Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Τηλεθέαση: Σάρωσε με 37,7% το MasterChef, τι έκανε ο Παπαδόπουλος;
Τηλεθέαση: Σάρωσε με 37,7% το MasterChef, τι έκανε ο Παπαδόπουλος;
Στο γενικό σύνολο «Το στην υγειά μας» κέρδισε σταδιακά ακόμα και 15 μονάδες περισσότερες μετά το τέλος του Master Chef
Σάρωσε τα νούμερα τηλεθέασης το Master Chef και έτσι το παιχνίδι μαγειρικής αποτελεί πλέον το ισχυρό χαρτί του σταθμού. Κόντραρε στα ίσα στις γενικές μετρήσεις το «Στην υγειά μας ρε παιδιά» που παραδοσιακά επιλέγουν οι τηλεθεατές και «έκλεψε» τους τηλεθεατές στο δυναμικό κοινό, ρίχνοντας την ψυχαγωγική εκπομπή σε μονοψήφια.
Συγκεκριμένα στο δυναμικό κοινό το Master Chef συγκέντρωσε το 32,1% των τηλεθεατών, αγγίζοντας σε τέταρτο ακόμα και το 37,7%. Την ίδια ώρα ο ΣΚΑΙ κυμαινόταν κάτω από το 10%, ενώ ο Σπύρος Παπαδόπουλος είδε τα ποσοστά του σχεδόν να διπλασιάζονται μόνο μετά το τέλος του διαγωνισμού μαγειρικής. Παρ’ όλ’ αυτά και εκεί τα πράγματα δεν ήταν εύκολα, αφού η ταινία Έβδομος Γιος που ήταν σε πρώτη προβολή κατάφερε να κρατήσει υψηλά ποσοστά στο STAR.
Στο γενικό σύνολο η εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου κέρδισε σταδιακά ακόμα και 15 μονάδες περισσότερες μετά το τέλος του Master Chef.
Αναλυτικά τα νούμερα τηλεθέασης:
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ – 26,1%
MASTERCHEF 2 – 20,9%
ΕΒΔΟΜΟΣ ΓΙΟΣ – 15%
Συγκεκριμένα στο δυναμικό κοινό το Master Chef συγκέντρωσε το 32,1% των τηλεθεατών, αγγίζοντας σε τέταρτο ακόμα και το 37,7%. Την ίδια ώρα ο ΣΚΑΙ κυμαινόταν κάτω από το 10%, ενώ ο Σπύρος Παπαδόπουλος είδε τα ποσοστά του σχεδόν να διπλασιάζονται μόνο μετά το τέλος του διαγωνισμού μαγειρικής. Παρ’ όλ’ αυτά και εκεί τα πράγματα δεν ήταν εύκολα, αφού η ταινία Έβδομος Γιος που ήταν σε πρώτη προβολή κατάφερε να κρατήσει υψηλά ποσοστά στο STAR.
Στο γενικό σύνολο η εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου κέρδισε σταδιακά ακόμα και 15 μονάδες περισσότερες μετά το τέλος του Master Chef.
Αναλυτικά τα νούμερα τηλεθέασης:
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ – 26,1%
MASTERCHEF 2 – 20,9%
ΕΒΔΟΜΟΣ ΓΙΟΣ – 15%
CELEBRITY ROUK ZOUK – 8,9%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ – 12,3%
MASTERCHEF 2 – 32,1%
ΕΒΔΟΜΟΣ ΓΙΟΣ – 22,6%
CELEBRITY ROUK ZOUK – 10,4%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ
ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ – 12,3%
MASTERCHEF 2 – 32,1%
ΕΒΔΟΜΟΣ ΓΙΟΣ – 22,6%
CELEBRITY ROUK ZOUK – 10,4%
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα