Υπουργείο Παιδείας: Πώς θα καταρτιστούν οι νέοι πίνακες διορισμού εκπαιδευτικών
30.10.2019
06:48
Προϋπηρεσία κάτω της τριετίας στους νέους πίνακες διορισμού μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών
Νέους πίνακες για τις προσλήψεις των μονίμων και των αναπληρωτών εκπαιδευτικών θα φτιάξει το υπουργείο Παιδείας. Με νόμο που ετοιμάζει το υπουργείο Παιδείας οι πίνακες κατάταξης των εκπαιδευτικών δεν θα «κλειδώνουν» στην τριετία, αλλά θα μειωθεί αυτός ο χρόνος. Η απόφαση αυτή αναμένεται να υλοποιηθεί σύντομα από το υπουργείο Παιδείας. Συγκεκριμένα, με χρονικό διάστημα προϋπηρεσίας μικρότερο της τριετίας για τους πίνακες εκπαιδευτικών θα γίνουν οι επόμενες προσλήψεις, ανακοίνωσε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως. Η κυρία Κεραμέως δημοσιοποίησε σε ανάρτησή της την απόφαση του υπουργείου Παιδείας να προσμετράται σε λιγότερο από τρία χρόνια η προϋπηρεσία των αναπληρωτών και να θεσπιστεί ισχύς μικρότερη της τριετίας για τους πίνακες των εκπαιδευτικών. Η κυρία Κεραμέως δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η Κυβέρνηση προτίθεται να θεσπίσει ισχύ μικρότερη της τριετίας για πίνακες εκπαιδευτικών, την οποία τριετία είχε νομοθετήσει η προηγούμενη Κυβέρνηση. Γιατί να πρέπει να περιμένουν 3 χρόνια οι εκπαιδευτικοί πχ για να προσμετρηθεί η προϋπηρεσία τους;».
Οι πρώτες προσλήψεις πάντως που έχουν ωστόσο ήδη δρομολογηθεί είναι εκείνες των 4500 εκπαιδευτικών για την ειδική αγωγή. Χθες διάλογο με τους εκπροσώπους της αντιπολίτευσης άρχισε η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, οι υφυπουργοί Σοφία Ζαχαράκη και Βασίλης Διγαλάκης και οι αρμόδιοι Γενικοί Γραμματείς, κατόπιν προσκλήσεως που απηύθυνε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου προς όλα τα κόμματα της Βουλής. Η πρώτη συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε καλό κλίμα με τους εκπροσώπους του τομέα Παιδείας της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Νίκο Φίλη, Μερόπη Τζούφη, Γιώργο Αγγελόπουλο, και Στέργιο Νταή. Σε κοινές τους δηλώσεις, η κυρία Κεραμέως και ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ κ. Νίκος Φίλης συμφώνησαν πως στόχος τους είναι να επιτευχθεί η ευρύτερη δυνατή συναίνεση για την αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, η υπουργός αναφέρθηκε στην προσπάθεια της Κυβέρνησης για διάλογο σε έναν τόσο σημαντικό τομέα, ο οποίος –όπως υπογράμμισε– αποτελεί το όχημα για μια καλύτερη Ελλάδα.
H υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων σε δηλώσεις της σε συνέχεια της συνάντησης δήλωσε, μεταξύ άλλων, ότι «για την Κυβέρνηση, η Παιδεία είναι ίσως το σπουδαιότερο όχημα για μια καλύτερη Ελλάδα. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο, μόλις τρεις μήνες στη διακυβέρνηση της χώρας –σε αντίθεση με τις προηγούμενες ηγεσίες του ΥΠΑΙΘ– για εμάς ήταν ζητούμενο να αρχίσει ο διάλογος πολύ νωρίς. Και όταν λέω διάλογο, εννοώ αυτόν που αφορά προφανώς τα κοινοβουλευτικά κόμματα, αφορά όμως και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς».
Αυτός ο διάλογος, όπως επεσήμανε χαρακτηριστικά η κυρία Κεραμέως, «διακρίνεται από ιδεολογικές αποστάσεις, ιδεολογικές διαφορές. Θέλουμε όμως να πιστεύουμε, και θα το επιδιώξουμε, ότι υπάρχουν οι ευρύτερες δυνατές συναινέσεις και συγκλίσεις ειδικά στα θέματα της Παιδείας, πέρα και πάνω από κόμματα, για το καλό των μαθητών μας, για το καλό των φοιτητών μας, για το καλό της εκπαίδευσης εν συνόλω. Για αυτό λοιπόν», διευκρίνισε η υπουργός. «Αρχίσαμε έναν ουσιαστικό διάλογο με τα κόμματα της αντιπολίτευσης και οφείλω να πω ότι ανταποκρίθηκαν τα περισσότερα. Έχουμε ήδη κλείσει συναντήσεις με τους εκπροσώπους τους, και πρόθεσή μας είναι να επιδιώκουμε τον διάλογο σε όλες τις νομοθετικές πρωτοβουλίες. Αύριο έχουμε συγκαλέσει και την Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων στη Βουλή, παρ’ ότι δεν υπάρχει νομοθέτημα, για μια γενική ενημέρωση, για μια γενική συζήτηση, για μια γενική ανταλλαγή απόψεων. Εμείς στο Υπουργείο Παιδείας ακούμε, καταγράφουμε, μελετάμε και σκοπεύουμε μετά από το γόνιμο αυτό διάλογο να φέρουμε ρυθμίσεις οι οποίες θα επιδιώξουμε να απηχούν τις ευρύτερες δυνατές και εφικτές συναινέσεις».
Οι πρώτες προσλήψεις πάντως που έχουν ωστόσο ήδη δρομολογηθεί είναι εκείνες των 4500 εκπαιδευτικών για την ειδική αγωγή. Χθες διάλογο με τους εκπροσώπους της αντιπολίτευσης άρχισε η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, οι υφυπουργοί Σοφία Ζαχαράκη και Βασίλης Διγαλάκης και οι αρμόδιοι Γενικοί Γραμματείς, κατόπιν προσκλήσεως που απηύθυνε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου προς όλα τα κόμματα της Βουλής. Η πρώτη συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε καλό κλίμα με τους εκπροσώπους του τομέα Παιδείας της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης. Νίκο Φίλη, Μερόπη Τζούφη, Γιώργο Αγγελόπουλο, και Στέργιο Νταή. Σε κοινές τους δηλώσεις, η κυρία Κεραμέως και ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ κ. Νίκος Φίλης συμφώνησαν πως στόχος τους είναι να επιτευχθεί η ευρύτερη δυνατή συναίνεση για την αναβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, η υπουργός αναφέρθηκε στην προσπάθεια της Κυβέρνησης για διάλογο σε έναν τόσο σημαντικό τομέα, ο οποίος –όπως υπογράμμισε– αποτελεί το όχημα για μια καλύτερη Ελλάδα.
H υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων σε δηλώσεις της σε συνέχεια της συνάντησης δήλωσε, μεταξύ άλλων, ότι «για την Κυβέρνηση, η Παιδεία είναι ίσως το σπουδαιότερο όχημα για μια καλύτερη Ελλάδα. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο, μόλις τρεις μήνες στη διακυβέρνηση της χώρας –σε αντίθεση με τις προηγούμενες ηγεσίες του ΥΠΑΙΘ– για εμάς ήταν ζητούμενο να αρχίσει ο διάλογος πολύ νωρίς. Και όταν λέω διάλογο, εννοώ αυτόν που αφορά προφανώς τα κοινοβουλευτικά κόμματα, αφορά όμως και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς».
Αυτός ο διάλογος, όπως επεσήμανε χαρακτηριστικά η κυρία Κεραμέως, «διακρίνεται από ιδεολογικές αποστάσεις, ιδεολογικές διαφορές. Θέλουμε όμως να πιστεύουμε, και θα το επιδιώξουμε, ότι υπάρχουν οι ευρύτερες δυνατές συναινέσεις και συγκλίσεις ειδικά στα θέματα της Παιδείας, πέρα και πάνω από κόμματα, για το καλό των μαθητών μας, για το καλό των φοιτητών μας, για το καλό της εκπαίδευσης εν συνόλω. Για αυτό λοιπόν», διευκρίνισε η υπουργός. «Αρχίσαμε έναν ουσιαστικό διάλογο με τα κόμματα της αντιπολίτευσης και οφείλω να πω ότι ανταποκρίθηκαν τα περισσότερα. Έχουμε ήδη κλείσει συναντήσεις με τους εκπροσώπους τους, και πρόθεσή μας είναι να επιδιώκουμε τον διάλογο σε όλες τις νομοθετικές πρωτοβουλίες. Αύριο έχουμε συγκαλέσει και την Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων στη Βουλή, παρ’ ότι δεν υπάρχει νομοθέτημα, για μια γενική ενημέρωση, για μια γενική συζήτηση, για μια γενική ανταλλαγή απόψεων. Εμείς στο Υπουργείο Παιδείας ακούμε, καταγράφουμε, μελετάμε και σκοπεύουμε μετά από το γόνιμο αυτό διάλογο να φέρουμε ρυθμίσεις οι οποίες θα επιδιώξουμε να απηχούν τις ευρύτερες δυνατές και εφικτές συναινέσεις».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr