Εκπτώσεις ή Σεξ ;
14.09.2010
12:53
Σύμφωνα με Βρετανική έρευνα οι "προσφορές" και τα προϊόντα σε τιμή ευκαιρίας εξάπτουν τον εγκέφαλο όπως το σεξ!
Η μελέτη από ερευνητές του πανεπιστημίου του Γουεστμίντερ, διαπίστωσε ότι οι "ευκαιρίες" και οι "προσφορές" υποσυνείδητα προκαλούν τόσο μεγάλη χαρά στον εγκέφαλο, όση απολαμβάνει στη διάρκεια του σεξ.
Οι επιστήμονες μέτρησαν την εγκεφαλική δραστηριότητα στις συναισθηματικές περιοχές του εγκεφάλου, καθώς μια ομάδα 50 εθελοντών εκτελούσαν διάφορες online δραστηριότητες, όπως ψώνια ή παρακολούθηση πορνογραφικών ταινιών. Όπως ανακάλυψαν, ένα δωρεάν ή εκπτωτικό κουπόνι για την αγορά ενός προϊόντος μπορεί να διεγείρει τον εγκέφαλο όσο και μια ερωτική σκηνή!
Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν ένα σύστημα (iMotion) που καταγράφει τις κινήσεις των ματιών και τις συναισθηματικές αντιδράσεις του σώματος σε μια κλίμακα από το 1 έως το 10. Όπως αποδείχτηκε, στη γκάμα 5 έως 7 βαθμών της κλίμακας, εντάσσονται οι αντιδράσεις στην παρακολούθηση σεξουαλικών σκηνών, αλλά και οι δελεαστικές υποσχέσεις για "προσφορές" και "ευκαιρίες" στα ψώνια.
Η μελέτη, που βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη και δεν έχει ολοκληρωθεί, γίνεται για λογαριασμό του βρετανικού Ινστιτούτου Προωθητικού Μάρκετινγκ. Τα πρώτα στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι οι προσφορές και οι ευκαιρίες "πιάνουν" στους καταναλωτές.
Οι ειδικοί της ψυχολογίας του μάρκετινγκ πιστεύουν ότι ο μέσος καταναλωτής αποφασίζει από τη στιγμή που βλέπει ένα προϊόν ΄για την αγορά του, οπότε μια "προσφορά" πρέπει πάντα να ξεχωρίζει.
Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν ένα σύστημα (iMotion) που καταγράφει τις κινήσεις των ματιών και τις συναισθηματικές αντιδράσεις του σώματος σε μια κλίμακα από το 1 έως το 10. Όπως αποδείχτηκε, στη γκάμα 5 έως 7 βαθμών της κλίμακας, εντάσσονται οι αντιδράσεις στην παρακολούθηση σεξουαλικών σκηνών, αλλά και οι δελεαστικές υποσχέσεις για "προσφορές" και "ευκαιρίες" στα ψώνια.
Η μελέτη, που βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη και δεν έχει ολοκληρωθεί, γίνεται για λογαριασμό του βρετανικού Ινστιτούτου Προωθητικού Μάρκετινγκ. Τα πρώτα στοιχεία επιβεβαιώνουν ότι οι προσφορές και οι ευκαιρίες "πιάνουν" στους καταναλωτές.
Οι ειδικοί της ψυχολογίας του μάρκετινγκ πιστεύουν ότι ο μέσος καταναλωτής αποφασίζει από τη στιγμή που βλέπει ένα προϊόν ΄για την αγορά του, οπότε μια "προσφορά" πρέπει πάντα να ξεχωρίζει.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr