Πρωταθλητής … μαραθωνίου ο Alpha
02.07.2015
14:11
Κυρίαρχο κανάλι τη φετινή τηλεοπτική σεζόν
Η τηλεοπτική σεζόν έκλεισε με τον Alpha να κατακτά την 1η θέση στους πίνακες τηλεθέασης συμφωνα με τις επίσημες μετρήσεις και το κοινό να παραμένει πιστό στο πρόγραμμα του Alpha καθ’ όλη την διάρκεια της σεζόν (01/10/2014-30/06/2015).
Οι στρατηγικές επιλογές του καναλιού και η εισαγωγή νέων τηλεοπτικών προγραμμάτων, τόσο στον ψυχαγωγικό όσο και στον ενημερωτικό τομέα, επισφράγισαν την πιο επιτυχημένη σεζόν στην ιστορία του καναλιού.
Το δυναμικό κοινό ηλικίας 15-44 έδωσε στον Alpha την 1η θέση τις πέντε από τις επτά ημέρες της εβδομάδας, με τη συνολική απόδοση του καναλιού να παρουσιάζει μέσο όρο τηλεθέασης 17,2%.
Στην πιο ανταγωνιστική ζώνη, αυτή του prime time (20:00-23:59) o Alpha ήταν ξεκάθαρα #1 με 20,0% στο δυναμικό κοινό, αλλά και στο σύνολο του πληθυσμού με μέσο όρο τηλεθέασης 20,6%. Έτσι, ο Alpha κατέκτησε την πρωτιά τις 32 επί συνόλου 39 εβδομάδων της τηλεοπτικής σεζόν αφήνοντας πολύ πίσω του τον ανταγωνισμό (prime time, κοινό 15-44).
Την 1η θέση ανάμεσα στα δελτία ειδήσεων με υψηλή συνεισφορά τηλεθέασης κέρδισε και το Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του Alpha πετυχαίνοντας μέσο όρο 18,3% στο δυναμικό κοινό 15-44 και 21,9% στο σύνολο. Εξαιρετικά αποτελέσματα είχαν επίσης και οι ενημερωτικές εκπομπές του καναλιού, οι οποίες αποτέλεσαν την #1 επιλογή του συνόλου των τηλεθεατών, σημειώνοντας μάλιστα υψηλά ποσοστά τηλεθέασης και στο κοινό ηλικίας 15-44. Αναλυτικά, τα «60 λεπτά Ελλάδα» είχαν 23,1% στο γενικό σύνολο και 17,2% στο 15-44 και η «Αυτοψία» 21,2% στο σύνολο και 14,7% στο 15-44. Σημαντική ήταν η συνεισφορά στην ενημέρωση του τηλεοπτικού κοινού και των άλλων ενημερωτικών εκπομπών του καναλιού με τις «360 μοίρες» να σημειώνουν 12,0% στο σύνολο κοινού, την «Ίντριγκα» 11,7% , την «Πρωινή ενημέρωση Alpha» 11,4% και το «Checkpoint Alpha» 10,9%.
Στη δυναμική πορεία του Alpha, συνέβαλαν όλες οι εκπομπές και τα πρόσωπα του καναλιού με κάποιες από αυτές να δίνουν σταθερά την πρώτη θέση στην ζώνη προβολής τους.
Οι στρατηγικές επιλογές του καναλιού και η εισαγωγή νέων τηλεοπτικών προγραμμάτων, τόσο στον ψυχαγωγικό όσο και στον ενημερωτικό τομέα, επισφράγισαν την πιο επιτυχημένη σεζόν στην ιστορία του καναλιού.
Το δυναμικό κοινό ηλικίας 15-44 έδωσε στον Alpha την 1η θέση τις πέντε από τις επτά ημέρες της εβδομάδας, με τη συνολική απόδοση του καναλιού να παρουσιάζει μέσο όρο τηλεθέασης 17,2%.
Στην πιο ανταγωνιστική ζώνη, αυτή του prime time (20:00-23:59) o Alpha ήταν ξεκάθαρα #1 με 20,0% στο δυναμικό κοινό, αλλά και στο σύνολο του πληθυσμού με μέσο όρο τηλεθέασης 20,6%. Έτσι, ο Alpha κατέκτησε την πρωτιά τις 32 επί συνόλου 39 εβδομάδων της τηλεοπτικής σεζόν αφήνοντας πολύ πίσω του τον ανταγωνισμό (prime time, κοινό 15-44).
Την 1η θέση ανάμεσα στα δελτία ειδήσεων με υψηλή συνεισφορά τηλεθέασης κέρδισε και το Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του Alpha πετυχαίνοντας μέσο όρο 18,3% στο δυναμικό κοινό 15-44 και 21,9% στο σύνολο. Εξαιρετικά αποτελέσματα είχαν επίσης και οι ενημερωτικές εκπομπές του καναλιού, οι οποίες αποτέλεσαν την #1 επιλογή του συνόλου των τηλεθεατών, σημειώνοντας μάλιστα υψηλά ποσοστά τηλεθέασης και στο κοινό ηλικίας 15-44. Αναλυτικά, τα «60 λεπτά Ελλάδα» είχαν 23,1% στο γενικό σύνολο και 17,2% στο 15-44 και η «Αυτοψία» 21,2% στο σύνολο και 14,7% στο 15-44. Σημαντική ήταν η συνεισφορά στην ενημέρωση του τηλεοπτικού κοινού και των άλλων ενημερωτικών εκπομπών του καναλιού με τις «360 μοίρες» να σημειώνουν 12,0% στο σύνολο κοινού, την «Ίντριγκα» 11,7% , την «Πρωινή ενημέρωση Alpha» 11,4% και το «Checkpoint Alpha» 10,9%.
Στη δυναμική πορεία του Alpha, συνέβαλαν όλες οι εκπομπές και τα πρόσωπα του καναλιού με κάποιες από αυτές να δίνουν σταθερά την πρώτη θέση στην ζώνη προβολής τους.
Ξεκινώντας από την πρωινή ζώνη, το «Happy day» με 23,6%, η «Ελένη» με 24,6%, το «Άκου τι είπαν» με 24,3% και το «Κάτι Ψήνεται» με 24,1% παρέδωσαν την σκυτάλη της πρωτιάς στο prime time του καναλιού.
Έτσι, η πλειοψηφία των προγραμμάτων του prime time διατήρησε από την αρχή της σεζόν την 1η θέση καταγράφοντας ιδιαίτερα υψηλές αποδόσεις.
Αναλυτικά, «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» 42,1%, «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» 39,0%, «Το σόι σου» 26,8%, «Άκου τι είπαν βραδιάτικα» 27,0%, «World Party» 24,4%, «Φως στο τούνελ» 23,2%, «Στην υγεία μας ρε παιδιά» 20,8%, «10η εντολή» 20,5%, «Πάμε πακέτο» 20,5% και «Ελληνοφρένεια» 20,0%.
Έτσι, η πλειοψηφία των προγραμμάτων του prime time διατήρησε από την αρχή της σεζόν την 1η θέση καταγράφοντας ιδιαίτερα υψηλές αποδόσεις.
Αναλυτικά, «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» 42,1%, «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» 39,0%, «Το σόι σου» 26,8%, «Άκου τι είπαν βραδιάτικα» 27,0%, «World Party» 24,4%, «Φως στο τούνελ» 23,2%, «Στην υγεία μας ρε παιδιά» 20,8%, «10η εντολή» 20,5%, «Πάμε πακέτο» 20,5% και «Ελληνοφρένεια» 20,0%.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr