Τι τηλεθέαση έκανε ο ελληνικός τελικός της Eurovision 2014;
Γοήτευσε ή... απογοήτευσε το τηλεοπτικό κοινό;
Ο ελληνικός τελικός της Eurovision προβλήθηκε από τη συχνότητα της Δημόσιας Τηλεόρασης, το βράδυ της Τρίτης και ανέδειξε το κομμάτι - μετά από την ψηφοφορία κοινού και επιτροπής - που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην Κοπεγχάγη.
Το Rise Up των Freaky Fortune και Riskykidd ήταν το νικητήριο κομμάτι, ωστόσο τη μερίδα του τηλεοπτικού κοινού προτίμησε να παρακολουθήσει τη βραδιά;
Κλείσιμο
Τα μηχανάκια της Nielsen έδειξαν ότι μόλις το 17,4% στο σύνολο του τηλεοπτικού κοινού και το 19,4% του νεανικού κοινού ήταν συντονισμένο στην Δημόσια Τηλεόραση.
Το τηλεοπτικό κοινό επέλεξε να δεν «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» στον ALPHA χαρίζοντάς της ποσοστό 29,1% στο σύνολο και 34,8% στο δυναμικό, ενώ ακολούθησαν τα Κλεμμένα Όνειρα με 27,7% στο σύνολο και 20,5% στις ηλικίες 15-44.
Στην τρίτη θέση βρέθηκε «το Σπίτι της Έμμας» του MEGA με 22,7% στο γενικό σύνολο και 21,5% στο δυναμικό κοινό.
Με άλλα λόγια, οι εποχές που ο ελληνικός τελικός έβγαινε στον αέρα και χτυπούσε «60άρια», έχουν περάσει ανεπιστρεπτί.
Η MINOAN LINES προσφέρει πλέον καθημερινές προσεγγίσεις από και προς το λιμάνι του Αδάμαντα σε μόλις 3 ώρες και 50 λεπτά, συνδέοντας το νησί απευθείας με τον Πειραιά και το Ηράκλειο Κρήτης.
Κατά τη διάρκεια αυτών των χρόνων επιβεβαιώνει την ηγετική της θέση στο κλάδο με θετικούς δείκτες ανάπτυξης και πλέον προχωρά στην υλοποίηση ενός ισχυρού πλάνου επενδύσεων
Μέσω του NBG Business Seeds, η Τράπεζα είναι δίπλα στις επιχειρήσεις, σε κάθε βήμα, προσφέροντας όχι μόνο χρηματοδότηση, αλλά και την απαραίτητη υποστήριξη, εργαλεία και δικτύωση.