Μια Ελληνίδα και η... Βεύη Φλώρινας πρωταγωνιστούν σε διαφημιστικό της Air Canada
03.06.2019
14:46
Το διαφημιστικό βασίζεται στην αληθινή ιστορία μιας Ελληνίδας που ζει στον Καναδά τα τελευταία 50 χρόνια και η κόρη της αποφασίζει να της κάνει δώρο ένα ταξίδι στην Ελλάδα και στην ιδιαίτερη πατρίδα της Βεύη
H γραφική Βεύη Φλώρινας, «πρωταγωνιστεί» στο νέο διαφημιστικό της αεροπορικής εταιρίας του Καναδά Air Canada, που «φέρνει» πιο κοντά τους ανθρώπους, όπου και εάν κατοικούν στον πλανήτη.
Το διαφημιστικό βασίζεται στην αληθινή ιστορία μιας Ελληνίδας που ζει στον Καναδά τα τελευταία 50 χρόνια και η κόρη της αποφασίζει να της κάνει δώρο ένα ταξίδι στην Ελλάδα και στην ιδιαίτερη πατρίδα της Βεύη, για τη γιορτή της μητέρας.
Μετά την πρώτη έκπληξη, η μητέρα αποδέχεται το δώρο της κόρης και μαζί ταξιδεύουν με την Air Canada στην Ελλάδα, όπου θα βρεθεί και πάλι στο χωριό της μετά απο 50 χρόνια, με εμφανή τη συγκίνηση στο πρόσωπο και των δύο.
Στην Βεύη τους υποδέχονται συγγενείς και φίλοι, ενώ στήνεται ένα μικρό παραδοσιακό γλέντι στην πλατεία του χωριού προς τιμήν της ομογενούς, που επέστρεψε στα πάτρια εδάφη.
Ολόκληρο το ταξίδι της επιστροφής κατέγραψε τηλεοπτικό συνεργείο και στην συνέχεια το μετέτρεψε σε διαφημιστικό σποτ για την Air Canada. Αξίζει να σημειωθεί πως το βίντεο έχει μέχρι στιγμής 125.000 προβολές στο youtube.
Το διαφημιστικό βασίζεται στην αληθινή ιστορία μιας Ελληνίδας που ζει στον Καναδά τα τελευταία 50 χρόνια και η κόρη της αποφασίζει να της κάνει δώρο ένα ταξίδι στην Ελλάδα και στην ιδιαίτερη πατρίδα της Βεύη, για τη γιορτή της μητέρας.
Μετά την πρώτη έκπληξη, η μητέρα αποδέχεται το δώρο της κόρης και μαζί ταξιδεύουν με την Air Canada στην Ελλάδα, όπου θα βρεθεί και πάλι στο χωριό της μετά απο 50 χρόνια, με εμφανή τη συγκίνηση στο πρόσωπο και των δύο.
Στην Βεύη τους υποδέχονται συγγενείς και φίλοι, ενώ στήνεται ένα μικρό παραδοσιακό γλέντι στην πλατεία του χωριού προς τιμήν της ομογενούς, που επέστρεψε στα πάτρια εδάφη.
Ολόκληρο το ταξίδι της επιστροφής κατέγραψε τηλεοπτικό συνεργείο και στην συνέχεια το μετέτρεψε σε διαφημιστικό σποτ για την Air Canada. Αξίζει να σημειωθεί πως το βίντεο έχει μέχρι στιγμής 125.000 προβολές στο youtube.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr