Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Πέλεκυς για το κόκκινο, την ταχύτητα και το … “τσούξιμο”
Πέλεκυς για το κόκκινο, την ταχύτητα και το … “τσούξιμο”
Μεγάλες αλλαγές κυοφορούνται στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
UPD:
2
ΣΧΟΛΙΑ
Την διατήρηση των αυστηρών ποινών για τις σοβαρές παραβάσεις, την εκλογίκευση στα πρόστιμα που συνδέονται με ήπιες παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) και τη μείωση του χρόνου αφαίρεσης αδειών κυρίως σε επαγγελματικά οχήματα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ο νέος ΚΟΚ που σχεδιάζει το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (ΥΠΟΜΕΔΙ).
Οι αλλαγές που προωθεί το ΥΠΟΜΕΔΙ και ο αρμόδιος υφυπουργός κ. Σπύρος Βούγιας μέσω του Εθνικού Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας αναμένεται να ολοκληρωθούν τους επόμενους μήνες με στόχο πριν το καλοκαίρι του 2011, η κυβέρνηση να παρουσιάσει το νέο θεσμικό πλαίσιο, το οποίο θα αντικαταστήσει τον ΚΟΚ του 2007.
Οι αλλαγές που προωθεί η αρμόδια επιτροπή του υπουργείου στοχεύουν να βάλουν νέους κανόνες στην οδική κυκλοφορία καθώς το υφιστάμενο σύστημα θεωρείται ότι έχει αποτύχει. Σε αρκετές περιπτώσεις είναι πολύ αυστηρό, με αποτέλεσμα ακόμη και τα όργανα της τροχαίας να κάνουν τα στραβά μάτια.
«Στόχος μας είναι να παρουσιάσουμε ένα δικαιότερο σύστημα που δεν θα κάνει εκπτώσεις στις εγκληματικές παραβάσεις, θα δίνει έμφαση στην πρόληψη και θα είναι πιο επιεικές κυρίως σε κατηγορίες επαγγελματιών που με τον υφιστάμενο ΚΟΚ τους αφαιρείται η άδεια οδήγησης για μεγάλο διάστημα προκαλώντας σοβαρά προβλήματα στην καθημερινότητά τους» δηλώνει στο protothema.gr ο κ. Βούγιας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, μείωση των ποινών που ενδεχομένως να είναι έως και 50% θα υπάρξει σε παραβάσεις όπως είναι το κράνος, οι ζώνες ασφαλείας και η μη προσκόμιση ελέγχου από το ΚΤΕΟ ενώ «αμείλικτη» θα είναι η τροχαία σε θέματα όπως η παραβίαση φωτεινού σηματοδότη, η οδήγηση σε κατάσταση μέθης και η υπερβολική ταχύτητα. Όπως αναφέρουν από το υπουργείο, αυστηρές ποινές θα προβλέπονται και για όσους παραβιάζουν το όριο ταχύτητας εντός κατοικημένων περιοχών.
Έως σήμερα έχει παρατηρηθεί ότι ακόμη και η τροχαία προσαρμόζει τα πρόστιμα στα «μέτρα» του παραβάτη, κατανοώντας ότι σε ορισμένες περιπτώσεις όπως είναι για παράδειγμα η έλλειψη ελέγχου από τα ΚΤΕΟ που φτάνει τα 400 ευρώ, είναι δυσβάσταχτα. «Αυτή την προσαρμογή είναι ανάγκη να την κάνει η πολιτεία» αναφέρει ο κ. Βούγιας.
Οι αλλαγές που προωθεί το ΥΠΟΜΕΔΙ και ο αρμόδιος υφυπουργός κ. Σπύρος Βούγιας μέσω του Εθνικού Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας αναμένεται να ολοκληρωθούν τους επόμενους μήνες με στόχο πριν το καλοκαίρι του 2011, η κυβέρνηση να παρουσιάσει το νέο θεσμικό πλαίσιο, το οποίο θα αντικαταστήσει τον ΚΟΚ του 2007.
Οι αλλαγές που προωθεί η αρμόδια επιτροπή του υπουργείου στοχεύουν να βάλουν νέους κανόνες στην οδική κυκλοφορία καθώς το υφιστάμενο σύστημα θεωρείται ότι έχει αποτύχει. Σε αρκετές περιπτώσεις είναι πολύ αυστηρό, με αποτέλεσμα ακόμη και τα όργανα της τροχαίας να κάνουν τα στραβά μάτια.
«Στόχος μας είναι να παρουσιάσουμε ένα δικαιότερο σύστημα που δεν θα κάνει εκπτώσεις στις εγκληματικές παραβάσεις, θα δίνει έμφαση στην πρόληψη και θα είναι πιο επιεικές κυρίως σε κατηγορίες επαγγελματιών που με τον υφιστάμενο ΚΟΚ τους αφαιρείται η άδεια οδήγησης για μεγάλο διάστημα προκαλώντας σοβαρά προβλήματα στην καθημερινότητά τους» δηλώνει στο protothema.gr ο κ. Βούγιας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, μείωση των ποινών που ενδεχομένως να είναι έως και 50% θα υπάρξει σε παραβάσεις όπως είναι το κράνος, οι ζώνες ασφαλείας και η μη προσκόμιση ελέγχου από το ΚΤΕΟ ενώ «αμείλικτη» θα είναι η τροχαία σε θέματα όπως η παραβίαση φωτεινού σηματοδότη, η οδήγηση σε κατάσταση μέθης και η υπερβολική ταχύτητα. Όπως αναφέρουν από το υπουργείο, αυστηρές ποινές θα προβλέπονται και για όσους παραβιάζουν το όριο ταχύτητας εντός κατοικημένων περιοχών.
Έως σήμερα έχει παρατηρηθεί ότι ακόμη και η τροχαία προσαρμόζει τα πρόστιμα στα «μέτρα» του παραβάτη, κατανοώντας ότι σε ορισμένες περιπτώσεις όπως είναι για παράδειγμα η έλλειψη ελέγχου από τα ΚΤΕΟ που φτάνει τα 400 ευρώ, είναι δυσβάσταχτα. «Αυτή την προσαρμογή είναι ανάγκη να την κάνει η πολιτεία» αναφέρει ο κ. Βούγιας.
Δεν είναι τυχαίο ότι σε πολλές κλήσεις τα πρόστιμα αναφέρουν ως ποινή την παραβίαση πορτοκαλί που κατά πάσα πιθανότητα θεωρείται ότι είναι παραβίαση κόκκινου, ενώ στα όρια ταχύτητας στις εθνικές οδούς που δεν πρέπει να ξεπερνούν το ανώτατο όριο των 140, υπάρχει πληθώρα κλήσεων που αναγράφει 139!
Το σχέδιο νόμου προβλέπεται επίσης να εντάξει ή να συμπληρώσει στον ΚΟΚ κανόνες και για κατηγορίες πολιτών που έως σήμερα δεν αντιμετωπίζονταν, όπως ασφαλή μετακίνηση πεζών, ΑμεΑ και δικυκλιστών (ποδηλάτες, μοτοσικλετιστές). Θα προβλέπει επίσης και επανεξέταση της ισχύος της άδειας ικανότητας οδήγησης και της διαδικασίας ανανέωσής της.
Το σχέδιο νόμου προβλέπεται επίσης να εντάξει ή να συμπληρώσει στον ΚΟΚ κανόνες και για κατηγορίες πολιτών που έως σήμερα δεν αντιμετωπίζονταν, όπως ασφαλή μετακίνηση πεζών, ΑμεΑ και δικυκλιστών (ποδηλάτες, μοτοσικλετιστές). Θα προβλέπει επίσης και επανεξέταση της ισχύος της άδειας ικανότητας οδήγησης και της διαδικασίας ανανέωσής της.
UPD:
2
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα