Η Αγκαλιά είναι το σημαντικότερο δώρο για τις Ελληνίδες μαμάδες!
12.05.2012
12:11
Άραγε με ποιον τρόπο θέλουν οι μαμάδες να τους εκφράζουμε το «ευχαριστώ μας» για όλα όσα μας προσφέρουν; Με λουλούδια, κάρτες, ή μια αγκαλιά;
Άραγε με ποιον τρόπο θέλουν οι μαμάδες να τους εκφράζουμε το «ευχαριστώ μας» για όλα όσα μας προσφέρουν; Με λουλούδια, κάρτες, ή μια αγκαλιά; Η P&G απαντάει με μία πρωτότυπη έρευνα!
Η έρευνα της έδειξε ότι για τις Ελληνίδες μαμάδες μία αγκαλιά από τα αγαπημένα τους πρόσωπα είναι το καλύτερο δώρο για την προσφορά τους στην οικογένεια σε συντριπτική πλειοψηφία (79%). Δεύτερο σε προτίμηση είναι το απλό «ευχαριστώ» (22%) ενώ τρίτο ακολουθεί το 15% των Ελληνίδων μαμάδων που θέλει λίγο περισσότερο ελεύθερο χρόνο για τον εαυτό του Η αγκαλιά προτιμάται και από το μεγαλύτερο ποσοστό (49%) των μαμάδων της Δυτικής Ευρώπης και ειδικά των χωρών αυτών της Μεσογείου όπως η Ελλάδα, η Ιταλία, η Πορτογαλία και η Ισπανία.
Η συχνότητα με την οποία οι Ελληνίδες μαμάδες δέχονται έμπρακτη επιβράβευση από την οικογένεια και ειδικά τα παιδιά τους είναι σχεδόν καθημερινή για ένα μεγάλο ποσοστό (43%), ενώ ο μέσος όρος είναι περίπου μία φορά την εβδομάδα. Ο μέσος όρος για τις μαμάδες στη Δυτική Ευρώπη είναι λιγότερο από μία φορά στις δύο εβδομάδες, με τις μαμάδες από την Φινλανδία να επιβραβεύονται για όλα όσα προσφέρουν κάθε 23 ημέρες.
Αναγνωρίζοντας τη σημασία επιβράβευσης των μαμάδων, η P&G θα αξιοποιήσει τη φωνή της στους Ολυμπιακούς Αγώνες για να εμπνεύσει ένα κίνημα που θα απευθύνει «Ευχαριστώ» σε όλες τις μαμάδες του κόσμου που καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να βοηθήσουν τα παιδιά τους να επιτύχουν το καλύτερο δυνατό. Επιπλέον, θα τιμήσει και θα ευχαριστήσει τις Μαμάδες των Ολυμπιακών Αθλητών της Ελλάδας μέσω του προγράμματος «Υπερήφανος Υποστηρικτής των Μαμάδων» που στόχο έχει τη στήριξη και προσφορά υπηρεσιών σε αυτές μέχρι και τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Λονδίνο το 2012.
Το παρόν αποτελεί μέρος της έρευνας «Η Εξέλιξη της Μητρότητας» που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της P&G, της εταιρείας που βρίσκεται πίσω από προϊόντα εμπιστοσύνης και ποιότητας όπως τα Ariel®, Fairy®, Pampers®, Always®, Pantene® και Gillette®, σε συνεργασία με το SIRC (Social Issues Research Centre). Σκοπός της έρευνας είναι να αναδείξει τον μεταβαλλόμενο ρόλο των μαμάδων σε 13 χώρες στη Δυτική Ευρώπη, την αντίληψή τους για το πώς εκτιμάται ο ρόλος αυτός από την κοινωνία, καθώς και να εξετάσει τα πραγματικά στοιχεία που οδήγησαν στην αλλαγή της καθημερινής ζωής τους σε σχέση με παλαιότερες δεκαετίες.
Η έρευνα της έδειξε ότι για τις Ελληνίδες μαμάδες μία αγκαλιά από τα αγαπημένα τους πρόσωπα είναι το καλύτερο δώρο για την προσφορά τους στην οικογένεια σε συντριπτική πλειοψηφία (79%). Δεύτερο σε προτίμηση είναι το απλό «ευχαριστώ» (22%) ενώ τρίτο ακολουθεί το 15% των Ελληνίδων μαμάδων που θέλει λίγο περισσότερο ελεύθερο χρόνο για τον εαυτό του Η αγκαλιά προτιμάται και από το μεγαλύτερο ποσοστό (49%) των μαμάδων της Δυτικής Ευρώπης και ειδικά των χωρών αυτών της Μεσογείου όπως η Ελλάδα, η Ιταλία, η Πορτογαλία και η Ισπανία.
Η συχνότητα με την οποία οι Ελληνίδες μαμάδες δέχονται έμπρακτη επιβράβευση από την οικογένεια και ειδικά τα παιδιά τους είναι σχεδόν καθημερινή για ένα μεγάλο ποσοστό (43%), ενώ ο μέσος όρος είναι περίπου μία φορά την εβδομάδα. Ο μέσος όρος για τις μαμάδες στη Δυτική Ευρώπη είναι λιγότερο από μία φορά στις δύο εβδομάδες, με τις μαμάδες από την Φινλανδία να επιβραβεύονται για όλα όσα προσφέρουν κάθε 23 ημέρες.
Αναγνωρίζοντας τη σημασία επιβράβευσης των μαμάδων, η P&G θα αξιοποιήσει τη φωνή της στους Ολυμπιακούς Αγώνες για να εμπνεύσει ένα κίνημα που θα απευθύνει «Ευχαριστώ» σε όλες τις μαμάδες του κόσμου που καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να βοηθήσουν τα παιδιά τους να επιτύχουν το καλύτερο δυνατό. Επιπλέον, θα τιμήσει και θα ευχαριστήσει τις Μαμάδες των Ολυμπιακών Αθλητών της Ελλάδας μέσω του προγράμματος «Υπερήφανος Υποστηρικτής των Μαμάδων» που στόχο έχει τη στήριξη και προσφορά υπηρεσιών σε αυτές μέχρι και τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Λονδίνο το 2012.
Το παρόν αποτελεί μέρος της έρευνας «Η Εξέλιξη της Μητρότητας» που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της P&G, της εταιρείας που βρίσκεται πίσω από προϊόντα εμπιστοσύνης και ποιότητας όπως τα Ariel®, Fairy®, Pampers®, Always®, Pantene® και Gillette®, σε συνεργασία με το SIRC (Social Issues Research Centre). Σκοπός της έρευνας είναι να αναδείξει τον μεταβαλλόμενο ρόλο των μαμάδων σε 13 χώρες στη Δυτική Ευρώπη, την αντίληψή τους για το πώς εκτιμάται ο ρόλος αυτός από την κοινωνία, καθώς και να εξετάσει τα πραγματικά στοιχεία που οδήγησαν στην αλλαγή της καθημερινής ζωής τους σε σχέση με παλαιότερες δεκαετίες.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr