Αίγιο: Πόρισμα-σοκ για τον 28χρονο - Έτρεχε με 133 χιλιόμετρα
Αίγιο: Πόρισμα-σοκ για τον 28χρονο - Έτρεχε με 133 χιλιόμετρα
Το επιβατικό όχημα κινούμενο με κατεύθυνση από Πάτρα προς Κόρινθο υπέστη απώλεια ελέγχου και υπερστροφή που το οδήγησε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας
Σοκάρει το πόρισμα που αποκαλύπτει τις συνθήκες κάτω από τις οποίες σημειώθηκε το τροχαίο δυστύχημα στο Αίγιο τον περασμένο Αύγουστο, που είχε ως αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους μια γιαγιά με το εγγόνι της.
Σύμφωνα με όσα μετέδωσε ο τηλεοπτικός σταθμός Star το επιβατικό όχημα κινούμενο με κατεύθυνση από Πάτρα προς Κόρινθο υπέστη απώλεια ελέγχου και υπερστροφή που το οδήγησε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας.
Ο εμπρόσθιος αριστερός τροχός προσέκρουσε στο ρείθρο του πεζοδρομίου, ο τροχός και το σύστημα ανάρτησης καταστράφηκαν. Ο εμπρόσθιος τροχός ακινητοποιήθηκε, το όχημα επιστράφηκε ωρολογιακά περί τον κατακόρυφο άξονά του και το οπίσθιο τμήμα του ανήλθε στο πεζοδρόμιο όπου συγκρούσθηκε με την πεζή και το καροτσάκι του παιδιού.
Καρότσι και βρέφος εκτινάχθηκαν σε απόσταση 16.90 μ. από το σημείο σύγκρουσης. Το όχημα στη συνέχεια κατευθύνεται προς τον στύλο ηλεκτροφωτισμού και τους κάδους σκουπιδιών σε απόσταση 70 μ. από το αρχικό σημείο σύγκρουση, ο οδηγός τα αποφεύγει με στροφή αριστερά και κάθοδο από το πεζοδρόμιο και το όχημα ακινητοποιείται στο μέσο του οδοστρώματος 150 μ. μακριά από το σημείο της αρχικής πρόσκρουσης στο πεζοδρόμιο.
Από την ανάλυση που προηγήθηκε προκύπτει η ταχύτητα του επιβατικού οχήματος κατά την αρχική σύγκρουση με το ρείθρο του πεζοδρομίου 37 μ./δευτ. ή 133 χλμ./ώρα. Ίδια ταχύτητα προκύπτει από τον υπολογισμό της αρχικής ταχύτητας βολής του παιδικού αμαξιδίου με τον επιβάτη του, 36,7 μ./δευτ. ή 132 χλμ./ώρα.
Δεν διαπιστώθηκε προηγούμενη σύγκρουση πριν από το ατύχημα. Οι βλάβες του οχήματος προκλήθηκαν συνεπεία του δυστυχήματος.
Παράλληλα, οι πραγματογνώμονες -στην έκθεσή τους- περιγράφουν και το δρόμο στον οποίο έγινε η τραγωδία.
Η οδός στη σκηνή του δυστυχήματος είναι διπλής κατεύθυνσης, μιας λωρίδας κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση πλάτους 3,70 μ. η κάθε μία με ενδιάμεση διαχωριστική διπλή συνεχή γραμμή πλάτους 0,30 μ. Στα άκρα των δύο ρευμάτων κυκλοφορίας υφίσταται συνεχής διαγράμμιση πλάτους 0,10 μ. Οι γραμμές της οριζόντιας σήμανσης οπτικά δεν ήταν ιδιαίτερα ευκρινείς.
«Όπως φαίνεται από την περιοχή ήρθε από το πίσω μέρος των ανθρώπων αυτών και τους θέρισε σαν αλωνιστική μηχανή», ανέφερε στον ΑΝΤ1 ο δικηγόρος της οικογένειας των θυμάτων Κώστας Κρεμμύδας.
Υπενθυμίζεται ότι ο 28χρονος μετά την απολογία του αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους.
Σύμφωνα με όσα μετέδωσε ο τηλεοπτικός σταθμός Star το επιβατικό όχημα κινούμενο με κατεύθυνση από Πάτρα προς Κόρινθο υπέστη απώλεια ελέγχου και υπερστροφή που το οδήγησε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας.
Ο εμπρόσθιος αριστερός τροχός προσέκρουσε στο ρείθρο του πεζοδρομίου, ο τροχός και το σύστημα ανάρτησης καταστράφηκαν. Ο εμπρόσθιος τροχός ακινητοποιήθηκε, το όχημα επιστράφηκε ωρολογιακά περί τον κατακόρυφο άξονά του και το οπίσθιο τμήμα του ανήλθε στο πεζοδρόμιο όπου συγκρούσθηκε με την πεζή και το καροτσάκι του παιδιού.
Καρότσι και βρέφος εκτινάχθηκαν σε απόσταση 16.90 μ. από το σημείο σύγκρουσης. Το όχημα στη συνέχεια κατευθύνεται προς τον στύλο ηλεκτροφωτισμού και τους κάδους σκουπιδιών σε απόσταση 70 μ. από το αρχικό σημείο σύγκρουση, ο οδηγός τα αποφεύγει με στροφή αριστερά και κάθοδο από το πεζοδρόμιο και το όχημα ακινητοποιείται στο μέσο του οδοστρώματος 150 μ. μακριά από το σημείο της αρχικής πρόσκρουσης στο πεζοδρόμιο.
Από την ανάλυση που προηγήθηκε προκύπτει η ταχύτητα του επιβατικού οχήματος κατά την αρχική σύγκρουση με το ρείθρο του πεζοδρομίου 37 μ./δευτ. ή 133 χλμ./ώρα. Ίδια ταχύτητα προκύπτει από τον υπολογισμό της αρχικής ταχύτητας βολής του παιδικού αμαξιδίου με τον επιβάτη του, 36,7 μ./δευτ. ή 132 χλμ./ώρα.
Δεν διαπιστώθηκε προηγούμενη σύγκρουση πριν από το ατύχημα. Οι βλάβες του οχήματος προκλήθηκαν συνεπεία του δυστυχήματος.
Παράλληλα, οι πραγματογνώμονες -στην έκθεσή τους- περιγράφουν και το δρόμο στον οποίο έγινε η τραγωδία.
Η οδός στη σκηνή του δυστυχήματος είναι διπλής κατεύθυνσης, μιας λωρίδας κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση πλάτους 3,70 μ. η κάθε μία με ενδιάμεση διαχωριστική διπλή συνεχή γραμμή πλάτους 0,30 μ. Στα άκρα των δύο ρευμάτων κυκλοφορίας υφίσταται συνεχής διαγράμμιση πλάτους 0,10 μ. Οι γραμμές της οριζόντιας σήμανσης οπτικά δεν ήταν ιδιαίτερα ευκρινείς.
«Όπως φαίνεται από την περιοχή ήρθε από το πίσω μέρος των ανθρώπων αυτών και τους θέρισε σαν αλωνιστική μηχανή», ανέφερε στον ΑΝΤ1 ο δικηγόρος της οικογένειας των θυμάτων Κώστας Κρεμμύδας.
Υπενθυμίζεται ότι ο 28χρονος μετά την απολογία του αφέθηκε ελεύθερος με περιοριστικούς όρους.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα