Τραγούδι της Βίσση σε ιαπωνική διαφήμιση
11.08.2010
12:59
Η καμπάνια αφορά μια ιαπωνική εταιρία παραγωγής αλκοολούχων ποτών από – τι άλλο; - ρύζι.
Η καμπάνια αφορά μια ιαπωνική εταιρία παραγωγής αλκοολούχων ποτών από – τι άλλο; - ρύζι.
Ο δημιουργός της διαφήμισης είναι ο διάσημος καλλιτέχνης στην χώρα του Naoki Mitsuse ο οποίος σε συνέντευξή του δήλωσε πως ο πελάτης επιθυμούσε διακαώς ως soundrack στο διαφημιστικό του σποτ το τραγούδι «το πολύ πολύ» της Βίσση από το CD «Κραυγή».
Από πού ξέθαψε ο ιαπωνέζος το συγκεκριμένο cd, που σημειωτέον είχε κυκλοφορήσει στην χώρα μας 10 χρόνια πριν είναι απορίας άξιον!
Ο δημιουργός της διαφήμισης είναι ο διάσημος καλλιτέχνης στην χώρα του Naoki Mitsuse ο οποίος σε συνέντευξή του δήλωσε πως ο πελάτης επιθυμούσε διακαώς ως soundrack στο διαφημιστικό του σποτ το τραγούδι «το πολύ πολύ» της Βίσση από το CD «Κραυγή».
Από πού ξέθαψε ο ιαπωνέζος το συγκεκριμένο cd, που σημειωτέον είχε κυκλοφορήσει στην χώρα μας 10 χρόνια πριν είναι απορίας άξιον!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr