Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Φθινοπωρινές εκπτώσεις: Αντίστροφη μέτρηση για την «Black Friday»
Φθινοπωρινές εκπτώσεις: Αντίστροφη μέτρηση για την «Black Friday»
Οι φθινοπωρινές ενδιάμεσες εκπτώσεις έληξαν την Παρασκευή
Πολλές επιχειρήσεις, ποντάροντας πλέον στην Black Friday, επιχειρούν να «καλύψουν» με προφορές και τη χρονική περίοδο από το τέλος των φθινοπωρινών εκπτώσεων μέχρι την 29η Νοεμβρίου.
Ένας στους δύο καταστηματάρχες, σύμφωνα με έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, δήλωσε πως ο τζίρος των φθινοπωρινών εκπτώσεων του 2019 ήταν χειρότερος σε σύγκριση με τον αντίστοιχο του 2018, ενώ μόλις 1 στις 5 επιχειρήσεις κατέγραψε καλύτερο τζίρο. Σε συντριπτικό ποσοστό 93,4%, οι έμποροι μάλιστα δηλώνουν ότι θέλουν να καταργηθεί ο θεσμός των ενδιάμεσων εκπτώσεων.
Οι φθινοπωρινές ενδιάμεσες εκπτώσεις έληξαν την Παρασκευή.
Η προωθητική ενέργεια της «Black Friday» θα διεξαχθεί στις 29 Νοεμβρίου ενώ η «Cyber Monday» στις 2 Δεκεμβρίου.
Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία:
- Η αιχμή της αγοραστικής δραστηριότητας πραγματοποιείται τα μεσάνυχτα και 2-3 μ.μ.
- Κατά τη διάρκεια της Μαύρης Παρασκευής ένας Έλληνας αγοράζει 4 προϊόντα.
- Οι Έλληνες σχεδιάζουν να ξοδέψουν περίπου 242 ευρώ ανά άτομο σε διαδικτυακά και φυσικά καταστήματα.
Πώς προέκυψε ο όρος Black Friday
H Black Friday είναι συνήθως η τέταρτη Παρασκευή του Νοεμβρίου, αλλά πάντα ακολουθεί την ημέρα των Ευχαριστιών (28/11). Ετσι, φέτος θα «πέσει» στις 29 Νοεμβρίου 2019. Η «Μαύρη Παρασκευή» έγινε θεσμός στις ΗΠΑ στις αρχές της δεκαετίας του '60, όταν τα λογιστικά φύλλα και οι αποδείξεις ήταν χειρόγραφα σημειωμένα με μελάνι. Τότε, οι ημέρες με αρνητικούς ισολογισμούς στις πωλήσεις σημειώνονταν με κόκκινο χρώμα, ενώ οι ημέρες με θετικό αποτύπωμα σημειώνονταν με μαύρο.
Καθιερώθηκε λοιπόν η τελευταία Παρασκευή του Νοέμβρη ως η πρώτη ημέρα των πωλήσεων της Χριστουγεννιάτικης περιόδου, με σημαντικά αυξημένους τζίρους, εξ ου και η ονομασία Black Friday.
Ένας στους δύο καταστηματάρχες, σύμφωνα με έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, δήλωσε πως ο τζίρος των φθινοπωρινών εκπτώσεων του 2019 ήταν χειρότερος σε σύγκριση με τον αντίστοιχο του 2018, ενώ μόλις 1 στις 5 επιχειρήσεις κατέγραψε καλύτερο τζίρο. Σε συντριπτικό ποσοστό 93,4%, οι έμποροι μάλιστα δηλώνουν ότι θέλουν να καταργηθεί ο θεσμός των ενδιάμεσων εκπτώσεων.
Οι φθινοπωρινές ενδιάμεσες εκπτώσεις έληξαν την Παρασκευή.
Η προωθητική ενέργεια της «Black Friday» θα διεξαχθεί στις 29 Νοεμβρίου ενώ η «Cyber Monday» στις 2 Δεκεμβρίου.
Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία:
- Η αιχμή της αγοραστικής δραστηριότητας πραγματοποιείται τα μεσάνυχτα και 2-3 μ.μ.
- Κατά τη διάρκεια της Μαύρης Παρασκευής ένας Έλληνας αγοράζει 4 προϊόντα.
- Οι Έλληνες σχεδιάζουν να ξοδέψουν περίπου 242 ευρώ ανά άτομο σε διαδικτυακά και φυσικά καταστήματα.
Πώς προέκυψε ο όρος Black Friday
H Black Friday είναι συνήθως η τέταρτη Παρασκευή του Νοεμβρίου, αλλά πάντα ακολουθεί την ημέρα των Ευχαριστιών (28/11). Ετσι, φέτος θα «πέσει» στις 29 Νοεμβρίου 2019. Η «Μαύρη Παρασκευή» έγινε θεσμός στις ΗΠΑ στις αρχές της δεκαετίας του '60, όταν τα λογιστικά φύλλα και οι αποδείξεις ήταν χειρόγραφα σημειωμένα με μελάνι. Τότε, οι ημέρες με αρνητικούς ισολογισμούς στις πωλήσεις σημειώνονταν με κόκκινο χρώμα, ενώ οι ημέρες με θετικό αποτύπωμα σημειώνονταν με μαύρο.
Καθιερώθηκε λοιπόν η τελευταία Παρασκευή του Νοέμβρη ως η πρώτη ημέρα των πωλήσεων της Χριστουγεννιάτικης περιόδου, με σημαντικά αυξημένους τζίρους, εξ ου και η ονομασία Black Friday.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα