέον τα παλιά και απολάμβανε τις νέες του ιδιότητες στον μέγιστο βαθμό, έχοντας βάλει σκοπό να γίνει πολύ γνωστός τραγουδιστής. Οι τηλεοπτικές του εμφανίσεις ήταν μόνο η αρχή για την καριέρα που ονειρευόταν μπροστά σε ένα μικρόφωνο, δυστυχώς όμως δεν ήταν αρκετά καλλίφωνος... Κατάφερε να ηχογραφήσει λίγα τραγούδια, τα οποία λόγω της πολύ μέτριας φωνής του, όπως έλεγαν τότε όσοι τα άκουσαν αλλά και αυτοί που τα έμαθαν μετά τη σύλληψή του, καταδικάστηκαν σε πλήρη αποτυχία.
Το βίντεο από ένα χριστουγεννιάτικο τραγούδι στο οποίο τραγουδάει ανεβασμένος σε καρουζέ, θυμίζει κακογυρισμένο κλιπ, ενώ ο ίδιος είναι βαμμένος τόσο έντονα που θυμίζει λευκό ξωτικό. Οι ζωντανές εμφανίσεις του σε κάποια μεζεδοπωλεία στο Κερατσίνι, στο Μικρολίμανο και την ευρύτερη περιοχή του Πειραιά ξεχάστηκαν εύκολα. Ως μάνατζερ καλλιτεχνών κατάφερε να βγει φωτογραφίες με τον Γιάννη Πλούταρχο και τη Ρούλα Κορομηλά δίπλα στην οποία πόζαρε με see-through μπλουζάκι! Παρόλο που υποσχόταν πράγματα και θάματα, συνήθως σε νεαρές τραγουδίστριες, οι τελευταίες ευτυχώς καταλάβαιναν πολύ γρήγορα ότι ο Γιαλούρης ή Δαναός δεν μπορούσε να κάνει αυτά που έλεγε.
Μπορούσε όμως να επιβιώνει υποδυόμενος τον γιο της Κορίνας Τσοπέη (!) όταν χρειάστηκε χρήματα ή ακόμα και τον δημοσιογράφο από τη συμπρωτεύουσα που έπεισε άνθρωπο σε γραφείο τελετών ότι τον είχαν ληστέψει. Προσποιήθηκε ακόμη ότι είναι συγγενής της Ελένης Φιλίνη και ζητούσε από γνωστούς της 50 ή 100 ευρώ. Η ηθοποιός πάντως όταν κάποιος την ενημέρωσε για τον «συγγενή» της έπραξε τα δέοντα, αλλά τον συγχώρεσε όταν τον είδε με χειροπέδες.
Ο Γιαλούρης ή Δαναός κατάφερε να εξαφανιστεί για 17 ολόκληρα χρόνια από την παλιά του ζωή, όταν η καινούρια του έδειξε το σκληρό της πρόσωπο, ενώ παραμένει άγνωστο πώς έγινε μάρτυρας και κουμπάρος του αείμνηστου Ανδρέα Μπάρκουλη. Μίλησε μάλιστα για τις τελευταίες στιγμές του αείμνηστου ηθοποιού στην εκπομπή της Ζήνας Κουτσελίνη, κερδίζοντας άλλα δέκα λεπτά διασημότητας που τόσο χρειαζόταν. Τα τραγούδια που είχε ανεβάσει στο YouTube το 2014 και το 2016 έχουν ελάχιστα views και αποδεικνύουν ότι δεν φτάνει να δηλώνεις τραγουδιστής, πρέπει και να τραγουδάς.
Αν ήθελε πραγματικά να λυτρωθεί, λένε αρκετοί που τον ήξεραν, θα είχε παραδοθεί πολύ νωρίτερα αυτοβούλως στην Αστυνομία, θα εξηγούσε τους λόγους που δεν επέστρεψε από την άδειά του τότε και θα ζητούσε να τον πάνε σε μια άλλη φυλακή. Αντ’ αυτού, προτίμησε να ζήσει ως ένας ανθυποσελέμπριτι που ψόφαγε για δημοσιότητα και παραφράζοντας τη γνωστή αρχαία ρήση: «Φοβού τον Δαναό και δώρα φέροντα»...
Τι κι αν δεν ήξερε να χειρίζεται το μικρόφωνο ή να κάνει μια σωστή εισαγωγή στο θέμα του; Αυτό ήταν το τελευταίο που απασχολούσε αυτό τον απίθανο τύπο που κατάφερε κάτι απίστευτο. Οχι μόνο παρέμεινε ασύλληπτος 17 ολόκληρα χρόνια, αλλά κατάφερε να στήσει μια υποτυπώδη καριέρα ως δημοσιογράφος, τραγουδιστής, μάνατζερ καλλιτεχνών, εμφανιζόμενος ακόμη και ως γιος της Κορίνας Τσοπέη! Μέσα από την προσωπική του σελίδα στο Facebook διαφήμιζε τις εμφανίσεις του κυρίως σε μαγαζιά του Πειραιά, ανοίγοντας π.χ. το πρόγραμμα για τη Σαμπρίνα στο «Carma City Cafe». Η θητεία του ως μάνατζερ καλλιτεχνών και PR σε μαγαζιά δεν στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία, αλλά ήταν μια μικρή διαδρομή για να πάρει κάποια λεφτά δουλεύοντας.
Από την τηλεοπτική του διαδρομή παρέλασαν με μικρές και αδιάφορες συνεντεύξεις ο Μέμος Μπεγνής, η Ρέα Τουτουνζή, ο Φώτης Σπύρου, η Ινα Λαζοπούλου και κάποιοι άλλοι που δεν ήξεραν φυσικά την αληθινή ιστορία του κατά φαντασίαν δημοσιογράφου.
Ατύχησε με το μικρόφωνο
Είχε λησμονήσει πλέον τα παλιά και απολάμβανε τις νέες του ιδιότητες στον μέγιστο βαθμό, έχοντας βάλει σκοπό να γίνει πολύ γνωστός τραγουδιστής. Οι τηλεοπτικές του εμφανίσεις ήταν μόνο η αρχή για την καριέρα που ονειρευόταν μπροστά σε ένα μικρόφωνο, δυστυχώς όμως δεν ήταν αρκετά καλλίφωνος... Κατάφερε να ηχογραφήσει λίγα τραγούδια, τα οποία λόγω της πολύ μέτριας φωνής του, όπως έλεγαν τότε όσοι τα άκουσαν αλλά και αυτοί που τα έμαθαν μετά τη σύλληψή του, καταδικάστηκαν σε πλήρη αποτυχία.
Το βίντεο από ένα χριστουγεννιάτικο τραγούδι στο οποίο τραγουδάει ανεβασμένος σε καρουζέ, θυμίζει κακογυρισμένο κλιπ, ενώ ο ίδιος είναι βαμμένος τόσο έντονα που θυμίζει λευκό ξωτικό. Οι ζωντανές εμφανίσεις του σε κάποια μεζεδοπωλεία στο Κερατσίνι, στο Μικρολίμανο και την ευρύτερη περιοχή του Πειραιά ξεχάστηκαν εύκολα. Ως μάνατζερ καλλιτεχνών κατάφερε να βγει φωτογραφίες με τον Γιάννη Πλούταρχο και τη Ρούλα Κορομηλά δίπλα στην οποία πόζαρε με see-through μπλουζάκι! Παρόλο που υποσχόταν πράγματα και θάματα, συνήθως σε νεαρές τραγουδίστριες, οι τελευταίες ευτυχώς καταλάβαιναν πολύ γρήγορα ότι ο Γιαλούρης ή Δαναός δεν μπορούσε να κάνει αυτά που έλεγε.
Μπορούσε όμως να επιβιώνει υποδυόμενος τον γιο της Κορίνας Τσοπέη (!) όταν χρειάστηκε χρήματα ή ακόμα και τον δημοσιογράφο από τη συμπρωτεύουσα που έπεισε άνθρωπο σε γραφείο τελετών ότι τον είχαν ληστέψει. Προσποιήθηκε ακόμη ότι είναι συγγενής της Ελένης Φιλίνη και ζητούσε από γνωστούς της 50 ή 100 ευρώ. Η ηθοποιός πάντως όταν κάποιος την ενημέρωσε για τον «συγγενή» της έπραξε τα δέοντα, αλλά τον συγχώρεσε όταν τον είδε με χειροπέδες.
Ο Γιαλούρης ή Δαναός κατάφερε να εξαφανιστεί για 17 ολόκληρα χρόνια από την παλιά του ζωή, όταν η καινούρια του έδειξε το σκληρό της πρόσωπο, ενώ παραμένει άγνωστο πώς έγινε μάρτυρας και κουμπάρος του αείμνηστου Ανδρέα Μπάρκουλη. Μίλησε μάλιστα για τις τελευταίες στιγμές του αείμνηστου ηθοποιού στην εκπομπή της Ζήνας Κουτσελίνη, κερδίζοντας άλλα δέκα λεπτά διασημότητας που τόσο χρειαζόταν. Τα τραγούδια που είχε ανεβάσει στο YouTube το 2014 και το 2016 έχουν ελάχιστα views και αποδεικνύουν ότι δεν φτάνει να δηλώνεις τραγουδιστής, πρέπει και να τραγουδάς.
Αν ήθελε πραγματικά να λυτρωθεί, λένε αρκετοί που τον ήξεραν, θα είχε παραδοθεί πολύ νωρίτερα αυτοβούλως στην Αστυνομία, θα εξηγούσε τους λόγους που δεν επέστρεψε από την άδειά του τότε και θα ζητούσε να τον πάνε σε μια άλλη φυλακή. Αντ’ αυτού, προτίμησε να ζήσει ως ένας ανθυποσελέμπριτι που ψόφαγε για δημοσιότητα και παραφράζοντας τη γνωστή αρχαία ρήση: «Φοβού τον Δαναό και δώρα φέροντα»...
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr