Φάνης Μουρατίδης για Maestro: «Στον Χριστόφορο δεν υπάρχει δεύτερη σκέψη, λες ακαριαία "ναι"»
Ο ηθοποιός αποκάλυψε πώς δέχτηκε την πρόταση του Χριστόφορου Παπακαλιάτη - Δείτε το βίντεο
Στην εκπομπή «Ελένη» με την Ελένη Μενεγάκη ήταν καλεσμένος σήμερα το μεσημέρι ο Φάνης Μουρατίδης.
Λίγο πριν τη μετάδοση του δεύτερου επεισοδίου της σειράς «Maestro», απόψε στις 22:40, στο MEGA, ο αγαπημένος ηθοποιός μίλησε για τη συμμετοχή του στη νέα τηλεοπτική δουλειά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη αλλά και για τον ίδιο τον δημιουργό.
«Όταν είσαι περήφανος για τη δουλειά που έχεις κάνει, τότε θέλεις πιο πολύ να το μοιραστείς. Φεύγει από το κομμάτι της υποχρέωσης για τη δουλειά και πάει στη χαρά να το μοιραστώ μαζί με τους άλλους, να πω στον κόσμο ότι αυτή τη δουλειά την αγαπώ, την πιστεύω και αξίζει να την απολαύσετε» είπε.
Ο Φάνης Μουρατίδης αποκάλυψε ότι είπε αμέσως το «ναι» στον Χριστόφορο Παπακαλιάτη.
«Με πήρε ο Χριστόφορος, μου πρότεινε τον ρόλο και είπε κατευθείαν “ναι”. Μου λέει “Δεν θες να διαβάσεις πρώτα το κείμενο;” και είπα όχι. Στον Χριστόφορο δεν υπάρχει δεύτερη σκέψη, λες ακαριαία “ναι”. Είναι χαρά να δουλεύεις μαζί του, είναι σπουδαίας συνεργάτης, είναι “μαέστρος” σε όλα από την παραγωγή μέχρι την επικοινωνία. Είναι παντού, δεν μεταφέρει το άγχος του σε κανέναν, ακούει τους πάντες, είναι αφοσιωμένος, 100% εκεί» εξομολογήθηκε.
«Ο Χριστόφορος είναι ένας δημιουργός που ξέρει ότι ο κόσμος έχει μεγάλες προσδοκίες από αυτόν. Όταν κάνεις ένα τέτοιο προϊόν σε ένα τέτοιο επίπεδο, θέλει γενναιότητα και ωριμότητα. Ο Χριστόφορος είναι στην πιο ώριμη φάση του. Ξέρει πολύ καλά τι θέλει, νοιάζεται και φροντίζει τους ηθοποιούς και τους συνεργάτες του. Είναι πολυεργαλείο. Τα κάνει όλα αγόγγυστα, χωρίς παράπονο» πρόσθεσε.
Ακόμα, ο Φάνης Μουρατίδης ανέφερε ότι ήταν μοναδική εμπειρία για εκείνον τα γυρίσματα στους Παξούς.
Μια μοναδική εμπειρία τηλεθέασης με εκατοντάδες ώρες ζωντανής δράσης, δεκάδες συνεντεύξεις και εμπεριστατωμένες αναλύσεις, μέσα από 7+1 pop up κανάλια Eurosport, αποκλειστικά διαθέσιμα μέσα από το Vodafone TV
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.