Όπως γνωστοποίησε Ελληνίδα instagrammer σε stories της, βρέθηκε σε εκδήλωση διάσημης μάρκας εσωρούχων και μαγιό στη Μονμάρτη, όπου συνάντησε τη Φεράνι και απαθανάτισε τη στιγμή με μία selfie.
«Με την υπέροχη Κίαρα Φεράνι» έγραψε στη λεζάντα της φωτογραφίας της η Χριστίνα Μπόμπα.
Ποια είναι η Κιάρα Φεράνι Πρόκειται για μια από τις διασημότερες και πιο επιτυχημένες influencer ολόκληρου του κόσμου. H επιρροή που έχει στους σχεδόν 28 εκατομμύρια ακολούθους της, την οδήγησε μέσα σε μια δεκαετία να διδάσκεται ως μάθημα στο Harvard, αλλά και να γίνει ντοκιμαντέρ για το πώς να επιτύχει κανείς στη ζωή του. Η Κιάρα Φερράνι δημιούργησε και διευθύνει τρεις εταιρείες, τη Sisterhood μέσω της οποίας διαχειρίζεται τις καμπάνιες της, την Bundled με την οποία λανσάρει τις δικές της σειρές μόδας και τέλος, την ΤΒS Crew όπου ανήκει το blog της με τίτλο «The Blonde Salad». Πρόκειται για εταιρείες με συνολικό τζίρο 31 εκατ. ευρώ, ενώ είναι αξιοσημείωτο πως πρόκειται για brands που «χτίστηκαν» αποκλειστικά και μόνο από ένα άτομο και έγιναν γνωστά μέσω της προώθησής τους στο διαδίκτυο. Είναι μία παγκοσμίου φήμης προσωπικότητα που μάλιστα το τελευταίο διάστημα, έχει καταφέρει να γίνεται καθημερινά αντικείμενο συζήτησης και να φιγουράρει στα media, λόγω των αποκαλυπτικών της συνόλων.
Οι εμφανίσεις της έχουν προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις, με άλλους να την αποθεώνουν για την κομψότητα και τη θηλυκότητα που αποπνέει και άλλους να την σχολιάζουν αρνητικά, τονίζοντας πως «τέτοια σύνολα δεν είναι κατάλληλα για μια μητέρα δύο παιδιών».
Υπενθυμίζεται πως η διάσημη Ιταλίδα είναι παντρεμένη με τον ράπερ Fedez και μαζί έχουν αποκτήσει έναν γιο και μια κόρη, τον 4χρονο Λεόνε και την μόλις σχεδόν δύο ετών, Βιτόρια.
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.