Το Mastercard Innovation Forum 2024, η ετήσια εκδήλωση - σημείο αναφοράς για τον τομέα των πληρωμών στη χώρα, έφερε στο προσκήνιο κορυφαίους ομιλητές που εξέτασαν από διαφορετικές οπτικές γωνίες το μέλλον των συναλλαγών και ανέδειξαν την καινοτομία σε καταλύτη προόδου.
Πρότυπο σχολείο, αλλά με κενά στους καθηγητές, η Ιωνίδειος Σχολή στον Πειραιά
Πρότυπο σχολείο, αλλά με κενά στους καθηγητές, η Ιωνίδειος Σχολή στον Πειραιά
Τα κενά που υπάρχουν ακόμα στις θέσεις των καθηγητών, κατά την είσοδο στην 3η εβδομάδα διδασκαλίας, επισημαίνει σε επιτολή προς τη Νίκη Κεραμέως, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Προτύπου Γυμνασίου της Σχολής
Πρότυπο σχολείο μεν, αλλά χωρίς το σύνολο των καθηγητών εξακολουθεί να είναι το Πρότυπο Γυμνάσιο της Ιωνιδείου Σχολής, υπογραμμίζουν οι γονείς των μαθητών της.
Συγκεκριμένα ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Προτύπου Γυμνασίου Ιωνιδείου Σχολής Πειραιά, σε επιστολή που απέστειλε στην υπουργό Παιδείας Ν. Κεραμέως και στην υφυπουργό Σ. Ζαχαράκη, υπογραμμίζει:
“Σας ενημερώνουμε ότι μπαίνοντας στην 3η βδομάδα από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, το Γυμνάσιό μας παρουσιάζει κενά βασικών καθηγητών σε Φιλολογικά μαθήματα, Μαθηματικά, Χημεία, Φυσική, Οικιακή Οικονομία και άλλα αντικείμενα. Μαθαίνουμε ότι παρόμοια κενά υπάρχουν και σε άλλα Πρότυπα αλλά και Πειραματικά Σχολεία.
Ο τελευταίος νόμος της προηγούμενης κυβέρνησης δεν προβλέπει την αυτόματη αναπλήρωση κενών με καθηγητές αυξημένων προσόντων.
Επομένως, η λύση εναπόκειται στις ενέργειες των σχολικών διευθυντών, των τοπικών Διευθυντών Β’ Βάθμιας Εκπαίδευσης, της ΕΕΠΠΣ (Ειδικής Επιστημονικής Επιτροπής) και του υπουργείου.
Από όσο είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε, στη δική μας περίπτωση ο διευθυντής του Γυμνασίου μας και ο τοπικός Διευθυντής Β’ Βάθμιας έχουν προβεί στις αναγκαίες ενέργειες σύμφωνα με τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητές τους, αλλά η ΕΕΠΠΣ και το Υπουργείο δεν έχουν δώσει λύση για κάλυψη των κενών και μάλιστα, όπως προβλέπει ο τελευταίος νόμος, με απόσπαση καθηγητών διδακτικής εμπειρίας πέντε -κατ’ ελάχιστον- ετών”.
Ο Σύλλογος υπογραμμίζει οτι: “Όσο τα κενά υφίστανται, χάνονται κρίσιμες ώρες αναφορικά με τη ροή και την ανάπτυξη του προγράμματος διδασκαλίας της ύλης στη φετινή χρονιά και φυσικά, προκύπτουν γενικότερα προβλήματα στην καθημερινότητα μαθητών και καθηγητών (αστάθεια στις ώρες και στο πρόγραμμα, επιβάρυνση των υπαρχόντων καθηγητών να καλύπτουν ώρες, κενά ωρών που αναπόφευκτα προκύπτουν σε περίπτωση αντικειμενικής αδυναμίας τους κ.ο.κ.)
Από την άλλη πλευρά, η στελέχωση των κενών με απλούς αναπληρωτές είναι μία λύση την οποία κρίνουμε αναντίστοιχη και ακατάλληλη σε σχέση με το επίπεδο καθηγητών που απαιτείται να έχουν τα Πρότυπα, σύμφωνα με το είδος, τη μορφή, το σκοπό και το περιεχόμενο του θεσμού.
Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες οι οποίες θα δώσουν άμεσο αποτέλεσμα και σας ευχαριστούμε προκαταβολικά για το ενδιαφέρον και τη φροντίδα επίλυσης του προβλήματος.
Είμαστε στη διάθεσή σας για τυχόν πρόσθετα στοιχεία και πρόσθετες πληροφορίες. Όμως αναμένουμε με ανυπομονησία την απάντησή σας, προκειμένου ως γονείς να πάρουμε και εμείς τις αποφάσεις μας και να προβούμε στις ανάλογες δράσεις στήριξης του αγώνα επιβίωσης αυτών των σχολείων”.
Συγκεκριμένα ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Προτύπου Γυμνασίου Ιωνιδείου Σχολής Πειραιά, σε επιστολή που απέστειλε στην υπουργό Παιδείας Ν. Κεραμέως και στην υφυπουργό Σ. Ζαχαράκη, υπογραμμίζει:
“Σας ενημερώνουμε ότι μπαίνοντας στην 3η βδομάδα από την έναρξη της σχολικής χρονιάς, το Γυμνάσιό μας παρουσιάζει κενά βασικών καθηγητών σε Φιλολογικά μαθήματα, Μαθηματικά, Χημεία, Φυσική, Οικιακή Οικονομία και άλλα αντικείμενα. Μαθαίνουμε ότι παρόμοια κενά υπάρχουν και σε άλλα Πρότυπα αλλά και Πειραματικά Σχολεία.
Ο τελευταίος νόμος της προηγούμενης κυβέρνησης δεν προβλέπει την αυτόματη αναπλήρωση κενών με καθηγητές αυξημένων προσόντων.
Επομένως, η λύση εναπόκειται στις ενέργειες των σχολικών διευθυντών, των τοπικών Διευθυντών Β’ Βάθμιας Εκπαίδευσης, της ΕΕΠΠΣ (Ειδικής Επιστημονικής Επιτροπής) και του υπουργείου.
Από όσο είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε, στη δική μας περίπτωση ο διευθυντής του Γυμνασίου μας και ο τοπικός Διευθυντής Β’ Βάθμιας έχουν προβεί στις αναγκαίες ενέργειες σύμφωνα με τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητές τους, αλλά η ΕΕΠΠΣ και το Υπουργείο δεν έχουν δώσει λύση για κάλυψη των κενών και μάλιστα, όπως προβλέπει ο τελευταίος νόμος, με απόσπαση καθηγητών διδακτικής εμπειρίας πέντε -κατ’ ελάχιστον- ετών”.
Ο Σύλλογος υπογραμμίζει οτι: “Όσο τα κενά υφίστανται, χάνονται κρίσιμες ώρες αναφορικά με τη ροή και την ανάπτυξη του προγράμματος διδασκαλίας της ύλης στη φετινή χρονιά και φυσικά, προκύπτουν γενικότερα προβλήματα στην καθημερινότητα μαθητών και καθηγητών (αστάθεια στις ώρες και στο πρόγραμμα, επιβάρυνση των υπαρχόντων καθηγητών να καλύπτουν ώρες, κενά ωρών που αναπόφευκτα προκύπτουν σε περίπτωση αντικειμενικής αδυναμίας τους κ.ο.κ.)
Από την άλλη πλευρά, η στελέχωση των κενών με απλούς αναπληρωτές είναι μία λύση την οποία κρίνουμε αναντίστοιχη και ακατάλληλη σε σχέση με το επίπεδο καθηγητών που απαιτείται να έχουν τα Πρότυπα, σύμφωνα με το είδος, τη μορφή, το σκοπό και το περιεχόμενο του θεσμού.
Παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες οι οποίες θα δώσουν άμεσο αποτέλεσμα και σας ευχαριστούμε προκαταβολικά για το ενδιαφέρον και τη φροντίδα επίλυσης του προβλήματος.
Είμαστε στη διάθεσή σας για τυχόν πρόσθετα στοιχεία και πρόσθετες πληροφορίες. Όμως αναμένουμε με ανυπομονησία την απάντησή σας, προκειμένου ως γονείς να πάρουμε και εμείς τις αποφάσεις μας και να προβούμε στις ανάλογες δράσεις στήριξης του αγώνα επιβίωσης αυτών των σχολείων”.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα