To #erxetai_pizza της Domino's υπερασπίζεται ο Απόστολος Δοξιάδης
Ο συγγραφέας και σκηνοθέτης συντάχθηκε με όσους θεώρησαν χιουμοριστικό και έξυπνο το βίντεο της εταιρείας διανομής πίτσας που προβλήθηκε στα social media
Ξεκάθαρη θέση υπέρ της Domino's Pizza πήρε, με ανάρτησή του στο Facebook, ο συγγραφέας και σκηνοθέτης, Απόστολος Δοξιάδης, με αφορμή την καμπάνια που παρουσίασε τις προηγούμενες ημέρες η εταιρεία διανομής πίτσας στα social media και την απόσυρσή της, λόγω του ντόρου που δημιούργησε.
Ο κ. Δοξιάδης συντάχθηκε με εκείνους που βρήκαν τη διαφήμιση χιουμοριστική και επτυχημένη, σημειώνοντας, μεταξύ άλλων, πως «η εταιρία εν προκειμένω δεν διέπραξε ούτε λάθος, ούτε φάουλ, ούτε τίποτε. Απλούστατα γιατί κυριολεκτούσε. Θα ήξερε ότι υπάρχουν και άλλες αναγνώσεις, γιατί ήξερε ότι υπάρχουν στον κόσμο και πονηροί άνθρωποι. Αλλά τι, να μη φάνε κι αυτοί, για χάρη των πουριτανών;».
Και συνέχισε «#erxetai_pizza λοιπόν έγραψε. Tι πιο φυσικό; Πίτσες πουλάνε οι άνθρωποι. Αν έγραφε #erxetai_angouri, #erxetai_mpanana, #erxetai_loukaniko, θα ήταν βεβαίως καταγγελτέοι, διότι αφού είναι πιτσαδόροι, που τα σκέφτηκαν τα αγγούρια, τις μπανάνες, τα λουκάνικα; Επίσης, κάνουν κατ' οίκον διανομή. Οπότε και πάλι τι πιο φυσικό. Αν έγραφαν #enoikiazetai_pizza, ή #iptatai_pizza, ή #svourizetai_pizza και πάλι να το συζητάγαμε. Αλλά αφού πίτσες στον πελάτη στέλνουν, η δουλειά τους είναι, να τηλεφωνάς και να σου έρχεται, έγραψαν "έρχεται"».
Ολοκληρώνοντας, εξέφρασε τη στήριξή του στη Domino's, ξεκαθαρίζοντας πως: «Το δηλώ ευθαρσώς: το βράδυ των εκλογών θα παραγγείλουμε στο σπίτι από την Domino's Pizza, αν μη τι άλλο εις ένδειξη συμπαράστασης. Μια εταιρία που κάνει τόσο έξυπνη διαφήμιση, αποκλείεται και να μην κάνει ωραίες πίτσες--με το συμπάθιο κιόλας».
Το Manko Athens, η πολυαναμενόμενη νέα άφιξη του Οne&Only που έχει τη μοναδική ικανότητα να μεταμορφώνεται κατά τη διάρκεια της ημέρας, έχει ήδη γίνει talk of the town