Μετά από αρκετές εβδομάδες και λόγω της σοβαρότητας της κατάστασης, το ΕΣΡ προέβη σήμερα σε ανακοίνωση σχετικά με καταγγελίες που έγιναν και αφορούν την διαφήμιση προϊόντων που δήθεν αντιμετωπίζουν τον κορωνοϊό. Η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:
«Σύμφωνα με καταγγελίες, οι τηλεοπτικοί σταθμοί a.Epsilon, Kontra, Βεργίνα TV μετέδωσαν ψευδή πληροφόρηση ως αληθή, και ειδικότερα: απέδωσαν σε εμπορικά προϊόντα, αποκαλούμενα «ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΝ» και «ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟΝ» ιδιότητες που δήθεν προστατεύουν όσους (τα αγοράζουν και) τα χρησιμοποιούν από τον κίνδυνο να προσβληθούν από τον ιό COVID19, θέτοντας έτσι δυνητικά σε κίνδυνο την δημόσια υγεία και ιδίως (ακόμα και) σε κίνδυνο ζωής τηλεθεατές που ενδέχεται να εκλάβουν τις σχετικές διαβεβαιώσεις ως σοβαρές και αληθείς.
Σχηματίσθηκε φάκελος, ορίσθηκε εισηγητής και εκλήθησαν οι λειτουργούσες τους τηλεοπτικούς σταθμούς εταιρίες σε ακρόαση για την Τρίτη 12 Μαΐου 2020 και ώρα 11.00. Ερευνώνται καταγγελίες για προβολή παρόμοιων εκπομπών και σε άλλους σταθμούς».
Ανοιξιάτικες επιλογές ένδυσης και υπόδησης, για εμφανίσεις που συνδυάζουν τη χαλαρότητα του casual με το athleisure και που σου επιτρέπουν να αναβαθμίσεις το στυλ σου, χωρίς καμία προσπάθεια.
Με έμφαση στη συνεργασία, στη δύναμη που παίρνουμε ο ένας από τον άλλο και στην απόλυτη ισορροπία του ανθρώπου με τη φύση, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Νερού και μας θυμίζει ότι είναι το μέλλον της ανθρωπότητας.
Πίσω από κάθε επιτυχημένη επιχείρηση (brand, οργανισμό) βρίσκονται άνθρωποι που όχι μόνον ενδιαφέρονται για τη δουλειά τους, αλλά και για τον πλανήτη, την κοινωνία, τον διπλανό τους και νιώθουν υπερηφάνεια που προσφέρουν εθελοντικά ένα κομμάτι του εαυτού τους. Αυτοί είναι οι efooders!