Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Βίκυ Μιχαλονάκου για «Power of Love» και «Game of Love»: Χυδαία και ωμά πορνογραφήματα
Βίκυ Μιχαλονάκου για «Power of Love» και «Game of Love»: Χυδαία και ωμά πορνογραφήματα
Η δημοσιογράφος συγκρίνει τα σημερινά ριάλιτι αγάπης με το δικό της «Ερωτοδικείο» και λέει απλά πως η δική της εκπομπή ήταν πολύ μπροστά για την εποχή της
Η Βίκυ Μιχαλονάκου και το «Ερωτοδικείο» έχουν γράψει τη δίκη τους ιστορία στην ελληνική τηλεόραση τη δεκαετία του '90. Η δημοσιογράφος γνωστή για το ιδιαίτερο και διαφορετικό της στιλ μίλησε στο περιοδικό «You» για τη ζωή της, τη δημοσιογραφία, την επαγγελματική της πορεία αλλά και τη σημερινή τηλεοπτική πραγματικότητα με τα ριάλιτι αγάπης που έχουν εισβάλει στους δέκτες μας.
Λέει λοιπόν η δημοσιογράφος για τα σημερινά ριάλιτι συγκρίνοντάς τα με το δικό της «Ερωτοδικείο»:
«Απαντώντας σε όσους θεωρούσαν κάποτε υποκουλτούρα το Ερωτοδικείο το μόνο που έχω να πω είναι πως η κουλτούρα είχε ήδη εκλείψει από καιρό στην Ελλάδα, ούτε διανόηση υπήρχε, ούτε ψευδοδιανόηση. Υπάρχουν ορισμένοι κουλτουριάρηδες σιτιζόμενοι από τα κομματικά πρυτανεία», είπε και συνέχισε: «Πρόκειται για χυδαία και ωμά πορνογραφήματα που προσφέρονται για τελετές οφθαλμοπορνείας. Το Ερωτοδικείο φρονώ πως ήταν μια υπόγεια λαογραφική μαρτυρία ανομολόγητων και επί χρόνια καταπιεσμένων παθών που ταλάνιζαν τη νεοελληνική κοινωνία με κατά συρροή ονειρώξεις. Θέλω να πιστεύω πως άφησα μια ιδιαίτερα και χαριτωμένα αμφιλεγόμενη πολιτιστική παρακαταθήκη. Ένα σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες, με προεκτάσεις και ανησυχίες καλά κρυμμένες από απαίδευτους και οκνηρούς οφθαλμούς. Πολλοί προσέγγισαν το εγχείρημά μου αυτό επιδερμικά , γελώντας με την “κατάντια” ανθρώπων στριμωγμένων από την κοινωνική υποκρισία στο περιθώριο της ζωής, χωρίς να καταλαβαίνουν ότι το περιθώριο είναι η άλλη όψη του καθρέφτη στον οποίο κοιτάζονται χαϊδεύοντας τα ναρκισσιστικά τους συμπλέγματα».
Βέβαια δε παρέλειψε να τονίσει το λάθος που έχει υποπέσει ο ΑΝΤ1 και προβάλλει το Game of Love στην prime time του σταθμού, σε μια ώρα που παρακολουθούν τηλεόραση και τα παιδιά. «Είναι μια λίθος που συγκροτεί τον εκμαυλισμό των ηθών και την αβελτηρία ενός γενικότερου διανοητικού αυνανισμού που βρισκόμαστε εδώ και χρόνια. Είναι και αυτά, βλέπετε, απότοκα ενός “ξεβλαχέματος“ και ενός καλλιτεχνικού- τηλεοπτικού- κατινάζ, το οποίο επί χρόνια εκδίδετο σε τιμολογιακά ακριβές και ηθικά φτηνιάρες περιοδικές φυλλάδες», εξήγησε.
Τέλος, η Βίκυ Μιχαλονάκου απάντησε και στο αν θεωρεί πως το Ερωτοδικείο ήταν θύμα της εποχής, λέγοντας: «Το Ερωτοδικείο δε θα μπορούσε να ήταν θύμα της εποχής γιατί ήταν μπροστά από την εποχή του. Όπως όλα τα μεγάλα πρωτοποριακά καλλιτεχνικά πονήματα και ρεύματα αναγνωρίζονται πολύ μετά την εποχή τους, έτσι και το Ερωτοδικείο είχε αρχίσει ήδη να εισπράττει τη μεγάλη υποδοχή και αναγνώριση του τηλεοπτικού κοινού. Αδιάψευστος μάρτυρας η υψηλή τηλεθέαση της εν λόγω εκπομπής».
Λέει λοιπόν η δημοσιογράφος για τα σημερινά ριάλιτι συγκρίνοντάς τα με το δικό της «Ερωτοδικείο»:
«Απαντώντας σε όσους θεωρούσαν κάποτε υποκουλτούρα το Ερωτοδικείο το μόνο που έχω να πω είναι πως η κουλτούρα είχε ήδη εκλείψει από καιρό στην Ελλάδα, ούτε διανόηση υπήρχε, ούτε ψευδοδιανόηση. Υπάρχουν ορισμένοι κουλτουριάρηδες σιτιζόμενοι από τα κομματικά πρυτανεία», είπε και συνέχισε: «Πρόκειται για χυδαία και ωμά πορνογραφήματα που προσφέρονται για τελετές οφθαλμοπορνείας. Το Ερωτοδικείο φρονώ πως ήταν μια υπόγεια λαογραφική μαρτυρία ανομολόγητων και επί χρόνια καταπιεσμένων παθών που ταλάνιζαν τη νεοελληνική κοινωνία με κατά συρροή ονειρώξεις. Θέλω να πιστεύω πως άφησα μια ιδιαίτερα και χαριτωμένα αμφιλεγόμενη πολιτιστική παρακαταθήκη. Ένα σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες, με προεκτάσεις και ανησυχίες καλά κρυμμένες από απαίδευτους και οκνηρούς οφθαλμούς. Πολλοί προσέγγισαν το εγχείρημά μου αυτό επιδερμικά , γελώντας με την “κατάντια” ανθρώπων στριμωγμένων από την κοινωνική υποκρισία στο περιθώριο της ζωής, χωρίς να καταλαβαίνουν ότι το περιθώριο είναι η άλλη όψη του καθρέφτη στον οποίο κοιτάζονται χαϊδεύοντας τα ναρκισσιστικά τους συμπλέγματα».
Βέβαια δε παρέλειψε να τονίσει το λάθος που έχει υποπέσει ο ΑΝΤ1 και προβάλλει το Game of Love στην prime time του σταθμού, σε μια ώρα που παρακολουθούν τηλεόραση και τα παιδιά. «Είναι μια λίθος που συγκροτεί τον εκμαυλισμό των ηθών και την αβελτηρία ενός γενικότερου διανοητικού αυνανισμού που βρισκόμαστε εδώ και χρόνια. Είναι και αυτά, βλέπετε, απότοκα ενός “ξεβλαχέματος“ και ενός καλλιτεχνικού- τηλεοπτικού- κατινάζ, το οποίο επί χρόνια εκδίδετο σε τιμολογιακά ακριβές και ηθικά φτηνιάρες περιοδικές φυλλάδες», εξήγησε.
Τέλος, η Βίκυ Μιχαλονάκου απάντησε και στο αν θεωρεί πως το Ερωτοδικείο ήταν θύμα της εποχής, λέγοντας: «Το Ερωτοδικείο δε θα μπορούσε να ήταν θύμα της εποχής γιατί ήταν μπροστά από την εποχή του. Όπως όλα τα μεγάλα πρωτοποριακά καλλιτεχνικά πονήματα και ρεύματα αναγνωρίζονται πολύ μετά την εποχή τους, έτσι και το Ερωτοδικείο είχε αρχίσει ήδη να εισπράττει τη μεγάλη υποδοχή και αναγνώριση του τηλεοπτικού κοινού. Αδιάψευστος μάρτυρας η υψηλή τηλεθέαση της εν λόγω εκπομπής».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα