Κι ενώ στο πρώτο επεισόδιο του Celebrity Travel, το Σάββατο 3 Νοεμβρίου στις 20.00 στο Open TV, ο Νίκος Κοκλώνης μας ταξιδεύει στην Κόστα Ρίκα παρέα με τον Πάνο Βλάχο, την επόμενη μέρα ο Mr Travel μας ταξιδεύει ξανά, αυτή τη φορά στον κόσμο της μόδας.
Ο Νίκος Κοκλώνης με το Celebrity Travel είναι χορηγός της επίδειξης μόδας του Βασίλη Ζούλια, για τον εορτασμό των 15 χρόνων του couturier, με τίτλο Take a Picture, Take a Picture, που θα πραγματοποιηθεί στο περιστύλιο του Ζαππείου την Κυριακή 4 Νοεμβρίου στις 13.00 το μεσημέρι.
Ο Νίκος Κοκλώνης αγαπά τη μόδα και ξεχωρίζει τη μοναδική αισθητική του σχεδιαστή Βασίλη Ζούλια, ο οποίος μέσα από τις δημιουργίες του αποτυπώνει με χαρακτηριστικό τρόπο την ρετρό κομψότητα της παλιάς Αθήνας, προσαρμόζοντάς τη στα σύγχρονα δεδομένα, μέσα από ένα ξεχωριστό οπτικό πρίσμα που χαρίζει στις κολεξιόν του designer μια πολύ προσωπική σφραγίδα. Όπως λέει ο Mr Travel «Έχω ταξιδέψει σε όλο τον πλανήτη και έχω μάθει να βλέπω τη μόδα και μέσα από μια άλλη ματιά, αυτή της κουλτούρας μιας χώρας. Άλλη η αισθητική και η πρόταση των avant garde Γάλλων δημιουργών, άλλη αυτή των φουτουριστών Ιαπώνων. Αυτό που έχω αγαπήσει πολύ στις δημιουργίες του Βασίλη Ζούλια είναι πως έχουν μια σφραγίδα Αθηναϊκής αστικής φινέτσας παλιότερων δεκαετιών, αποτελώντας μια πολύ ξεχωριστή πρόταση, που αναδεικνύει τη γυναικεία σιλουέτα με ένα πολύ θηλυκό τρόπο».
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.