Δηλώσεις Γ. Μαγκριώτη για το Μετρό Θεσσαλονίκης
22.11.2010
15:52
Για την αύξηση στα διόδια των Μαλγάρων είπε ότι σε αυτή ενσωματώθηκαν ο πληθωρισμός 7 χρόνων και η αύξηση του ΦΠΑ...
Στα τέλη του 2014 ή μέσα στο 2015 υπολογίζεται να ολοκληρωθεί ο βασικός άξονας των 9,6 χιλιομέτρων του Μετρό Θεσσαλονίκης, τέλος του 2011 ή αρχές του 2012 θα υπάρχει ανάδοχος για την επέκταση προς Καλαμαριά. Και για τα δύο αυτά έργα τα κονδύλια είναι εξασφαλισμένα και είναι πολιτική απόφαση της κυβέρνησης η επέκταση του Μετρό, προς τις περιοχές Τούμπα και Χαριλάου.
Τα παραπάνω υπογράμμισε ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης, ο οποίος είχε σύσκεψη με τον πρόεδρο της εταιρίας «Αττικό Μετρό», Χρήστο Τσίτουρα, και τους δημοτικούς συμβούλους Ανδρέα Κουράκη και Κώστα Ζέρβα, που εκπροσώπησαν τον νεοεκλεγέντα δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη, καθώς ένα κρυολόγημα δεν του επέτρεψε να παραστεί.
Ο κ. Κουράκης εξέφρασε την ελπίδα να μην υπάρξουν άλλες καθυστερήσεις στην κατασκευή του Μετρό και στη σύσκεψη έθεσε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες στην καθημερινότητα τους και οι καταστηματάρχες από τα έργα του Μετρό. Συμφωνήθηκε να συγκροτηθεί ειδική επιτροπή με τη συμμετοχή εκπροσώπων του Δήμου και της «Αττικό Μετρό», ώστε να βρεθούν λύσεις για τα παραπάνω ζητήματα.
Ο κ. Μαγκριώτης επισήμανε ότι ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα είναι ο «βασικός εταίρος» στην κατασκευή του Μετρό, όπως θα είναι και οι περιφερειακοί Δήμοι στις επεκτάσεις που τους αφορούν.
Για την αύξηση στα διόδια των Μαλγάρων είπε ότι σε αυτή ενσωματώθηκαν ο πληθωρισμός 7 χρόνων και η αύξηση του ΦΠΑ.
Σε ερώτηση αν θα γίνουν απολύσεις στο δημόσιο, ο κ. Μαγκριώτης απάντησε ότι η κυβέρνηση έχει απορρίψει αυτή την εκδοχή, αλλά αυτό που χρειάζεται είναι μια αλλαγή στη σχέση κόστους του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα σε σχέση με την προσφορά, την ποιότητα και την ποσότητα των υπηρεσιών. Αυτό θα γίνει μέσα από τις περικοπές επιδομάτων και τις μετατάξεις.
Τα παραπάνω υπογράμμισε ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης, ο οποίος είχε σύσκεψη με τον πρόεδρο της εταιρίας «Αττικό Μετρό», Χρήστο Τσίτουρα, και τους δημοτικούς συμβούλους Ανδρέα Κουράκη και Κώστα Ζέρβα, που εκπροσώπησαν τον νεοεκλεγέντα δήμαρχο Θεσσαλονίκης Γιάννη Μπουτάρη, καθώς ένα κρυολόγημα δεν του επέτρεψε να παραστεί.
Ο κ. Κουράκης εξέφρασε την ελπίδα να μην υπάρξουν άλλες καθυστερήσεις στην κατασκευή του Μετρό και στη σύσκεψη έθεσε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες στην καθημερινότητα τους και οι καταστηματάρχες από τα έργα του Μετρό. Συμφωνήθηκε να συγκροτηθεί ειδική επιτροπή με τη συμμετοχή εκπροσώπων του Δήμου και της «Αττικό Μετρό», ώστε να βρεθούν λύσεις για τα παραπάνω ζητήματα.
Ο κ. Μαγκριώτης επισήμανε ότι ο Δήμος Θεσσαλονίκης θα είναι ο «βασικός εταίρος» στην κατασκευή του Μετρό, όπως θα είναι και οι περιφερειακοί Δήμοι στις επεκτάσεις που τους αφορούν.
Για την αύξηση στα διόδια των Μαλγάρων είπε ότι σε αυτή ενσωματώθηκαν ο πληθωρισμός 7 χρόνων και η αύξηση του ΦΠΑ.
Σε ερώτηση αν θα γίνουν απολύσεις στο δημόσιο, ο κ. Μαγκριώτης απάντησε ότι η κυβέρνηση έχει απορρίψει αυτή την εκδοχή, αλλά αυτό που χρειάζεται είναι μια αλλαγή στη σχέση κόστους του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα σε σχέση με την προσφορά, την ποιότητα και την ποσότητα των υπηρεσιών. Αυτό θα γίνει μέσα από τις περικοπές επιδομάτων και τις μετατάξεις.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr