O κόσμος φαίνεται να ενδιαφέρεται περισσότερο για το τι γίνεται πίσω από τις κάμερες και στα παρασκήνια του «Ellen DeGeneres Show» παρά για την ίδια την εκπομπή.
Τα ποσοστά τηλεθέασης σύμφωνα με τη «New York Post»φαίνεται να έχουν πιάσει πάτο μετά τις καταιγιστικές αποκαλύψεις τόσο για το τοξικό εργασιακό περιβάλλον του σόου όσο και για την ίδια την παρουσιάστρια Έλεν ντε Τζένερις.
Φαίνεται πως πλέον η Έλεν δεν είναι και τόσο δημοφιλής καθώς από πέρσι το καλοκαίρι το σόου της και μετά από 17 χρόνια προβολής έχει απωλέσει ποσοστό της τάξης του 29% ενώ η εκπομπή μέσα σε μια εβδομάδα έχει πτώση 9%.
Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειωθεί ότι πολλές δημοφιλείς εκπομπές και σόου έχουν χάσει μερίδιο από την τηλεθέασή τους. Χαρακτηριστικά είναι τα παραδείγματα του «Dr. Oz», που έπεσε 22%, αλλά και των «Real» και «Doctors», που έπεσαν κατά 20%.
«Πιστεύει ότι δεν μπορεί να συνεχίσει και ο μόνος τρόπος για να ανακτήσει την προσωπική της μάρκα από αυτό είναι να κλείσει το σόου», είχε πει στη daily mail άνθρωπος από το περιβάλλον της. Ωστόσο κάτι τέτοιο δεν επιβεβαιώθηκε και το προσωπικό της εκπομπής φέρεται να επέστρεψε στη δουλειά κανονικά.
Το πρόγραμμα της Groupama Ασφαλιστικής για τα ακίνητα βραχυχρόνιας μίσθωσης προσφέρει ολοκληρωμένη προστασία συνδυάζοντας καλύψεις για αστική ευθύνη και περιουσία.
Από το 2019 η Wolt ανατρέπει τα δεδομένα στη διανομή φαγητού και προϊόντων, ενισχύοντας τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, και αναβαθμίζοντας συνεχώς την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών.
Δύο ελληνικές startups είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Hubraum Tech Incubator Center στην Κρακοβία, όπου παρακολούθησαν διαλέξεις για την καινοτομία, την επιχειρηματικότητα και τη χρηματοδότηση, εμβαθύνανε σε καινοτόμες τεχνολογίες και έλαβαν εξειδικευμένη γνώση για το πώς αναπτύσσεται μία νεοφυείς επιχείρηση