Τι τηλεθέαση έκανε ο ελληνικός τελικός της Eurovision 2014;

Γοήτευσε ή... απογοήτευσε το τηλεοπτικό κοινό;

Ο ελληνικός τελικός της Eurovision προβλήθηκε από τη συχνότητα της Δημόσιας Τηλεόρασης, το βράδυ της Τρίτης και ανέδειξε το κομμάτι - μετά από την ψηφοφορία κοινού και επιτροπής - που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην Κοπεγχάγη.

Το Rise Up των Freaky Fortune και Riskykidd ήταν το νικητήριο κομμάτι, ωστόσο τη μερίδα του τηλεοπτικού κοινού προτίμησε να παρακολουθήσει τη βραδιά; 

Τα μηχανάκια της Nielsen έδειξαν ότι μόλις το 17,4% στο σύνολο του τηλεοπτικού κοινού και το 19,4% του νεανικού κοινού ήταν συντονισμένο στην Δημόσια Τηλεόραση.



Το τηλεοπτικό κοινό επέλεξε να δεν «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» στον ALPHA χαρίζοντάς της ποσοστό 29,1% στο σύνολο και 34,8% στο δυναμικό, ενώ ακολούθησαν τα Κλεμμένα Όνειρα με 27,7% στο σύνολο και 20,5% στις ηλικίες 15-44.

Στην τρίτη θέση βρέθηκε «το Σπίτι της Έμμας» του MEGA με 22,7% στο γενικό σύνολο και  21,5% στο δυναμικό κοινό.

Με άλλα λόγια, οι εποχές που ο ελληνικός τελικός έβγαινε στον αέρα και χτυπούσε «60άρια», έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. 

)









Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr