Με μια ιστορία που εκτείνεται σε τρεις αιώνες, η Nestlé συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία της με μια ευρεία γκάμα προϊόντων και εφαρμόζοντας υπεύθυνες εταιρικές πρακτικές για το περιβάλλον και την κοινωνία
Ηλεκτρονικό εισιτήριο: «Βραχυκύκλωμα» στα έσοδα από τις δωρεάν μετακινήσεις
Ηλεκτρονικό εισιτήριο: «Βραχυκύκλωμα» στα έσοδα από τις δωρεάν μετακινήσεις
Η κυβέρνηση αποδομεί το ηλεκτρονικό εισιτήριο – Κακοπληρωτής το Δημόσιο – Ζημιές 50 εκατ. ευρώ στον ΟΑΣΑ
Το μαζικό κύμα των δωρεάν μετακινήσεων εκτιμάται ότι υπονόμευσε τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου που η προηγούμενη κυβέρνηση προέβαλε ως εργαλείο για την καταπολέμηση της εισιτηριοδιαφυγής αλλά και της τόνωσης των εσόδων των αστικών συγκοινωνιών.
Την αποδόμηση του ηλεκτρονικού κομίστρου που «ίδρωσε» ο ΟΑΣΑ να βάλει σε εφαρμογή έκανε πρόσφατα ο υφυπουργός Μεταφορών κ. Ιωάννης Κεφαλογιάννης στη Βουλή, ο οποίος αποκάλυψε ότι «από το 2014 έως σήμερα τα έσοδα από πωλήσεις βαίνουν συνεχώς μειούμενα».
Ο ίδιος, μάλιστα, απαντώντας σε ερώτηση της Σοφίας Σακοράφα, βουλευτού του ΜέΡΑ25, δήλωσε ότι η περσινή αύξηση των συνολικών εσόδων των ΟΣΥ-ΣΤΑΣΥ (+14%), δεν οφείλεται μόνο σε άνοδο των πωλήσεων εισιτηρίων αλλά και στις πωλήσεις καρτών, στα έσοδα από τις δαπάνες για την κοινωνική πολιτική που χορηγούν τα υπουργεία (Εργασίας κ.α) αλλά και στα πρόστιμα και τις μισθώσεις. Για παράδειγμα, στους φορείς αστικών συγκοινωνιών ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ οι δαπάνες από τα υπουργεία για την κοινωνική πολιτική από 13,7 εκατ. ευρώ το 2017 έφτασαν πέρσι τα 39,8 εκατ. ευρώ.
Ειδικά στις κάρτες παρατηρήθηκε σημαντική μείωση πωλήσεων αφού το 2017 τα έσοδα από την ΟΣΥ που λειτουργεί τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ και την ΣΤΑΣΥ που έχει τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και το μετρό, έφτασαν τα 61.710.000 ενώ πέρσι ήταν 53.396.000. Το α΄ εξάμηνο του 2019 το αντίστοιχο νούμερο ήταν 31.053.000.
Πηγή: Newmoney.gr
Την αποδόμηση του ηλεκτρονικού κομίστρου που «ίδρωσε» ο ΟΑΣΑ να βάλει σε εφαρμογή έκανε πρόσφατα ο υφυπουργός Μεταφορών κ. Ιωάννης Κεφαλογιάννης στη Βουλή, ο οποίος αποκάλυψε ότι «από το 2014 έως σήμερα τα έσοδα από πωλήσεις βαίνουν συνεχώς μειούμενα».
Ο ίδιος, μάλιστα, απαντώντας σε ερώτηση της Σοφίας Σακοράφα, βουλευτού του ΜέΡΑ25, δήλωσε ότι η περσινή αύξηση των συνολικών εσόδων των ΟΣΥ-ΣΤΑΣΥ (+14%), δεν οφείλεται μόνο σε άνοδο των πωλήσεων εισιτηρίων αλλά και στις πωλήσεις καρτών, στα έσοδα από τις δαπάνες για την κοινωνική πολιτική που χορηγούν τα υπουργεία (Εργασίας κ.α) αλλά και στα πρόστιμα και τις μισθώσεις. Για παράδειγμα, στους φορείς αστικών συγκοινωνιών ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ οι δαπάνες από τα υπουργεία για την κοινωνική πολιτική από 13,7 εκατ. ευρώ το 2017 έφτασαν πέρσι τα 39,8 εκατ. ευρώ.
Ειδικά στις κάρτες παρατηρήθηκε σημαντική μείωση πωλήσεων αφού το 2017 τα έσοδα από την ΟΣΥ που λειτουργεί τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ και την ΣΤΑΣΥ που έχει τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και το μετρό, έφτασαν τα 61.710.000 ενώ πέρσι ήταν 53.396.000. Το α΄ εξάμηνο του 2019 το αντίστοιχο νούμερο ήταν 31.053.000.
Πηγή: Newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα