Τομ Μπρέιντι: Η επιτυχία των τελικών Super Bowl οφείλεται στο σέξι ατύχημα της Τζάνετ Τζάκσον
«Έγινε πιο δημοφιλές το NFL» είπε ο αθλητής σε συνέντευξή του για το σκάνδαλο του 2004
Τα σόου στα ημίχρονα των τελικών Super Bowl γίνονται σχεδόν κάθε χρόνο viral, με την πρόσφατη εμφάνιση της Ριάνα, να βρίσκεται στην κορυφή των trends.
Παρόλα αυτά, το ημίχρονο του 2004, είναι εκείνο που ξεχωρίζει ακόμη και σήμερα από τα φαντασμαγορικά σόου των διασημότερων τραγουδιστών στον κόσμο.
22 χρόνια μετά, ο Τομ Μπρέιντι, βασικός εκπρόσωπος του NFL, έρχεται να δώσει τα εύσημα σε ένα από τα δημοφιλέστερα σκάνδαλα της δεκαετίας και το «ατύχημα» της Τζάνετ Τζάκσον.
Κατά τη διάρκεια της performance της μαζί με τον Τζάστιν Τίμπερλεϊκο τραγουδιστής «ξήλωσε» το επάνω μέρος του ρούχου της σταρ, με αποτέλεσμα να αποκαλυφθεί όλο το δεξί στήθος της με ένα αξεσουάρ να καλύπτει τη θηλή.
Μπορεί αυτό να διήρκεσε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα, αλλά προκάλεσε ένα διεθνές σκάνδαλο, που αποτελεί αντικείμενο συζήτησης μέχρι και σήμερα.
Σε συνέντευξη που έδωσε στο podcast «Let's Go!» ο Μπρέιντι απέδωσε τη μεγάλη αναγνωρισιμότητα που απολαμβάνει πλέον το αμερικανικό ποδόσφαιρο, που υπηρέτησε για πολλά χρόνια, στη σύντομη αυτή σκηνή, που παρακολούθησαν εκατομμύρια μάτια.
«Δεν είδα πολλά. Προτιμώ να μην το βλέπω (το σόου του ημιχρόνου) όταν παίζω. Θυμάμαι ότι βγήκαμε από το γήπεδο και τότε ήταν που είχαμε το "πρόβλημα με τη γκαρνταρόμπα" με τον Τζάστιν Τίμπερλεϊκ και την Τζάνετ Τζάκσον. Τα μέσα ενημέρωσης με ρωτούσαν γι' αυτό. Δεν καταλάβαινα καν τι έλεγαν. Μου έλεγαν: "Είδατε το σόου στο ημίχρονο;" και εγώ έλεγα: "Δεν είδα τίποτα". Σκεφτόμουν το παιχνίδι» ανέφερε ο αθλητής.
Tom Brady Says Janet Jackson's Wardrobe Malfunction at 2004 Super Bowl Was ‘Probably a Good Thing for the NFL’: ‘It Was More Publicity' https://t.co/12Z7OmWGdU
Έπειτα πρόσθεσε: «Χρειάστηκε λίγος χρόνος για να μάθουμε τι ακριβώς είχε συμβεί, αλλά νομίζω ότι, τελικά, ήταν μάλλον καλό για το NFL, επειδή όλοι μίλησαν γι' αυτό και έφερε απλά περισσότερη δημοσιότητα για τα σόου του ημιχρόνου. Και η κακή δημοσιότητα είναι δημοσιότητα; Έτσι λένε, οπότε ποιος ξέρει;».
Μία σπουδαία διάκριση που το κατατάσσει στα κορυφαία ξενοδοχειακά συγκροτήματα σε παγκόσμια κλίμακα απέσπασε το Nana Princess των Nana Hotels του Ομίλου Εταιρειών Καράτζη καθώς βραβεύτηκε από το TripAdvisor ως μία «Best of the Best» επιλογή.