Γελάστε ελεύθερα: Χιούμορ στον καιρό του κορωνοϊού
Κορωνοϊός: Αστεία βίντεο που δημιούργησαν πολίτες διακωμωδούν τη νέα μας πραγματικότητα, «σπάνε» την καραντίνα και, μέσα από το γέλιο, πολεμούν τον φόβο και το άγχος
Λίνα Κεκέση
Τρόπους για να πολεμήσουν την «καραντίνα» στην οποία βρίσκονται εδώ και πολλές μέρες προσπαθούν να βρουν οι πολίτες. Ο πολυήμερος εγκλεισμός στο σπίτι εξάπτει τη φαντασία αρκετών, οι οποίοι με διάφορους τρόπους προσπαθούν να βρουν το «αντίδοτο» απέναντι στη δίνη του κορωνοϊού στην οποία βρίσκεται ολόκληρος ο κόσμος. Ένας από αυτούς τους τρόπους είναι και η δημιουργία κάποιων χιουμοριστικών βίντεο με κεντρικό θέμα τον κορωνοϊό.
Άλλοι γράφουν στίχους και γίνονται τραγούδια, άλλοι παραφράζουν γνωστά τραγούδια με στίχους για τον κορωνοϊό, άλλοι στήνουν σκετς μέσα στο σπίτι τους ενώ οι περισσότεροι διακωμωδούν τον κορωνοϊό με πρωταγωνιστές τους ίδιους τους εαυτούς. Φυσικά αυτά τα βίντεο δεν προορίζονται για να τα πάρει κανείς σοβαρά, ούτε για όσα δείχνουν ούτε για όσα ακούγονται σε αυτά, αφού έχουν ως αποκλειστικό σκοπό να προκαλέσουν γέλιο και να απομακρύνουν, έστω και στιγμιαία, το άγχος.
Κλείσιμο
Αναζητώντας κανείς στο διαδίκτυο θα εντοπίσει τις αστείες «παραγωγές» των πολιτών, μερικές από τις οποίες είναι αρκετά ευφάνταστες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Μάριος Άρρατος, που θέλησε να διασκευάσει με χιούμορ την αγαπημένη λαϊκή επιτυχία του Στράτου Διονυσίου, ο «Σαλονικιός», και έγινε viral στο διαδίκτυο. Δυο αδερφές, η Μαρία και η Σοφία ερμηνεύουν μια χιουμοριστική παραλλαγή του «Ντάρι-Ντάρι» αλά.. κορωνοϊός.
Ακολουθεί χιουμοριστικό υλικό που «σπάει» την καραντίνα του κορωνοϊού:
Μπορεί η Χανιώτισσα κολυμβήτρια να έχει το προνόμιο να καταρρίπτει τα ρεκόρ που η ίδια θέτει, όμως η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν είχε φανταστεί τον εαυτό της να πρωταγωνιστεί στις μεγαλύτερες και τις πιο φωτογενείς αθλητικές διοργανώσεις.
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.