Εξάρχεια: Καρέ-καρέ το ξήλωμα του «ΚΕΠ» των αντιεξουσιαστών
Μπακογιάννης: Δεν θα αφήσουμε καμία ημέρα να πάει χαμένη - Το κοντέινερ βρισκόταν παράνομα στην πλατεία Εξαρχείων από τον Απρίλιο του 2017 - Μετά την απομάκρυνσή του, εργάτες του δήμου Αθηναίων ξεκίνησαν εργασίες αποκατάστασης και καθαρισμού
Παρελθόν αποτελεί εδώ και λίγη ώρα με πρωτοβουλία του Δήμου Αθηναίων το κοντέινερ που είχαν στήσει από το 2017 αντιεξουσιαστές στην πλατεία Εξαρχείωνπροκειμένου, όπως έλεγαν τότε, να αποτελέσει «πολιτικό περίπτερο» για την ενημέρωση των πολιτών που δεν αναγνωρίζουν την πάσης φύσεως εξουσία.
Όπως εξηγεί ο δήμος Αθηναίων στην ανακοίνωσή του «οι δράσεις του Δήμου Αθηναίων στην πλατεία Εξαρχείων περιλαμβάνονται στο συνολικό σχέδιο που έχει εκπονηθεί από την νέα δημοτική αρχή για τις 129 γειτονιές της Αθήνας και ξεκίνησε ήδη η εφαρμογή του».
Η επιχείρηση ξεκίνησε τα ξημερώματα της Παρασκευής συνοδεία ισχυρών αστυνομικών δυνάμεων που επιτηρούσαν την περιοχή προκειμένου να μην υπάρξουν αντιδράσεις.
Κλείσιμο
Μετά την απομάκρυνση του κοντέινερ και των τσιμεντένιων βάσεών του, εργάτες του δήμου Αθηναίων ξεκίνησαν να καθαρίζουν την πλατεία Εξαρχείων.
Από την πλευρά του ο Κώστας Μπακογιάννης σε δήλωσή του τονίζει ότι «στην προσπάθεια που ξεκινήσαμε για να βελτιώσουμε την καθημερινότητα των Αθηναίων, είμαστε αποφασισμένοι να μην αφήσουμε ούτε μια μέρα να πάει χαμένη. Με δράσεις που ενισχύουν την καθαριότητα, βελτιώνουν τον φωτισμό, εμπλουτίζουν το πράσινο και αξιοποιούν τον δημόσιο χώρο προς όφελος των δημοτών. Συνεχίζουμε την μάχη της καθημερινότητας παντού στην πόλη».
Το κοντέινερ είχε στηθεί τον Απρίλιο του 2017 καταλαμβάνοντας παράνομα τον χώρο.
Όλα όσα πρέπει να κάνουμε για να παραμείνουμε ενυδατωμένοι και ασφαλείς όταν οι θερμοκρασίες είναι ιδιαίτερα αυξημένες – Η σημασία της ποιότητας του νερού.
Η δεύτερη κατά σειρά δράση του φετινού προγράμματος (2024) πραγματοποιήθηκε μεταξύ 21 και 24 Ιουνίου στη Σαντορίνη, συγκεντρώνοντας από ακτές και βυθούς το διόλου ευκαταφρόνητο μέγεθος των 306,5 κιλών απορριμμάτων.
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.