Τηλεθέαση: Το MasterChef «μαγείρεψε» τις Άγριες Μέλισσες
Δείτε αναλυτικά τι έγραψαν οι μετρήσεις στα μηχανάκια της Nielsen
Μετά από πολύ καιρό οι Άγριες Μέλισσες επέστρεψαν στους τηλεοπτικούς μας δέκτες και συναντήθηκαν στη ζώνη του prime time με το MasterChefμε τα μηναχάκια της Nielsen να παίρνουν φωτιά.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις, το ριάλιτι μαγειρικής παρέμεινε χωρίς απώλειες στην κορυφή με ποσοστό 40.3% στο δυναμικό κοινό και 32.1% στο σύνολο. Το MasterChef έφτασε σε τέταρτο έως το 45.7%.
Οι Άγριες Μέλισσες φαίνεται πως δυσκολεύτηκαν λίγο να βρουν τον δρόμο της επιστροφής. Με μέσο όρο στο δυναμικό κοινό 19,4% και 22,3% στο σύνολο, η σειρά του ΑΝΤ1ξεκίνησε δειλά στα πρώτα τέταρτα και έφτασε έως το 25%.
Η MINOAN LINES προσφέρει πλέον καθημερινές προσεγγίσεις από και προς το λιμάνι του Αδάμαντα σε μόλις 3 ώρες και 50 λεπτά, συνδέοντας το νησί απευθείας με τον Πειραιά και το Ηράκλειο Κρήτης.
Κατά τη διάρκεια αυτών των χρόνων επιβεβαιώνει την ηγετική της θέση στο κλάδο με θετικούς δείκτες ανάπτυξης και πλέον προχωρά στην υλοποίηση ενός ισχυρού πλάνου επενδύσεων
Μέσω του NBG Business Seeds, η Τράπεζα είναι δίπλα στις επιχειρήσεις, σε κάθε βήμα, προσφέροντας όχι μόνο χρηματοδότηση, αλλά και την απαραίτητη υποστήριξη, εργαλεία και δικτύωση.