Η μάχη της απογευματινής ζώνης στα κανάλια έχει φουντώσει για τα καλά. Παιχνίδια, σειρές και εκπομπές έχουν πέσει στην τηλεοπτική αρένα αλλά λίγα είναι τα projects που αποδίδουν καρπούς. Το Shopping Star έχει αναδειχθεί μέχρι στιγμής ο μεγάλος πρωταγωνιστής τα απογεύματα με σαρωτικά ποσοστά, με την Elif και τη Γυναίκα χωρίς όνομα να συμπληρώνουν τις πρώτες θέσεις στον πίνακα. Τηλεπαιχνίδια, Τι λέει; και My Style Rocks δυσκολεύονται αρκετά να αναρριχηθούν σε ψηλότερα σκαλοπάτια…
Η τηλεθέαση αναλυτικά
ΓΕΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟ SHOPPING STAR 24,3% ELIF 22,8%
Ο ΤΡΟΧΟΣ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ 17,5% ΓΥΝΑΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ 16,5% DEAL 14,4% MY STYLE ROCKS 12,3%
Κλείσιμο
STILL STANDING 9,7% ΤΙ ΛΕΕΙ; 8,6%
ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ SHOPPING STAR 26,4%
ΓΥΝΑΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΟΝΟΜΑ 17% ELIF 15,6% MY STYLE ROCKS 14,1% DEAL 14% Ο ΤΡΟΧΟΣ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ 10,4% ΤΙ ΛΕΕΙ; 9,6% STILL STANDING 7,7%
Ανοιξιάτικες επιλογές ένδυσης και υπόδησης, για εμφανίσεις που συνδυάζουν τη χαλαρότητα του casual με το athleisure και που σου επιτρέπουν να αναβαθμίσεις το στυλ σου, χωρίς καμία προσπάθεια.
Με έμφαση στη συνεργασία, στη δύναμη που παίρνουμε ο ένας από τον άλλο και στην απόλυτη ισορροπία του ανθρώπου με τη φύση, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Νερού και μας θυμίζει ότι είναι το μέλλον της ανθρωπότητας.
Πίσω από κάθε επιτυχημένη επιχείρηση (brand, οργανισμό) βρίσκονται άνθρωποι που όχι μόνον ενδιαφέρονται για τη δουλειά τους, αλλά και για τον πλανήτη, την κοινωνία, τον διπλανό τους και νιώθουν υπερηφάνεια που προσφέρουν εθελοντικά ένα κομμάτι του εαυτού τους. Αυτοί είναι οι efooders!