Με στόχο να φτάσουν τα σύγχρονα τεχνολογικά μέσα ακόμα και στην πιο απομακρυσμένη περιοχή του Αιγαίου πελάγους, η Κωτσόβολος ταξιδεύει με την Ομάδα Αιγαίου, κάνοντας REACT για έναν Καλύτερο Κόσμο.
Κεραμέως: Μελετάμε και την εισαγωγή της επιχειρηματικότητας στα σχολεία
Κεραμέως: Μελετάμε και την εισαγωγή της επιχειρηματικότητας στα σχολεία
Στο πλαίσιο νέων θεματικών που θα εισάγουμε στο σχολείο είπε η υπουργός Παιδείας που μίλησε στην ημερίδα «Εκπαίδευση για την επιχειρηματικότητα»
Εμπλουτισμός του σχολικού προγράμματος με νέες θεματικές ενότητες όπως ο εθελοντισμός, η επιχειρηματικότητα και η καταπολέμηση των εξαρτήσεων, όπως το κάπνισμα, βρίσκονται ψηλά στην ατζέντα του υπουργείου Παιδείας. Στόχος είναι οι μαθητές να αποκτήσουν νέες δεξιότητες και γνώσεις. «Mελετάμε και την εισαγωγή της επιχειρηματικότητας στα σχολεία, στο πλαίσιο νέων θεματικών που θα εισάγουμε στο σχολείο» ανακοίνωσε σήμερα η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως, μιλώντας στην ημερίδα «Εκπαίδευση για την επιχειρηματικότητα» του Junior Achievement Greece/Σωματείο Επιχειρηματικότητας Νέων.
Και η υπουργός τόνισε: «Θα ήθελα να ξεκινήσω την τοποθέτησή μου με τρία παραδείγματα. Παράδειγμα πρώτο: Μία ομάδα μαθητών Λυκείου από τη Ρόδο κατασκευάζει συσκευή που δίνει στον ασθενή τα φάρμακά του την ώρα ακριβώς που πρέπει να τα λάβει. Η συσκευή μιλάει με τη φωνή του εγγονού του παππού και της γιαγιάς, υπενθυμίζοντάς τους ότι πρέπει να λάβουν το χάπι τους. Τότε, αυτόματα κυλάει μέσα από ένα δοχείο το χάπι της συγκεκριμένης ώρας. Σε περίπτωση μη λήψης φαρμάκου, η συσκευή στέλνει αυτόματα SMS σε κινητό που έχουμε ορίσει ενημερώνοντας τον παραλήπτη για την ημέρα και την ώρα παράλειψης.
Παράδειγμα δεύτερο: Μία ομάδα μαθητών Γυμνασίου της Πιερίας δημιουργεί έναν κάδο που έχει μέσα ζυγαριά και ανταμείβει τον χρήστη που ανακυκλώνει περισσότερο, με πόντους εκπτώσεων σε συνεργαζόμενα καταστήματα ή στα δημοτικά τέλη. Οι πόντοι πιστώνονται μέσω wifi σε ειδική κάρτα, η οποία χρησιμοποιείται και για να ανοίγει αυτόματα ο κάδος με ενέργεια από φωτοβολταϊκό πάνελ που υπάρχει στην οροφή.
Παράδειγμα τρίτο: Μία ομάδα μαθητών Λυκείου από την Καβάλα επιδιώκει να διευρύνει και να εξατομικεύσει την εκμετάλλευση της ηλιακής ενέργειας. Γιατί; Γιατί στις πολυκατοικίες ηλιακοί συλλέκτες εγκαθίστανται μόνο μετά από συλλογική απόφαση. Επινόησε λοιπόν ένα προϊόν που αναρτάται στον τοίχο έξω από οποιοδήποτε παράθυρο και φέρει έναν ανακλαστήρα χάρη στον οποίο οι ηλιακές ακτίνες συγκεντρώνονται στο εσωτερικό ενός χώρου.
Στη συνέχεια η κ. Κεραμέως εξήγησε οτι τα παραδείγματα που ανέφερε δεν είναι από start up της Silicon Valley, αν και θα μπορούσαν κάλλιστα να είναι. Είναι μόνο τρεις από τις χιλιάδες εξαιρετικές εικονικές επιχειρήσεις που μαθητές της χώρας μας ίδρυσαν στο πλαίσιο του προγράμματος του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων. Ένα πρόγραμμα που τα τελευταία 15 χρόνια έχει προσφέρει μοναδικές εκπαιδευτικές εμπειρίες και πλούσιες δεξιότητες σε 150.000 μαθητές και φοιτητές στη χώρα μας, με τη σύμπραξη 4.000 καθηγητών και 5.000 εθελοντών.
Το πρόγραμμα αυτό καλλιεργεί όλες αυτές τις δεξιότητες και συμπυκνώνει όλες αυτές τις αξίες για τις οποίες αγωνιζόμαστε και τις οποίες επιδιώκουμε να εμφυσήσουμε στους μαθητές μας: Καινοτομία, βιωματική γνώση, συνεργατικότητα, ευγενή άμιλλα, αριστεία, επιχειρηματικό νου, δημιουργικότητα. Η κ. Κεραμέως είπε ότι τα πορίσματα της σημερινής έρευνας αλλά και διεθνών ερευνών έχουν αποδείξει στην πράξη τα πολλαπλά οφέλη προγραμμάτων επιχειρηματικής εκπαίδευσης για τους μαθητές:
• Ενισχύουν τη συνεργασία στο πλαίσιο της ομάδας.
• Καλλιεργούν τη δημιουργική́ σκέψη, την προσπάθεια για επιτυχία.
• Ενισχύουν τις επιχειρηματικές δεξιότητες των μαθητών.
• Οδηγούν σε μεγαλύτερη απασχολησιμότητα.
Και κατέληξε: «Στο πλαίσιο νέων θεματικών που θα εισάγουμε στο σχολείο και που αποβλέπουν ακριβώς σε αυτήν την πιο σφαιρική διαπαιδαγώγηση, μελετάμε και την εισαγωγή της επιχειρηματικότητας στα σχολεία, και έχουμε ήδη ζητήσει τη συνδρομή του ΣΕΝ σε αυτήν την προσπάθεια».
Και η υπουργός τόνισε: «Θα ήθελα να ξεκινήσω την τοποθέτησή μου με τρία παραδείγματα. Παράδειγμα πρώτο: Μία ομάδα μαθητών Λυκείου από τη Ρόδο κατασκευάζει συσκευή που δίνει στον ασθενή τα φάρμακά του την ώρα ακριβώς που πρέπει να τα λάβει. Η συσκευή μιλάει με τη φωνή του εγγονού του παππού και της γιαγιάς, υπενθυμίζοντάς τους ότι πρέπει να λάβουν το χάπι τους. Τότε, αυτόματα κυλάει μέσα από ένα δοχείο το χάπι της συγκεκριμένης ώρας. Σε περίπτωση μη λήψης φαρμάκου, η συσκευή στέλνει αυτόματα SMS σε κινητό που έχουμε ορίσει ενημερώνοντας τον παραλήπτη για την ημέρα και την ώρα παράλειψης.
Παράδειγμα δεύτερο: Μία ομάδα μαθητών Γυμνασίου της Πιερίας δημιουργεί έναν κάδο που έχει μέσα ζυγαριά και ανταμείβει τον χρήστη που ανακυκλώνει περισσότερο, με πόντους εκπτώσεων σε συνεργαζόμενα καταστήματα ή στα δημοτικά τέλη. Οι πόντοι πιστώνονται μέσω wifi σε ειδική κάρτα, η οποία χρησιμοποιείται και για να ανοίγει αυτόματα ο κάδος με ενέργεια από φωτοβολταϊκό πάνελ που υπάρχει στην οροφή.
Παράδειγμα τρίτο: Μία ομάδα μαθητών Λυκείου από την Καβάλα επιδιώκει να διευρύνει και να εξατομικεύσει την εκμετάλλευση της ηλιακής ενέργειας. Γιατί; Γιατί στις πολυκατοικίες ηλιακοί συλλέκτες εγκαθίστανται μόνο μετά από συλλογική απόφαση. Επινόησε λοιπόν ένα προϊόν που αναρτάται στον τοίχο έξω από οποιοδήποτε παράθυρο και φέρει έναν ανακλαστήρα χάρη στον οποίο οι ηλιακές ακτίνες συγκεντρώνονται στο εσωτερικό ενός χώρου.
Στη συνέχεια η κ. Κεραμέως εξήγησε οτι τα παραδείγματα που ανέφερε δεν είναι από start up της Silicon Valley, αν και θα μπορούσαν κάλλιστα να είναι. Είναι μόνο τρεις από τις χιλιάδες εξαιρετικές εικονικές επιχειρήσεις που μαθητές της χώρας μας ίδρυσαν στο πλαίσιο του προγράμματος του Σωματείου Επιχειρηματικότητας Νέων. Ένα πρόγραμμα που τα τελευταία 15 χρόνια έχει προσφέρει μοναδικές εκπαιδευτικές εμπειρίες και πλούσιες δεξιότητες σε 150.000 μαθητές και φοιτητές στη χώρα μας, με τη σύμπραξη 4.000 καθηγητών και 5.000 εθελοντών.
Το πρόγραμμα αυτό καλλιεργεί όλες αυτές τις δεξιότητες και συμπυκνώνει όλες αυτές τις αξίες για τις οποίες αγωνιζόμαστε και τις οποίες επιδιώκουμε να εμφυσήσουμε στους μαθητές μας: Καινοτομία, βιωματική γνώση, συνεργατικότητα, ευγενή άμιλλα, αριστεία, επιχειρηματικό νου, δημιουργικότητα. Η κ. Κεραμέως είπε ότι τα πορίσματα της σημερινής έρευνας αλλά και διεθνών ερευνών έχουν αποδείξει στην πράξη τα πολλαπλά οφέλη προγραμμάτων επιχειρηματικής εκπαίδευσης για τους μαθητές:
• Ενισχύουν τη συνεργασία στο πλαίσιο της ομάδας.
• Καλλιεργούν τη δημιουργική́ σκέψη, την προσπάθεια για επιτυχία.
• Ενισχύουν τις επιχειρηματικές δεξιότητες των μαθητών.
• Οδηγούν σε μεγαλύτερη απασχολησιμότητα.
Και κατέληξε: «Στο πλαίσιο νέων θεματικών που θα εισάγουμε στο σχολείο και που αποβλέπουν ακριβώς σε αυτήν την πιο σφαιρική διαπαιδαγώγηση, μελετάμε και την εισαγωγή της επιχειρηματικότητας στα σχολεία, και έχουμε ήδη ζητήσει τη συνδρομή του ΣΕΝ σε αυτήν την προσπάθεια».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα