Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
«Ξαπλώνοντας» με την Κιμ Καρντάσιαν!
«Ξαπλώνοντας» με την Κιμ Καρντάσιαν!
Και... πετσέτα θαλάσσης με τη «celebrity» που η Αμερική λατρεύει να μισεί
Κάνετε πάρτι; Η Κιμ Καρντάσιαν θα ήθελε πολύ να δώσει το «παρών» -αρκεί να έχετε τη δυνατότητα να ξοδέψετε μερικές εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια...
Δεν είναι πλούσια κληρονόμος, νικήτρια κάποιου διαγωνισμού ταλέντων ή ηθοποιός. Ακολουθώντας το παράδειγμα της Πάρις Χίλτον, που εγκαινίασε τον όρο «celebutante», η 30χρονη Κιμ Καρντάσιαν ανήκει σε ένα νέο είδος «celebrity», που δεν πουλάει τίποτα περισσότερο από τον... εαυτό της. Λίγο μοντέλο, λίγο παρουσιάστρια, λίγο κοσμική, λίγο ηθοποιός, η μελαχρινή με τις πλούσιες καμπύλες μπορεί να μην απασχολούσε ποτέ τα ΜΜΕ, εάν δεν βρισκόταν, το 2007, στη δύσκολη θέση να «απολογηθεί» για ένα πορνό βίντεο με πρωταγωνίστρια την ίδια και τον τότε σύντροφό της, «wannabe» ράπερ Ray-J, που διέρρευσε στο Ίντερνετ.
Και αν ένα πορνό δεν ήταν αρκετό για να την κάνει γνωστή, μια δικαστική διαμάχη ήταν το «διαβατήριο» για τη δημοσιότητα. Η Κιμ κατέθεσε μήνυση κατά της εταιρείας «Vivid», που διέρρευσε το βίντεο στο Διαδίκτυο, για να την αποσύρει τελικά κατόπιν συμβιβασμού, αξίας πέντε εκατ. δολαρίων. Την ίδια χρονιά, δεν αρνήθηκε την πρόταση του Χιου Χέφνερ και φωτογραφήθηκε γυμνή για το «Playboy», κερδίζοντας κάτι περισσότερο από τα... 15 λεπτά δημοσιότητας που της αναλογούν.
Έχοντας πλέον δείξει τα... πάντα, η Κιμ προχώρησε ένα βήμα παραπέρα... Η εκπομπή «Κeeping Up With The Kardashians», του καλωδιακού τηλεοπτικού δικτύου Ε!, στηρίχθηκε πάνω στην ιδέα του να παρουσιάζει, με τη μορφή ενός ριάλιτι σόου, τη ζωή της οικογένειάς της και έγινε πολύ σύντομα μία τεράστια επιτυχία. Οικογενειακές υποθέσεις, με πρωταγωνίστρια την Κιμ, τον πατριό, τις αδερφές και κοντινούς συγγενείς της καθήλωσαν τους Αμερικανούς τηλεθεατές, προσφέροντας απενοχοποιημένο «fun» και αυξάνοντας τα μηδενικά στον τραπεζικό λογαριασμό της «φαμίλιας» Καρντάσιαν. Το 2010, η Κιμ ήταν η πιο ακριβοπληρωμένη τηλεοπτική σταρ, κερδίζοντας 75.000 δολάρια ανά επεισόδιο και έξι εκατ. δολάρια συνολικά. Την ίδια χρονιά, το όνομά της ήρθε τέταρτο στις αναζητήσεις στο «Google», πίσω από αυτά των Τζάστιν Μπίμπερ, Κέιτι Πέρι και Σελένα Γκόμεζ. Και η οικογένεια Καρντάσιαν -αποτελείται από τους Μπρους και Κρις Τζένερ και τα παιδιά τους, Κόρτνεϊ, Κιμ, Κλόε και Ρόμπερτ Καρντάσιαν, Κένταλ και Κάιλι Τζένερ- αποκόμισε στο ίδιο χρονικό διάστημα το ποσό των 65 εκατ. δολαρίων, βγάζοντας στο «σφυρί» -ή, καλύτερα, στο «γυαλί»- την προσωπική ζωή της. Χαρακτηριστικά, το ανωτέρω ποσό είναι μεγαλύτερο από τα κέρδη που είχαν μαζί ο Τομ Κρουζ, η Αντζελίνα Τζολί και η Σάντρα Μπούλοκ κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους...
Κάπως έτσι, η πανταχού παρούσα οικογένεια Καρντάσιαν ανέδειξε ένα τηλεοπτικό θέαμα σε «βασίλειο» της διαφήμισης. Το περιοδικό «Hollywood Reporter» επιχείρησε πρόσφατα μια διεισδυτική «ματιά» στο βίο και την πολιτεία της οκταμελούς «φαμίλιας», το επώνυμο της οποίας έχει μετατραπεί σε «brand name». Η τηλεοπτική τους «αυτοκρατορία» έχει επεκταθεί σε τρεις -και σύντομα τέσσερις- τηλεοπτικές εκπομπές. Το βιβλίο τους, «Kardashian Konfidential», βρίσκεται από τον περασμένο Δεκέμβριο στη λίστα με τα «best-seller» των «New York Times», ενώ η οικογένεια έχει 13.000.000 «ακόλουθους» στο «Twitter» και 40.000.000 επισκέπτες μηνιαίως στα μπλογκ που διατηρούν τα μέλη της. Υπάρχουν ακόμη συμβόλαια με εταιρείες αρωμάτων, λανσαρίσματα σειρών ρούχων, κοσμημάτων, καλλυντικών και λοιπών προϊόντων, που έχουν μετατρέψει την επωνυμία Καρντάσιαν σε μια «φάμπρικα» παραγωγής εκατομμυρίων.
Οι Καρντάσιαν δεν λείπουν πια από πουθενά: πρεμιέρες, φιλανθρωπικά γκαλά, τηλεοπτικές εκπομπές και συμμετοχές σε σίριαλ είναι μερικές μόνο από τις καθημερινές τους δραστηριότητες, ενώ το επόμενο μεγάλο οικογενειακό «project» είναι το άνοιγμα του καταστήματος «Kardashian Khaos» εντός του περίφημου καζίνο-ξενοδοχείου «Mirage», στο Λας Βέγκας, στο οποίο θα μπορεί κανείς να βρει διαθέσιμη όλη την γκάμα των οικιακών προϊόντων που λανσάρει η οικογένεια, αλλά και μερικά νέα: η πετσέτα θαλάσσης με την ολόσωμη φωτογραφία της Κιμ με μπικίνι αναμένεται να γίνει ανάρπαστη, καθώς... ποιος θα μπορούσε να αντισταθεί στην ιδέα ότι «ξαπλώνει» με τη μελαχρινή σεξοβόμβα στην παραλία; Το ίδιο το ξενοδοχείο δε, θα μετατραπεί σε «ναό» των Καρντάσιαν, με τα κλειδιά των 4.338 δωματίων να φέρουν φωτογραφίες της οικογένειας και τα μίνι-μπαρ να «φιλοξενούν» το νερό με τη «σφραγίδα» τους και το προσωπικό άρωμα της Κιμ, που αποτέλεσε το «best-seller» της αλυσίδας καλλυντικών «Sephora» την περασμένη σεζόν.
Δεν είναι πλούσια κληρονόμος, νικήτρια κάποιου διαγωνισμού ταλέντων ή ηθοποιός. Ακολουθώντας το παράδειγμα της Πάρις Χίλτον, που εγκαινίασε τον όρο «celebutante», η 30χρονη Κιμ Καρντάσιαν ανήκει σε ένα νέο είδος «celebrity», που δεν πουλάει τίποτα περισσότερο από τον... εαυτό της. Λίγο μοντέλο, λίγο παρουσιάστρια, λίγο κοσμική, λίγο ηθοποιός, η μελαχρινή με τις πλούσιες καμπύλες μπορεί να μην απασχολούσε ποτέ τα ΜΜΕ, εάν δεν βρισκόταν, το 2007, στη δύσκολη θέση να «απολογηθεί» για ένα πορνό βίντεο με πρωταγωνίστρια την ίδια και τον τότε σύντροφό της, «wannabe» ράπερ Ray-J, που διέρρευσε στο Ίντερνετ.
Και αν ένα πορνό δεν ήταν αρκετό για να την κάνει γνωστή, μια δικαστική διαμάχη ήταν το «διαβατήριο» για τη δημοσιότητα. Η Κιμ κατέθεσε μήνυση κατά της εταιρείας «Vivid», που διέρρευσε το βίντεο στο Διαδίκτυο, για να την αποσύρει τελικά κατόπιν συμβιβασμού, αξίας πέντε εκατ. δολαρίων. Την ίδια χρονιά, δεν αρνήθηκε την πρόταση του Χιου Χέφνερ και φωτογραφήθηκε γυμνή για το «Playboy», κερδίζοντας κάτι περισσότερο από τα... 15 λεπτά δημοσιότητας που της αναλογούν.
Έχοντας πλέον δείξει τα... πάντα, η Κιμ προχώρησε ένα βήμα παραπέρα... Η εκπομπή «Κeeping Up With The Kardashians», του καλωδιακού τηλεοπτικού δικτύου Ε!, στηρίχθηκε πάνω στην ιδέα του να παρουσιάζει, με τη μορφή ενός ριάλιτι σόου, τη ζωή της οικογένειάς της και έγινε πολύ σύντομα μία τεράστια επιτυχία. Οικογενειακές υποθέσεις, με πρωταγωνίστρια την Κιμ, τον πατριό, τις αδερφές και κοντινούς συγγενείς της καθήλωσαν τους Αμερικανούς τηλεθεατές, προσφέροντας απενοχοποιημένο «fun» και αυξάνοντας τα μηδενικά στον τραπεζικό λογαριασμό της «φαμίλιας» Καρντάσιαν. Το 2010, η Κιμ ήταν η πιο ακριβοπληρωμένη τηλεοπτική σταρ, κερδίζοντας 75.000 δολάρια ανά επεισόδιο και έξι εκατ. δολάρια συνολικά. Την ίδια χρονιά, το όνομά της ήρθε τέταρτο στις αναζητήσεις στο «Google», πίσω από αυτά των Τζάστιν Μπίμπερ, Κέιτι Πέρι και Σελένα Γκόμεζ. Και η οικογένεια Καρντάσιαν -αποτελείται από τους Μπρους και Κρις Τζένερ και τα παιδιά τους, Κόρτνεϊ, Κιμ, Κλόε και Ρόμπερτ Καρντάσιαν, Κένταλ και Κάιλι Τζένερ- αποκόμισε στο ίδιο χρονικό διάστημα το ποσό των 65 εκατ. δολαρίων, βγάζοντας στο «σφυρί» -ή, καλύτερα, στο «γυαλί»- την προσωπική ζωή της. Χαρακτηριστικά, το ανωτέρω ποσό είναι μεγαλύτερο από τα κέρδη που είχαν μαζί ο Τομ Κρουζ, η Αντζελίνα Τζολί και η Σάντρα Μπούλοκ κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους...
Κάπως έτσι, η πανταχού παρούσα οικογένεια Καρντάσιαν ανέδειξε ένα τηλεοπτικό θέαμα σε «βασίλειο» της διαφήμισης. Το περιοδικό «Hollywood Reporter» επιχείρησε πρόσφατα μια διεισδυτική «ματιά» στο βίο και την πολιτεία της οκταμελούς «φαμίλιας», το επώνυμο της οποίας έχει μετατραπεί σε «brand name». Η τηλεοπτική τους «αυτοκρατορία» έχει επεκταθεί σε τρεις -και σύντομα τέσσερις- τηλεοπτικές εκπομπές. Το βιβλίο τους, «Kardashian Konfidential», βρίσκεται από τον περασμένο Δεκέμβριο στη λίστα με τα «best-seller» των «New York Times», ενώ η οικογένεια έχει 13.000.000 «ακόλουθους» στο «Twitter» και 40.000.000 επισκέπτες μηνιαίως στα μπλογκ που διατηρούν τα μέλη της. Υπάρχουν ακόμη συμβόλαια με εταιρείες αρωμάτων, λανσαρίσματα σειρών ρούχων, κοσμημάτων, καλλυντικών και λοιπών προϊόντων, που έχουν μετατρέψει την επωνυμία Καρντάσιαν σε μια «φάμπρικα» παραγωγής εκατομμυρίων.
Οι Καρντάσιαν δεν λείπουν πια από πουθενά: πρεμιέρες, φιλανθρωπικά γκαλά, τηλεοπτικές εκπομπές και συμμετοχές σε σίριαλ είναι μερικές μόνο από τις καθημερινές τους δραστηριότητες, ενώ το επόμενο μεγάλο οικογενειακό «project» είναι το άνοιγμα του καταστήματος «Kardashian Khaos» εντός του περίφημου καζίνο-ξενοδοχείου «Mirage», στο Λας Βέγκας, στο οποίο θα μπορεί κανείς να βρει διαθέσιμη όλη την γκάμα των οικιακών προϊόντων που λανσάρει η οικογένεια, αλλά και μερικά νέα: η πετσέτα θαλάσσης με την ολόσωμη φωτογραφία της Κιμ με μπικίνι αναμένεται να γίνει ανάρπαστη, καθώς... ποιος θα μπορούσε να αντισταθεί στην ιδέα ότι «ξαπλώνει» με τη μελαχρινή σεξοβόμβα στην παραλία; Το ίδιο το ξενοδοχείο δε, θα μετατραπεί σε «ναό» των Καρντάσιαν, με τα κλειδιά των 4.338 δωματίων να φέρουν φωτογραφίες της οικογένειας και τα μίνι-μπαρ να «φιλοξενούν» το νερό με τη «σφραγίδα» τους και το προσωπικό άρωμα της Κιμ, που αποτέλεσε το «best-seller» της αλυσίδας καλλυντικών «Sephora» την περασμένη σεζόν.
Κανείς δεν μπορεί να εξηγήσει ακριβώς το μυστικό της επιτυχίας τους, ωστόσο οι ειδικοί συμφωνούν πως η κίνηση-«κλειδί» για την καριέρα των Καρντάσιαν ήταν ότι όχι μόνο επέτρεψαν στο αδηφάγο τηλεοπτικό κοινό να παρακολουθήσει την προσωπική τους ζωή από την... κλειδαρότρυπα, αλλά του άνοιξαν και διάπλατα την πόρτα. «Δείτε τον Μπιλ Γκέιτς ή τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ», λέει χαρακτηριστικά ο Σκοτ Σάσα, στενός φίλος και συνεργάτης της «momager» -όπως η ίδια αρέσκεται να αυτοαποκαλείται- Κρις Τζένερ. «Δυο παιδιά που δεν τελείωσαν το κολέγιο, κατέληξαν δισεκατομμυριούχοι. Καμιά φορά, η ωμή ενέργεια και η νοημοσύνη επικρατούν...».
Οι οικονομικές «πηγές» των Καρντάσιαν
Η «αυτοκρατορία» των Καρντάσιαν συντίθεται ως εξής:
Οι οικονομικές «πηγές» των Καρντάσιαν
Η «αυτοκρατορία» των Καρντάσιαν συντίθεται ως εξής:
- Τέσσερα τηλεοπτικά σόου: «Keeping Up With The Kardashians», «Kourtney & Kim Take New York», «Kourtney & Khloe Take Miami», «Khloe & Lamar».
- Ένα «best-seller» βιβλίο: «Kardashian Konfidential».
- Δύο αρώματα: Το ομώνυμο της Κιμ και το «Unbreakable» της Κλόε και του συζύγου της, μπασκετμπολίστα των Λος Άντζελες Λέικερς, Λαμάρ Όντομ.
- Πέντε σειρές ειδών ένδυσης, υπόδυσης και κοσμημάτων: «Lines for Sears», «Dash Boutique», «K-Dash for QVC», «Kim's Skechers Shoe», «Kim's Jewelry Line for Bebe».
- Μουσική: Η Κιμ έχει κυκλοφορήσει ένα «single».
- Περιοδικά: Οι φωτογραφίες του μωρού της Κόρτνεϊ και του γάμου της Κλόε πουλήθηκαν στα ταμπλόιντ έναντι 600.000 δολαρίων. Τα μέλη της οικογένειας πληρώνονται για κάθε εξώφυλλο ή φωτογράφηση σε περιοδικό.
- Ανάμεσα σε πολλές άλλες συμφωνίες, η Κλόε διαφημίζει το προϊόν αδυνατίσματος «QuickTrim». Για κάθε της εμφάνιση σε κοσμικές εκδηλώσεις, η Κιμ ζητά το ποσό των 100.000 δολαρίων, ενώ για εμφανίσεις εκτός ΗΠΑ η «ταρίφα» ανεβαίνει στο 1.000.000 δολάρια.
- Τέλος, για κάθε της διαφημιστικό «tweet», η Κιμ μπορεί να αξιώσει το ποσό των 25.000 δολαρίων.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα