Paul Walker: Η Πόρσε έχασε την επαφή με το δρόμο, λέει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του fast car

Το τρομακτικό ατύχημα του πρώην ιδιοκτήτη Έρικ Όλμπερζ με το ίδιο μοιραίο αυτοκίνητο, ο «πονηρός» συμπλέκτης και η ιδιαιτερότητα της συγκεκριμένης Porsche στις στροφές

Λίγες ημέρες από το τραγικό δυστύχημα που στοίχισε τη ζωή στον δημοφιλή ηθοποιό, Πολ Γουόκερ, νέες αποκαλύψεις βλέπουν το φως της δημοσιότητας για τη μοιραία κόκκινη Πόρσε.

Αυτή τη φορά το κλειδί για το αίνιγμα της τρελής πορείας του αυτοκινήτου, ενδέχεται να δώσει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του.

Όπως αναφέρει η New York Daily News ο επαγγελματίας οδηγός, Ερικ Όλμπερζ, φαίνεται πως γνώριζε τι οδήγησε στην εκτροπή της πολυτελούς Πόρσε και στη συνέχεια στην πρόσκρουσή της σε δέντρο.

Σύμφωνα, λοιπόν, με τον Όλμπερζ, το πιθανότερο είναι ο οδηγός να έχασε επαφή με το οδόστρωμα την ώρα που έπαιρνε τη στροφή.

Ο λόγος; Ο συμπλέκτης ήταν «πονηρός» και είχε την τάση να σταματάει, υποστήριξε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του πολυτελούς αυτοκινήτου, συμπληρώνοντας, ωστόσο, ότι όταν ο οδηγός έβαζε δεύτερη ταχύτητα το πρόβλημα μπορούσε να ξεπεραστεί.

Βέβαια, ο 50χρονος έμπειρος οδηγός αμφέβαλε κατά πόσο η αδυναμία του συμπλέκτη μπορεί να οδήγησε στο θάνατο του Πολ Γούοκερ και του φίλου του Ρότζερ Ρόντας.

Παρόλα αυτά, ισχυρίστηκε ότι ο Ρόντας ενδεχομένως έχασε την επαφή με το οδόστρωμα, στο οποίο μπορεί να υπήρχαν ίχνη από λάδι, χαλίκια ή άλλο υλικό.

Την ίδια ώρα, ο Όλμπερζ, που πούλησε την Πόρσε το 2008, δήλωσε πως όταν την οδηγούσε σε ευθεία τότε ήταν «σταθερή σαν πέτρα», ωστόσο «στις στροφές, έμαθα να μην τη πιέζω. Ήμουν πολύ προσεκτικός και σεβόμουν τη δύναμή της».

Παρά την προσεκτική οδήγησή του, όμως, είχε κι εκείνος ένα τρομακτικό ατύχημα, όταν έχασε επαφή με το οδόστρωμα και ήταν «σαν να οδηγούσε πάνω σε πάγο».

«Φοβήθηκα, αλλά ήταν κάτι που έπρεπε να περιμένω με ένα τέτοιο αυτοκίνητο», τόνισε.

Όπως σημειώνει η New York Daily News, από το μοντέλο της Πόρσε Carrera GT 2005, έχει αφαιρεθεί το ηλεκτρονικό σύστημα της ροπής και της κίνησης του οχήματος PSM (Porsche Stability Management), το οποίο βρίσκεται στον standard εξοπλισμό όλων των καινούριων αυτοκινήτων στις ΗΠΑ.

Μάλιστα, η απουσία του συστήματος αυτού αποτέλεσε ζήτημα στην υπόθεση του θανάτου του Κόρι Ρουντλ, έπειτα από δυστύχημα το 2005. Η σύζυγος του Ρουντλ, μήνυσε την Πόρσε, με αποτέλεσμα να λάβει αποζημίωση από την αυτοκινηβιομηχανία.

«Σταμάτησαν να πουλάνε το αυτοκίνητο αυτό στις ΗΠΑ γιατί δεν κάλυπτε τις αμερικανικές προϋποθέσεις ασφαλείας», δήλωσε ο δικηγόρος Γκρεγκ ΜακΛέλαν στην αμερικανική ιστοσελίδα.

Τόνισε, δε, πως το μαύρο κουτί που διαθέτει η μοιραία Πόρσε θα μπορεί να αποκαλύψει την ταχύτητα με την οποία έτρεχε ο Ρόντας, ακόμα και αν την ώρα της πρόσκρουσης είχε επιταχύνει ή είχε πατήσει φρένο και κατά πόσο λειτούργησαν σωστά οι αερόσακοι.

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr