Τροχαίο στο Αίγιο: Τι έδειξε η ιατροδικαστική εξέταση γιαγιάς και εγγονού
Τροχαίο στο Αίγιο: Τι έδειξε η ιατροδικαστική εξέταση γιαγιάς και εγγονού
Ακαριαίος ήταν ο θάνατος της 67χρονης γυναίκας και του μικρού αγοριού - Το σοκαριστικό πόρισμα αποκαλύπτει τη σφοδρότητα με την οποία το ΙΧ έπεσε πάνω στα δύο άτομα
Ακαριαίος ήταν ο θάνατος της 67χρονης γυναίκας και του μικρού εγγονού της που έχασαν πρόσφατα τη ζωή τους στο σοκαριστικό τροχαίο στο Αίγιο, σύμφωνα με το πόρισμα της ιατροδικαστή Πατρών που έφερε στη δημοσιότητα εχθές το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star.
Ειδικότερα, σύμφωνα με το πόρισμα, το παιδί έφερε κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις. Η γιαγιά του ήταν πολυτραυματίας και έφερε κακώσεις σε κεφάλι, αυχένα, θώρακα, κοιλιά και άκρα. Τα συγκεκριμένα χτυπήματα δείχνουν τη σφοδρότητα με την οποία το ΙΧ που οδηγούσε ο 28χρονος σημαιοφόρος του Πολεμικού Ναυτικού έπεσε πάνω τους.
Με πάνω από 100 χιλιόμετρα έτρεχε ο 28χρονος οδηγός
Σημαντικά στοιχεία για το θανατηφόρο τροχαίο στο Αίγιο από το οποίο σκοτώθηκε μια γιαγιά με το εγγονάκι της αποκαλύπτει ο μηχανολόγος πραγματογνώμονας κ. Θωμάς Χόνδρος. Σύμφωνα με όσα ο ίδιος είπε στο protothema.gr και λίγο πριν παραδώσει τα στοιχεία του στην τροχαία Πατρών που ερευνά το δυστύχημα, διαπιστώνεται ότι ο 28χρονος οδηγός είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα άνω των 100 χιλιομέτρων την ώρα που δεν δικαιολογείται στο σημείο όπου σκοτώθηκε η γιαγιά με το εγγονάκι της.
«Καταρχάς η στροφή πριν από τη σύγκρουση του οχήματος με τους πεζούς επιτρέπει ασφαλή διέλευση με ταχύτητα 103 χιλιομέτρων την ώρα, το πρώτο εύρημα. Επομένως η εκτροπή του οχήματος πριν την έξοδο ή κατά την έξοδο από τη στροφή υποδηλώνει ενδεχομένως ταχύτητα ανώτερη από αυτή που προείπαμε, και η απόσταση ακινητοποιήσεως του οχήματος μετά τη σύγκρουση είναι 150 μέτρα. Και αυτό υποδηλώνει μια ταχύτητα μεγέθους αυτής που είπαμε νωρίτερα. Στο σημείο του ατυχήματος υπάρχει μια πινακίδα ορίου ταχύτητας 50χλμ την ώρα γιατί βρισκόμαστε πλέον εντός του οικισμού Καμάρες του Αιγίου, και η παραβίαση αυτού του σημαντικού ορίου ταχύτητας των 50χλμ την ώρα στην κατοικημένη περιοχή ενέχει κίνδυνο για απώλειες ανθρώπων σε περίπτωση συγκρούσεως όπως αυτή που εξετάζεται».
Ο κ. Χόνδρος επισήμανε επίσης την κακή κατάσταση στην οποία βρίσκεται η σήμανση για το όριο ταχύτητας που πρέπει να λαμβάνουν υπόψιν τους οι οδηγοί.
«Το άλλο στοιχείο που θα πρέπει να επισημανθεί είναι η απογοητευτική εικόνα της οριζόντιας και κατακόρυφης σημάνσεως της οδοποιίας, η οποία και αυτή δημιουργεί ένα περιβάλλον αναρχίας και προτρέπει στη μη τήρηση των κανόνων της οδικής ασφάλειας. Επομένως πρέπει να σκύψουμε με σοβαρότητα στη συντήρηση του οδικού δικτύου, ώστε να δημιουργηθεί και η αίσθηση του ασφαλούς κυκλοφοριακού περιβάλλοντος. Θα δώσουμε τη δική μας εκδοχή από την εξέταση του οχήματος και από την εξέταση της κοινής του ατυχήματος στην τροχαία και η τροχαία θα συνεκτιμήσει γιατί θα λάβει τις ιατροδικαστικές και τοξικολογικές εξετάσεις, το τεχνικό υπόμνημα των μηχανικών και θα δώσει μια ολοκληρωμένη εικόνα των αιτίων και των συνθηκών του ατυχήματος» καταλήγει ο κ. Χόνδρος μιλώντας στο protothema.gr
Ειδικότερα, σύμφωνα με το πόρισμα, το παιδί έφερε κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις. Η γιαγιά του ήταν πολυτραυματίας και έφερε κακώσεις σε κεφάλι, αυχένα, θώρακα, κοιλιά και άκρα. Τα συγκεκριμένα χτυπήματα δείχνουν τη σφοδρότητα με την οποία το ΙΧ που οδηγούσε ο 28χρονος σημαιοφόρος του Πολεμικού Ναυτικού έπεσε πάνω τους.
Με πάνω από 100 χιλιόμετρα έτρεχε ο 28χρονος οδηγός
Σημαντικά στοιχεία για το θανατηφόρο τροχαίο στο Αίγιο από το οποίο σκοτώθηκε μια γιαγιά με το εγγονάκι της αποκαλύπτει ο μηχανολόγος πραγματογνώμονας κ. Θωμάς Χόνδρος. Σύμφωνα με όσα ο ίδιος είπε στο protothema.gr και λίγο πριν παραδώσει τα στοιχεία του στην τροχαία Πατρών που ερευνά το δυστύχημα, διαπιστώνεται ότι ο 28χρονος οδηγός είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα άνω των 100 χιλιομέτρων την ώρα που δεν δικαιολογείται στο σημείο όπου σκοτώθηκε η γιαγιά με το εγγονάκι της.
«Καταρχάς η στροφή πριν από τη σύγκρουση του οχήματος με τους πεζούς επιτρέπει ασφαλή διέλευση με ταχύτητα 103 χιλιομέτρων την ώρα, το πρώτο εύρημα. Επομένως η εκτροπή του οχήματος πριν την έξοδο ή κατά την έξοδο από τη στροφή υποδηλώνει ενδεχομένως ταχύτητα ανώτερη από αυτή που προείπαμε, και η απόσταση ακινητοποιήσεως του οχήματος μετά τη σύγκρουση είναι 150 μέτρα. Και αυτό υποδηλώνει μια ταχύτητα μεγέθους αυτής που είπαμε νωρίτερα. Στο σημείο του ατυχήματος υπάρχει μια πινακίδα ορίου ταχύτητας 50χλμ την ώρα γιατί βρισκόμαστε πλέον εντός του οικισμού Καμάρες του Αιγίου, και η παραβίαση αυτού του σημαντικού ορίου ταχύτητας των 50χλμ την ώρα στην κατοικημένη περιοχή ενέχει κίνδυνο για απώλειες ανθρώπων σε περίπτωση συγκρούσεως όπως αυτή που εξετάζεται».
Ο κ. Χόνδρος επισήμανε επίσης την κακή κατάσταση στην οποία βρίσκεται η σήμανση για το όριο ταχύτητας που πρέπει να λαμβάνουν υπόψιν τους οι οδηγοί.
«Το άλλο στοιχείο που θα πρέπει να επισημανθεί είναι η απογοητευτική εικόνα της οριζόντιας και κατακόρυφης σημάνσεως της οδοποιίας, η οποία και αυτή δημιουργεί ένα περιβάλλον αναρχίας και προτρέπει στη μη τήρηση των κανόνων της οδικής ασφάλειας. Επομένως πρέπει να σκύψουμε με σοβαρότητα στη συντήρηση του οδικού δικτύου, ώστε να δημιουργηθεί και η αίσθηση του ασφαλούς κυκλοφοριακού περιβάλλοντος. Θα δώσουμε τη δική μας εκδοχή από την εξέταση του οχήματος και από την εξέταση της κοινής του ατυχήματος στην τροχαία και η τροχαία θα συνεκτιμήσει γιατί θα λάβει τις ιατροδικαστικές και τοξικολογικές εξετάσεις, το τεχνικό υπόμνημα των μηχανικών και θα δώσει μια ολοκληρωμένη εικόνα των αιτίων και των συνθηκών του ατυχήματος» καταλήγει ο κ. Χόνδρος μιλώντας στο protothema.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα