Η αγωνία του κούριερ μπροστά στο δέμα…
03.11.2010
15:53
Σε συνεχή συνεννόηση με την αστυνομία οι εταιρείες, ενώ οι παραλήπτες δείχνουν ακόμη πιο φοβισμένοι και κάνουν εξονυχιστικές ερωτήσεις πριν παραλάβουν
Ανήσυχοι είναι οι περισσότεροι ταχυμεταφορείς μετά τα δέματα –βόμβες που στάλθηκαν τις προηγούμενες ημέρες σε πρεσβείες ξένων κρατών στην Αθήνα .
Το protothema.gr μίλησε με γνωστή εταιρεία ταχυμεταφορέων σχετικά με την επικινδυνότητα του επαγγέλματος αλλά και με τα νέα μέτρα που καλούνται να πάρουν μετά τα παγιδευμένα πακέτα που εξερράγησαν σε διάφορα σημεία της πρωτεύουσας.
Οι εκρήξεις των αυτοσχέδιων μηχανισμών που έχουν κάνει την Ελλάδα πρώτη είδηση στα ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία, έχουν φέρει τα πάνω-κάτω όχι μόνο στις αστυνομικές αρχές της χώρας, αλλά και στους ανθρώπους εκείνους που βρίσκονται στο επίκεντρο των εξελίξεων.
Οι ταχυμεταφορείς ή κατά κόσμο κούριερ είναι οι «πρωταγωνιστές» πίσω από τις κάμερες που τρέχουν καθημερινά για να παραδώσουν στην ώρα τα δέματα που έχουν και νιώθουν, πλέον, ότι κινδυνεύουν και από έναν αόρατο εχθρό
Οι περισσότεροι προτιμούν να αντιμετωπίζουν τις εξελίξεις με μια ισορροπημένη ψυχραιμία. «Δεν νιώθω ιδιαίτερη ανασφάλεια, καθώς αυτή είναι η δουλεία μου και πρέπει να την κάνω» εξηγεί στο protothema.gr ο κ Γιώργος Μόρης. Παρόλο που βρίσκεται μόνο τρία χρόνια στο χώρο των ταχυμεταφορέων, ο ίδιος λέει ότι « η εμπειρία παίζει καθοριστικό ρόλο σε τέτοιου είδους καταστάσεις. Αυτό που έχω παρατηρήσει ότι έχει αλλάξει μετά τα δέματα-βόμβες είναι η αντιμετώπιση των πελατών. Οι περισσότεροι είναι λίγο πιο καχύποπτοι και μάλιστα κάνουν ερωτήσεις σχετικά με την προέλευση των δεμάτων αλλά και το περιεχόμενό τους. Πληροφορίες που όπως είναι φυσικό δεν τις γνωρίζουμε».
Από την πλευρά του ο υπεύθυνος της εταιρίας Speedex κ Βαγγέλης Ράπτης τονίζει ότι παρόλο που στις εταιρίες ταχυμεταφορέων δεν υπάρχουν σαρωτές υπάρχει πάντα κάποιος υπεύθυνος ασφαλείας ο οποίος ενημερώνεται από την αστυνομία σχετικά με τα νέα δεδομένα και με τα νέα μέτρα που πρέπει κάθε φορά να λαμβάνονται.
Το protothema.gr μίλησε με γνωστή εταιρεία ταχυμεταφορέων σχετικά με την επικινδυνότητα του επαγγέλματος αλλά και με τα νέα μέτρα που καλούνται να πάρουν μετά τα παγιδευμένα πακέτα που εξερράγησαν σε διάφορα σημεία της πρωτεύουσας.
Οι εκρήξεις των αυτοσχέδιων μηχανισμών που έχουν κάνει την Ελλάδα πρώτη είδηση στα ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία, έχουν φέρει τα πάνω-κάτω όχι μόνο στις αστυνομικές αρχές της χώρας, αλλά και στους ανθρώπους εκείνους που βρίσκονται στο επίκεντρο των εξελίξεων.
Οι ταχυμεταφορείς ή κατά κόσμο κούριερ είναι οι «πρωταγωνιστές» πίσω από τις κάμερες που τρέχουν καθημερινά για να παραδώσουν στην ώρα τα δέματα που έχουν και νιώθουν, πλέον, ότι κινδυνεύουν και από έναν αόρατο εχθρό
Οι περισσότεροι προτιμούν να αντιμετωπίζουν τις εξελίξεις με μια ισορροπημένη ψυχραιμία. «Δεν νιώθω ιδιαίτερη ανασφάλεια, καθώς αυτή είναι η δουλεία μου και πρέπει να την κάνω» εξηγεί στο protothema.gr ο κ Γιώργος Μόρης. Παρόλο που βρίσκεται μόνο τρία χρόνια στο χώρο των ταχυμεταφορέων, ο ίδιος λέει ότι « η εμπειρία παίζει καθοριστικό ρόλο σε τέτοιου είδους καταστάσεις. Αυτό που έχω παρατηρήσει ότι έχει αλλάξει μετά τα δέματα-βόμβες είναι η αντιμετώπιση των πελατών. Οι περισσότεροι είναι λίγο πιο καχύποπτοι και μάλιστα κάνουν ερωτήσεις σχετικά με την προέλευση των δεμάτων αλλά και το περιεχόμενό τους. Πληροφορίες που όπως είναι φυσικό δεν τις γνωρίζουμε».
Από την πλευρά του ο υπεύθυνος της εταιρίας Speedex κ Βαγγέλης Ράπτης τονίζει ότι παρόλο που στις εταιρίες ταχυμεταφορέων δεν υπάρχουν σαρωτές υπάρχει πάντα κάποιος υπεύθυνος ασφαλείας ο οποίος ενημερώνεται από την αστυνομία σχετικά με τα νέα δεδομένα και με τα νέα μέτρα που πρέπει κάθε φορά να λαμβάνονται.
«Ημερησίως διακινούμε περίπου 1500 δέματα, όπως είναι φυσικό ο κίνδυνος είναι μεγάλος. Αυτό που έχει αλλάξει σημαντικά από χτες είναι ότι πλέον η αστυνομία μας έχει δώσει μια πλήρη περιγραφή των δεμάτων, δηλαδή από τι χαρτί είναι φτιαγμένα, πως είναι δεμένα, τι γραφικό χαρακτήρα έχουν, άρα και η προσοχή μας είναι ιδιαίτερα επισταμένη όταν δούμε κάτι τέτοιο να βρίσκεται στο ράφι προς παράδοση».
Από την άλλη ο ίδιος αναφέρει ότι «οι πελάτες μας είναι πιο ευαισθητοποιημένοι πλέον και πιο καχύποπτοι αλλά θα έλεγα ότι γενικά θα πρέπει να υπάρχει ψυχραιμία και να γίνεται μια σωστή και οργανωμένη δουλεία. Η εμπειρία σε αυτές τις περιπτώσεις μετρά όσο τίποτε άλλο».
Η τύχη σε συνδυασμό με την εμπειρία του ταχυμεταφορέα της εταιρίας Speedex, φαίνεται ότι έσωσαν και την πρεσβεία της Χιλής, καθώς ο κούριερ υποψιάστηκε ότι το πακέτο που μετάφερε ήταν ύποπτο και το έδωσε στους αστυνομικούς της Βουλής.
Οι αστυνομικοί ερεύνησαν το πακέτο με τα ειδικά μηχανήματα τα οποία έδειξαν ότι ανίχνευσαν εκρηκτικά και το εξουδετέρωσαν με ελεγχόμενη έκρηξη. Αξίζει να σημειωθεί ότι παρόμοια περιστατικά είχαν λάβει χώρα και το 2002 με τις επιστολές με τον άνθρακα.
Από την άλλη ο ίδιος αναφέρει ότι «οι πελάτες μας είναι πιο ευαισθητοποιημένοι πλέον και πιο καχύποπτοι αλλά θα έλεγα ότι γενικά θα πρέπει να υπάρχει ψυχραιμία και να γίνεται μια σωστή και οργανωμένη δουλεία. Η εμπειρία σε αυτές τις περιπτώσεις μετρά όσο τίποτε άλλο».
Η τύχη σε συνδυασμό με την εμπειρία του ταχυμεταφορέα της εταιρίας Speedex, φαίνεται ότι έσωσαν και την πρεσβεία της Χιλής, καθώς ο κούριερ υποψιάστηκε ότι το πακέτο που μετάφερε ήταν ύποπτο και το έδωσε στους αστυνομικούς της Βουλής.
Οι αστυνομικοί ερεύνησαν το πακέτο με τα ειδικά μηχανήματα τα οποία έδειξαν ότι ανίχνευσαν εκρηκτικά και το εξουδετέρωσαν με ελεγχόμενη έκρηξη. Αξίζει να σημειωθεί ότι παρόμοια περιστατικά είχαν λάβει χώρα και το 2002 με τις επιστολές με τον άνθρακα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr