Εκπαιδευτές οδήγησης: Πρέπει να ξεχωρίσει η εκπαίδευση από την αξιολόγηση
29.07.2019
19:14
Η Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτών Οδήγησης και Κυκλοφοριακής Αγωγής ζητά να απαλλαγούν οι εκπαιδευτές από το κομμάτι της αξιολόγησης και να δημιουργηθεί σχολή κινητικότητας και οδικής ασφάλειας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
Να αλλάξει το σύστημα εκπαίδευσης αξιολόγησης των νέων οδηγών και να δοθεί ουσιαστικός ρόλος στους εκπαιδευτές οδήγησης που θα στοχεύει σε μαθήματα ασφαλούς οδήγησης, ζητά η Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτών Οδήγησης και Κυκλοφοριακής Αγωγής.
«Το προηγούμενο σύστημα, αλλά και το σημερινό αποτελούν συστήματα παρωδία. Θα πρέπει να ξεχωρίσει η εκπαίδευση από τις εξετάσεις. Η εκπαίδευση θα πρέπει να γίνεται μόνο από τους εκπαιδευτές. Πρέπει να τολμήσουμε να αλλάξουμε το σύστημα εκπαίδευσης αξιολόγησης, με σύγχρονες πρακτικές. Θα πρέπει να υπάρξει ουσιαστικός ρόλος στους εκπαιδευτές οδήγησης, οι οποίοι θα πρέπει να απαλλαγούν από τη διαδικασία της αξιολόγησης. Είναι δουλειά των Περιφερειών, αφού πληρώνονται γι' αυτήν και εκείνοι πρέπει να την εκπληρώσουν», αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Πανελλήνια Ένωσης Εκπαιδευτών Οδήγησης και Κυκλοφοριακής Αγωγής, Άρης Ζωγράφος.
Ο ίδιος πάντως αναφέρει ότι: «Είμαστε ο μοναδικός φορέας εκπαίδευσης οδικής ασφάλειας και αγωνιζόμαστε υπό τις πιο αντίξοες εργασιακές συνθήκες για την ομαλή συνύπαρξη όλων στον δρόμο. Σεβαστείτε μας, αναβαθμίστε μας, θωρακίστε μας με γνώσεις και ιδέες για τη σύγχρονη κινητικότητα και την αυριανή κοινωνία της κυκλοφορίας. Πρέπει επιτέλους να δημιουργηθεί μια σχολή κινητικότητας και οδικής ασφάλειας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση», αναφέρει, βάζοντας την κυκλοφοριακή παιδεία πολύ ψηλά στις προτεραιότητες που πρέπει να δοθούν.
Ο πρόεδρος της Πανελλήνια Ένωσης Εκπαιδευτών Οδήγησης αναφέρθηκε και στη νέα ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, λέγοντας ότι ελπίζει πως «θα αφουγκραστεί τις απαιτήσεις της κοινωνίας, θα κλείσει τα αυτιά της στις οποιεσδήποτε σειρήνες και θα νομοθετήσει ολιστικά, προς όφελος της κοινωνίας, για διαφάνεια και αλλαγή κατεύθυνσης, τόσο στη διαδικασία συμμετοχής των πολιτών στην κοινωνία της κυκλοφορίας όσο και στην πολύπαθη διαδικασία έκδοσης αδειών οδήγησης».
«Το προηγούμενο σύστημα, αλλά και το σημερινό αποτελούν συστήματα παρωδία. Θα πρέπει να ξεχωρίσει η εκπαίδευση από τις εξετάσεις. Η εκπαίδευση θα πρέπει να γίνεται μόνο από τους εκπαιδευτές. Πρέπει να τολμήσουμε να αλλάξουμε το σύστημα εκπαίδευσης αξιολόγησης, με σύγχρονες πρακτικές. Θα πρέπει να υπάρξει ουσιαστικός ρόλος στους εκπαιδευτές οδήγησης, οι οποίοι θα πρέπει να απαλλαγούν από τη διαδικασία της αξιολόγησης. Είναι δουλειά των Περιφερειών, αφού πληρώνονται γι' αυτήν και εκείνοι πρέπει να την εκπληρώσουν», αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Πανελλήνια Ένωσης Εκπαιδευτών Οδήγησης και Κυκλοφοριακής Αγωγής, Άρης Ζωγράφος.
Ο ίδιος πάντως αναφέρει ότι: «Είμαστε ο μοναδικός φορέας εκπαίδευσης οδικής ασφάλειας και αγωνιζόμαστε υπό τις πιο αντίξοες εργασιακές συνθήκες για την ομαλή συνύπαρξη όλων στον δρόμο. Σεβαστείτε μας, αναβαθμίστε μας, θωρακίστε μας με γνώσεις και ιδέες για τη σύγχρονη κινητικότητα και την αυριανή κοινωνία της κυκλοφορίας. Πρέπει επιτέλους να δημιουργηθεί μια σχολή κινητικότητας και οδικής ασφάλειας στην τριτοβάθμια εκπαίδευση», αναφέρει, βάζοντας την κυκλοφοριακή παιδεία πολύ ψηλά στις προτεραιότητες που πρέπει να δοθούν.
Ο πρόεδρος της Πανελλήνια Ένωσης Εκπαιδευτών Οδήγησης αναφέρθηκε και στη νέα ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, λέγοντας ότι ελπίζει πως «θα αφουγκραστεί τις απαιτήσεις της κοινωνίας, θα κλείσει τα αυτιά της στις οποιεσδήποτε σειρήνες και θα νομοθετήσει ολιστικά, προς όφελος της κοινωνίας, για διαφάνεια και αλλαγή κατεύθυνσης, τόσο στη διαδικασία συμμετοχής των πολιτών στην κοινωνία της κυκλοφορίας όσο και στην πολύπαθη διαδικασία έκδοσης αδειών οδήγησης».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr