Πώς η Scarlett Johansson βρέθηκε στο επίκεντρο της ισραηλινο-παλαιστινιακής διαμάχης

Με μια ανακοίνωσή της στην Huffington Post, η ηθοποιός είπε ότι δεν είχε ποτέ σκοπό να γίνει το πρόσωπο κάποιου κοινωνικού ή πολιτικού κινήματος, διάκρισης ή διαχωρισμού

Στην έντονη κριτική που δέχθηκε για τη συμμετοχή της στη νέα διαφημιστική καμπάνια μιας ισραηλινής, διαφημιστικής εταιρείας, απάντησε η Scarlett Johansson.

Η 29χρονη είναι το νέο πρόσωπο της εταιρείας Sodastream International, ωστόσο, πολλά δημοσιεύματα στα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι η ηθοποιός εκφράζει με τον τρόπο αυτό την υποστήριξή της στην πολιτική του Ισραήλ γιατί η εταιρεία που παράγει το προϊόν που διαφημίζει η Johansson εδρεύει στη Δυτική Όχθη.

Με μια ανακοίνωσή της στην Huffington Post, η ηθοποιός είπε ότι δεν είχε ποτέ σκοπό να γίνει το πρόσωπο κάποιου κοινωνικού ή πολιτικού κινήματος, διάκρισης ή διαχωρισμού, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με τη  Sodastream International.

Φωτογραφία από το Twitter


«Υποστηρίζω την οικονομική συνεργασία και την κοινωνική αλληλεπίδραση μεταξύ ενός δημοκρατικού Ισραήλ και της Παλαιστίνης», πρόσθεσε.

Η  SodaStream δέχεται τα «πυρά» της φιλο-παλαιστινιακής κοινότητας και ακτιβιστών επειδή διατηρεί και λειτουργεί ένα τεράστιο εργοστάσιο σε έναν ισραηλινό οικισμό στη Δυτική Όχθη, μια περιοχή την οποία κατέλαβε το Ισραήλ το 1967.

Πηγή: nbcnews.com

Φωτογραφία από το Twitter

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr