Μιλάνο: Η εβδομάδα μόδας έστειλε το δικό της μήνυμα με ένα... βουνό από προφυλακτικά
23.02.2023
19:39
Θέλοντας να δώσει έμφαση στο ασφαλές σεξ, εταιρεία ρούχων έστησε ολόκληρο σκηνικό με 200.000 κουτιά προφυλακτικών
Έκπληκτοι οι καλεσμένοι που παρακολούθησαν χθες την επίδειξη της εταιρείας ρούχων, στο πλαίσιο της «Εβδομάδας Μόδας» στο Μιλάνο είδαν χθες στην πασαρέλα ένα... βουνό από προφυλακτικά και τα μοντέλα να προωθούν τις νέες δημιουργίες.
Όπως μεταδίδει το CNN, η ιταλική μάρκα Diesel αποκάλυψε τη συλλογή της για την περίοδο «Φθινόπωρο-Χειμώνα 2023», με φόντο πάνω από 200.000 κουτιά προφυλακτικών εξαίροντας την σημασία του σεξ στην ανθρώπινη υγεία αλλά και την επικείμενη συνεργασία της με την γνωστή εταιρεία αντισυλληπτικών.
«Το σεξ το αντιμετωπίζουμε σοβαρά», δήλωσε ο διευθυντής δημιουργικού της εταιρείας ρούχων, Γκλεν Μάρτενς:
«Διασκεδάστε, σεβαστείτε ο ένας τον άλλον, να είστε ασφαλείς», πρόσθεσε.
Η συλλογή «Φθινόπωρο-Χειμώνας 2023» ήταν αφιερωμένη σε θέματα ελευθερίας, ευχαρίστησης και πειραματισμού, με τα καλλίπυγα μοντέλα να περπατούν γύρω- γύρω από το «βουνό» προφυλακτικών.
Φορώντας χαμηλοκάβαλα τζιν παντελόνια, ρούχα με διάφανα διχτυωτά μπλουζάκια και σκισμένα μεταξωτά φορέματα που τα συγκρατούν αλυσίδες για να είναι σταθερά στο σώμα, αιθέριες υπάρξεις προώθησαν τη νέα συλλογή της εταιρείας.
Από τον Οκτώβριο του 2020, όταν ανέλαβε διευθυντής δημιουργικού ο Βέλγος σχεδιαστής, Γκλεν Μάρτενς, οδήγησε την εταιρεία στη στρατηγική του «προκλητικού» μάρκετινγκ και την πολυτέλεια στα τζιν παντελόνια.
Νάιλον, πλαστικό και ψεύτικη βαμμένη γούνα κυριάρχησαν στη φετινή κολεξιόν της εταιρείας, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το CNN.
Όπως μεταδίδει το CNN, η ιταλική μάρκα Diesel αποκάλυψε τη συλλογή της για την περίοδο «Φθινόπωρο-Χειμώνα 2023», με φόντο πάνω από 200.000 κουτιά προφυλακτικών εξαίροντας την σημασία του σεξ στην ανθρώπινη υγεία αλλά και την επικείμενη συνεργασία της με την γνωστή εταιρεία αντισυλληπτικών.
«Το σεξ το αντιμετωπίζουμε σοβαρά», δήλωσε ο διευθυντής δημιουργικού της εταιρείας ρούχων, Γκλεν Μάρτενς:
«Διασκεδάστε, σεβαστείτε ο ένας τον άλλον, να είστε ασφαλείς», πρόσθεσε.
Η συλλογή «Φθινόπωρο-Χειμώνας 2023» ήταν αφιερωμένη σε θέματα ελευθερίας, ευχαρίστησης και πειραματισμού, με τα καλλίπυγα μοντέλα να περπατούν γύρω- γύρω από το «βουνό» προφυλακτικών.
Φορώντας χαμηλοκάβαλα τζιν παντελόνια, ρούχα με διάφανα διχτυωτά μπλουζάκια και σκισμένα μεταξωτά φορέματα που τα συγκρατούν αλυσίδες για να είναι σταθερά στο σώμα, αιθέριες υπάρξεις προώθησαν τη νέα συλλογή της εταιρείας.
Από τον Οκτώβριο του 2020, όταν ανέλαβε διευθυντής δημιουργικού ο Βέλγος σχεδιαστής, Γκλεν Μάρτενς, οδήγησε την εταιρεία στη στρατηγική του «προκλητικού» μάρκετινγκ και την πολυτέλεια στα τζιν παντελόνια.
Νάιλον, πλαστικό και ψεύτικη βαμμένη γούνα κυριάρχησαν στη φετινή κολεξιόν της εταιρείας, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το CNN.
Το «βουνό» από προφυλακτικά, όπως το περιέγραψε η εταιρεία, έκλεψε την παράσταση με τις φωτογραφίες να κατακλύζουν τα social media περνώντας το μήνυμα ότι στηρίζει το ασφαλές σεξ.
Για να πάρουν μία γεύση οι καλεσμένοι από την χθεσινή επίδειξη μόδας, οι διοργανωτές είχαν την φαεινή ιδέα να στείλουν προσκλήσεις υπό μορφή κουτιών της εταιρείας των προφυλακτικών.
Επιπλέον, στο δελτίο Τύπου που δόθηκε μετά την επίδειξη μόδας, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα διανείμει επιπλέον 300.000 προφυλακτικά στα καταστήματά της σε όλο τον κόσμο, τον Απρίλιο.
Ειδήσεις σήμερα:
Όσκαρ 2023: Η Ακαδημία δημιούργησε για πρώτη φορά ομάδα διαχείρισης κρίσεων μετά το χαστούκι του Γουίλ Σμιθ
Το Λονδίνο του Brexit ζει ακραίες αντιθέσεις
Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς: «Μόνο για αθλητικούς χώρους το οικόπεδο που πήρε» λέει ο επιχειρηματίας που το ενοικίαζε
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr