MasterChef: Η τηλεοπτική συνήθεια που έγινε μανία
01.05.2020
21:21
Καβγάδες, έρωτες, μονομαχίες, μίση, προσβολές, bullying, ανταγωνισμός, αποχωρήσεις, επιστροφές, ασυλίες, έπαθλα και τρεις υπέροχοι σεφ-κριτές - Γιατί αυτή την τηλεοπτική εξίσωση κανείς δεν μπόρεσε να την ξεπεράσει;
Στο άκουσμα ότι τα επεισόδια από Δευτέρα, 4 Μαΐου, μειώνονται σε δύο, οι φανατικοί θαυμαστές του ριάλιτι δεν αρκέστηκαν σε ένα απλό και έντονο «γιατί;» Προσπάθησαν να μάθουν αν κάτι συνέβη και το αγαπημένο τους ριάλιτι θα συρρικνωθεί, αν αυτό σημαίνει συνολική μείωση επεισοδίων ή αν τελικά κάτι μας κρύβει η παραγωγή. Τίποτε από τα παραπάνω δεν ισχύει. Το «Master Chef’ απλά το χτύπησε ο κορωνοϊός. Όχι με κρούσματα, ευτυχώς, αλλά με αυστηρά μέτρα ασφαλείας τα οποία απλά δεν επιτρέπουν σε πολλούς έμπειρους μοντέρ να δουλέψουν ταυτόχρονα έτσι ώστε να ετοιμάσουν επεισόδια.
Εκ περιτροπής βάρδιες και μείωση ατόμων σε συγκεκριμένους χώρους προκάλεσαν καθυστέρηση στην παραγωγή. Ετσι, οι τρίωροι μαγειρικοί μαραθώνιοι μειώθηκαν από τρεις σε δυο εβδομαδιαίως με αποτέλεσμα οι φανς να απογοητευτούν και να περιμένουν να χαλαρώσουν τα μέτρα προκειμένου να απολαύσουν για δύο περίπου μήνες το πρόγραμμα που όχι μόνο αποδείχθηκε αήττητο στον ανταγωνισμό αλλά κατάφερε να μείνει αλώβητο, την περίοδο που όλοι μετρούν απώλειες ή ακόμη και συντριβές. Ποια είναι τα στοιχεία αυτά ή μάλλον τα συστατικά αυτής της συνταγής που όλοι θέλουν να βλέπουν ακόμη και όταν το βασικό θέμα, η μαγειρική, γίνεται δευτερεύον μπροστά στη γοητεία του ριάλιτι;
Σκληρό ροκ, σκληρό ριάλιτι
Απομένουν μερικές μόνο εβδομάδες για τον τελικό. Εκεί όπου οι τρεις καλύτεροι σεφ θα αναμετρηθούν προκειμένου να αναδειχθεί ένας κορυφαίος ο οποίος θα πάρει το χρηματικό έπαθλο και φυσικά τον μεγάλο τίτλο. Μέχρι τότε η πορεία αναμένεται να παραμείνει συναρπαστική και να παραπέμπει περισσότερο σε αρένα και λιγότερο σε κουζίνα.
Παρουσία της τριάδας Κουτσόπουλος-Κοντιζάς-Ιωαννίδης όλοι είναι σούζα. Μαγειρεύουν, προσπαθούν, υποκλίνονται στις γνώσεις των επικεφαλής και απλά προσπαθούν να τους αποδείξουν ότι αξίζουν μία θέση στην κορυφαία τηλεοπτική ομάδα των σεφ. Κάθε φορά που ένα κεφάλι πάει να σηκωθεί λίγο ψηλότερα από τα άλλα με τρόπο ανοίκειο, θα εισπράξει μία λεκτική φάπα, το γνωστό πετσόκομμα των ημερών και θα επανέλθει στην αρχική κατάσταση μετανιωμένο και ταπεινωμένο. Μαγκιές ενώπιον των κριτών δεν χωράνε. Οσοι το τόλμησαν το πλήρωσαν με δημόσια τηλεοπτική διαπόμπευση.
Όπως για παράδειγμα ο Ηλίας, ο οποίος όταν τόλμησε να κριτικάρει και να συγκρίνει τα πιάτα των συμπαικτών του εισέπραξε μία απάντηση απ΄τον Λεωνίδα Κουτσόπουλο που χάραξε όχι μόνο τη μνήμη του αλλά και τον εγωισμό του «Τους χρόνους, τις δοκιμασίες και τα ζητούμενα, θα το πω μια τελευταία φορά, είμαστε εμείς εδώ για να τα ορίζουμε. Να τα βάζουμε κάτω, να λέμε τι ζητάμε και όποιος μπορεί να ανταποκριθεί απέναντι στο ζητούμενο, το οποίο εμείς θα κρίνουμε αν είναι σωστό ή λάθος, μπορεί να έρθει μπροστά, να παραδώσει την ιδέα του, να ακούσει την κριτική. Μπορεί να συμφωνεί ή να διαφωνεί, προς Θεού, εννοείται, αλλά να το κρατάει για τον εαυτό του. Κατανοητό; Το κάνω ξεκάθαρο για μία τελευταία φορά. Δηλαδή και ο Γιώργος που συγκρίνει τα πιάτα του με των γύρω του, μπορεί να το κάνει μόνος του. Αν θα είναι προτεινόμενος ή το καλύτερο πιάτο ή θα πάει στον εξώστη, θα το κρίνουμε εμείς. Γιατί μάντεψε ποιος είναι εδώ για να το κάνει… Πάρε το πιάτο και πήγαινε πίσω». Εκτοτε, ουδείς τόλμησε να το επαναλάβει. Λογικό.
Είναι κι αυτό ένα στοιχείο του ριάλιτι. Του καλού και καθαρόαιμου ριάλιτι που δημιουργεί την ιδανική συνθήκη η οποία θα βοηθήσει ιδιαίτερες συμπεριφορές να ξεδιπλωθούν έτσι ώστε να έρθει η αντίδραση, είτε εκ των έσω είτε από την πλευρά του τηλεοπτικού κοινού και να δημιουργηθεί η συνθήκη της αρένας με τα τηλεοπτικά πλήθη να ζητωκραυγάζουν υπέρ του ενός ή του άλλου μονομάχου. Αυτό το γνωρίζει πολύ καλά η παραγωγή, ο αρχισυντάκτης, το κανάλι και φυσικά οι παίκτες. Πλέον σε κάθε σεζόν υπάρχουν συγκεκριμένοι τύποι οι οποίοι είτε διαδέχονται επάξια τους αντίστοιχους των προηγούμενων κύκλων είτε έρχονται να χτίσουν την δική τους ένδοξη πορεία πίσω από τους πάγκους ή στα ενδότερα του σπιτιού.
Κατερίνα όπως Σπυριδούλα
Χαρακτηριστική η περίπτωση της Κατερίνας, της πιο πολυσυζητημένης παίκτριας του φετινού MC, η οποία όχι μόνο θυμίζει την περσινή Σπυριδούλα αλλά μάλλον την έχει ξεπεράσει. Ως μία άλλη τιμωρός κάθε αδικίας και ύπουλης συμπεριφοράς, ως μία γυναίκα η οποία κάθε τόσο διαφημίζει τον ανδρισμό της ως προς τα guts που διαθέτει απέναντι στους συμπαίκτες της, η Κατερίνα είναι ο άνθρωπος που νιώθει την κάμερα ως ψυχοθεραπεύτρια. Εκεί θα εξομολογηθεί αυτό που είναι, αυτό που νιώθει, αυτό που θα ήθελε, τις κατάρες και τις ευχές της, τις απειλές και την ατέρμονη κριτική της.
Η «δεν μασάω» Κατερίνα δεν θα διστάσει να περάσει και τις κόκκινες γραμμές προκειμένου να επιτεθεί σε όποιον την ενοχλεί, προκαλώντας πολλές φορές απορία για το πώς μπορεί μία γυναίκα η οποία υποστηρίζει ότι είναι θύμα μπούλινγκ να ασκεί η ίδια μπούλινγκ προκαλώντας συμπαίκτη της « να βγάλει τα παντελόνια του και να φορέσει ροζ φουτσίτσα». Θα συγκρουστεί, θα σχολιάσει ασταμάτητα, θα τα βάλει με όλους, θα μιλήσει με σκληρά λόγια ακόμη και με τα μέλη της ομάδας της.
Η Κατερίνα είναι ο ρόλος που λατρεύεις ή μισείς. Δεν υπάρχει ενδιάμεση κατάσταση. Στο twitter οι ατάκες της βάζουν φωτιά. Κάθε εκφραστικό ατόπημα λειτουργεί ως προσάναμμα για να φουντώσει η φλόγα του πλήθους που θέλει να την «λιντσάρει» λεκτικά. Εκείνη λογικά έχει αντιληφθεί ότι θυμίζει την Βάντα στον «Σπορτ Μπίλυ» και απολαμβάνει τον ρόλο της. Δίχως Κατερίνα το «Master Chef» είναι ταυρομαχία χωρίς κόκκινο πανί.
Ερωτα, αχ έρωτα
Ριάλιτι δίχως έρωτα δεν προχωράει. Όχι για να παρακολουθεί την εξέλιξη το κοινό αλλά για να σχολιάζουν οι τριγύρω την συνθήκη της σχέσης. Και στην περίπτωση του Δημήτρη Μπέλλου και της Μαρίας Μπέη όλες οι παθογένειες της μικροαστικής κουλτούρας βγήκαν στον αφρό. Τα σχόλια φεύγουν στον αέρα σαν μαχαιριές που θέλουν να πετύχουν αμφότερους. Αντρες και γυναίκες τους σχολιάζουν καθημερινά αλλά κι εκείνοι το απολαμβάνουν. Είτε όταν τους σχολιάζουν οι κριτές με αστεία υπονοούμενα, είτε όταν οι συμπαίκτες τους σχολιάζουν το γεγονός ότι σε αυτή τη σχέση κάποιος έχει το πάνω χέρι και δεν είναι άλλος από την Μαρία. Κάπως έτσι η Μάρλεν δίχως να γνωρίζει πως τα κομμωτήρια εν μέσω καραντίνας ήταν κλειστά, θέλησε να στήσει ένα μέσα στο ριάλιτι και δημιουργώντας μία εικόνα όπου όλοι εμείς την φανταζόμαστε με τα χέρια στη μέση και το κεφάλι να πηγαινοέρχεται σε συνθήκη «δόνηση της ηθικής», θα πει ως μία άλλη κουτσομπόλα της γειτονιάς: «Ο Δημήτρης και η Μαρία έχουν κάτι. Αφού η Μαρία πήγε από εδώ και από εκεί και προσπάθησε κατέληξε τελικά. Έβαλε τον Μπέλλο στο βρακί της και τον κάνει ό,τι θέλει». Πιο χαμηλά, πιο χαμηλά, πιο χαμηλά…
Εκ περιτροπής βάρδιες και μείωση ατόμων σε συγκεκριμένους χώρους προκάλεσαν καθυστέρηση στην παραγωγή. Ετσι, οι τρίωροι μαγειρικοί μαραθώνιοι μειώθηκαν από τρεις σε δυο εβδομαδιαίως με αποτέλεσμα οι φανς να απογοητευτούν και να περιμένουν να χαλαρώσουν τα μέτρα προκειμένου να απολαύσουν για δύο περίπου μήνες το πρόγραμμα που όχι μόνο αποδείχθηκε αήττητο στον ανταγωνισμό αλλά κατάφερε να μείνει αλώβητο, την περίοδο που όλοι μετρούν απώλειες ή ακόμη και συντριβές. Ποια είναι τα στοιχεία αυτά ή μάλλον τα συστατικά αυτής της συνταγής που όλοι θέλουν να βλέπουν ακόμη και όταν το βασικό θέμα, η μαγειρική, γίνεται δευτερεύον μπροστά στη γοητεία του ριάλιτι;
Σκληρό ροκ, σκληρό ριάλιτι
Απομένουν μερικές μόνο εβδομάδες για τον τελικό. Εκεί όπου οι τρεις καλύτεροι σεφ θα αναμετρηθούν προκειμένου να αναδειχθεί ένας κορυφαίος ο οποίος θα πάρει το χρηματικό έπαθλο και φυσικά τον μεγάλο τίτλο. Μέχρι τότε η πορεία αναμένεται να παραμείνει συναρπαστική και να παραπέμπει περισσότερο σε αρένα και λιγότερο σε κουζίνα.
Παρουσία της τριάδας Κουτσόπουλος-Κοντιζάς-Ιωαννίδης όλοι είναι σούζα. Μαγειρεύουν, προσπαθούν, υποκλίνονται στις γνώσεις των επικεφαλής και απλά προσπαθούν να τους αποδείξουν ότι αξίζουν μία θέση στην κορυφαία τηλεοπτική ομάδα των σεφ. Κάθε φορά που ένα κεφάλι πάει να σηκωθεί λίγο ψηλότερα από τα άλλα με τρόπο ανοίκειο, θα εισπράξει μία λεκτική φάπα, το γνωστό πετσόκομμα των ημερών και θα επανέλθει στην αρχική κατάσταση μετανιωμένο και ταπεινωμένο. Μαγκιές ενώπιον των κριτών δεν χωράνε. Οσοι το τόλμησαν το πλήρωσαν με δημόσια τηλεοπτική διαπόμπευση.
Όπως για παράδειγμα ο Ηλίας, ο οποίος όταν τόλμησε να κριτικάρει και να συγκρίνει τα πιάτα των συμπαικτών του εισέπραξε μία απάντηση απ΄τον Λεωνίδα Κουτσόπουλο που χάραξε όχι μόνο τη μνήμη του αλλά και τον εγωισμό του «Τους χρόνους, τις δοκιμασίες και τα ζητούμενα, θα το πω μια τελευταία φορά, είμαστε εμείς εδώ για να τα ορίζουμε. Να τα βάζουμε κάτω, να λέμε τι ζητάμε και όποιος μπορεί να ανταποκριθεί απέναντι στο ζητούμενο, το οποίο εμείς θα κρίνουμε αν είναι σωστό ή λάθος, μπορεί να έρθει μπροστά, να παραδώσει την ιδέα του, να ακούσει την κριτική. Μπορεί να συμφωνεί ή να διαφωνεί, προς Θεού, εννοείται, αλλά να το κρατάει για τον εαυτό του. Κατανοητό; Το κάνω ξεκάθαρο για μία τελευταία φορά. Δηλαδή και ο Γιώργος που συγκρίνει τα πιάτα του με των γύρω του, μπορεί να το κάνει μόνος του. Αν θα είναι προτεινόμενος ή το καλύτερο πιάτο ή θα πάει στον εξώστη, θα το κρίνουμε εμείς. Γιατί μάντεψε ποιος είναι εδώ για να το κάνει… Πάρε το πιάτο και πήγαινε πίσω». Εκτοτε, ουδείς τόλμησε να το επαναλάβει. Λογικό.
Είναι κι αυτό ένα στοιχείο του ριάλιτι. Του καλού και καθαρόαιμου ριάλιτι που δημιουργεί την ιδανική συνθήκη η οποία θα βοηθήσει ιδιαίτερες συμπεριφορές να ξεδιπλωθούν έτσι ώστε να έρθει η αντίδραση, είτε εκ των έσω είτε από την πλευρά του τηλεοπτικού κοινού και να δημιουργηθεί η συνθήκη της αρένας με τα τηλεοπτικά πλήθη να ζητωκραυγάζουν υπέρ του ενός ή του άλλου μονομάχου. Αυτό το γνωρίζει πολύ καλά η παραγωγή, ο αρχισυντάκτης, το κανάλι και φυσικά οι παίκτες. Πλέον σε κάθε σεζόν υπάρχουν συγκεκριμένοι τύποι οι οποίοι είτε διαδέχονται επάξια τους αντίστοιχους των προηγούμενων κύκλων είτε έρχονται να χτίσουν την δική τους ένδοξη πορεία πίσω από τους πάγκους ή στα ενδότερα του σπιτιού.
Κατερίνα όπως Σπυριδούλα
Χαρακτηριστική η περίπτωση της Κατερίνας, της πιο πολυσυζητημένης παίκτριας του φετινού MC, η οποία όχι μόνο θυμίζει την περσινή Σπυριδούλα αλλά μάλλον την έχει ξεπεράσει. Ως μία άλλη τιμωρός κάθε αδικίας και ύπουλης συμπεριφοράς, ως μία γυναίκα η οποία κάθε τόσο διαφημίζει τον ανδρισμό της ως προς τα guts που διαθέτει απέναντι στους συμπαίκτες της, η Κατερίνα είναι ο άνθρωπος που νιώθει την κάμερα ως ψυχοθεραπεύτρια. Εκεί θα εξομολογηθεί αυτό που είναι, αυτό που νιώθει, αυτό που θα ήθελε, τις κατάρες και τις ευχές της, τις απειλές και την ατέρμονη κριτική της.
Η «δεν μασάω» Κατερίνα δεν θα διστάσει να περάσει και τις κόκκινες γραμμές προκειμένου να επιτεθεί σε όποιον την ενοχλεί, προκαλώντας πολλές φορές απορία για το πώς μπορεί μία γυναίκα η οποία υποστηρίζει ότι είναι θύμα μπούλινγκ να ασκεί η ίδια μπούλινγκ προκαλώντας συμπαίκτη της « να βγάλει τα παντελόνια του και να φορέσει ροζ φουτσίτσα». Θα συγκρουστεί, θα σχολιάσει ασταμάτητα, θα τα βάλει με όλους, θα μιλήσει με σκληρά λόγια ακόμη και με τα μέλη της ομάδας της.
Η Κατερίνα είναι ο ρόλος που λατρεύεις ή μισείς. Δεν υπάρχει ενδιάμεση κατάσταση. Στο twitter οι ατάκες της βάζουν φωτιά. Κάθε εκφραστικό ατόπημα λειτουργεί ως προσάναμμα για να φουντώσει η φλόγα του πλήθους που θέλει να την «λιντσάρει» λεκτικά. Εκείνη λογικά έχει αντιληφθεί ότι θυμίζει την Βάντα στον «Σπορτ Μπίλυ» και απολαμβάνει τον ρόλο της. Δίχως Κατερίνα το «Master Chef» είναι ταυρομαχία χωρίς κόκκινο πανί.
Ερωτα, αχ έρωτα
Ριάλιτι δίχως έρωτα δεν προχωράει. Όχι για να παρακολουθεί την εξέλιξη το κοινό αλλά για να σχολιάζουν οι τριγύρω την συνθήκη της σχέσης. Και στην περίπτωση του Δημήτρη Μπέλλου και της Μαρίας Μπέη όλες οι παθογένειες της μικροαστικής κουλτούρας βγήκαν στον αφρό. Τα σχόλια φεύγουν στον αέρα σαν μαχαιριές που θέλουν να πετύχουν αμφότερους. Αντρες και γυναίκες τους σχολιάζουν καθημερινά αλλά κι εκείνοι το απολαμβάνουν. Είτε όταν τους σχολιάζουν οι κριτές με αστεία υπονοούμενα, είτε όταν οι συμπαίκτες τους σχολιάζουν το γεγονός ότι σε αυτή τη σχέση κάποιος έχει το πάνω χέρι και δεν είναι άλλος από την Μαρία. Κάπως έτσι η Μάρλεν δίχως να γνωρίζει πως τα κομμωτήρια εν μέσω καραντίνας ήταν κλειστά, θέλησε να στήσει ένα μέσα στο ριάλιτι και δημιουργώντας μία εικόνα όπου όλοι εμείς την φανταζόμαστε με τα χέρια στη μέση και το κεφάλι να πηγαινοέρχεται σε συνθήκη «δόνηση της ηθικής», θα πει ως μία άλλη κουτσομπόλα της γειτονιάς: «Ο Δημήτρης και η Μαρία έχουν κάτι. Αφού η Μαρία πήγε από εδώ και από εκεί και προσπάθησε κατέληξε τελικά. Έβαλε τον Μπέλλο στο βρακί της και τον κάνει ό,τι θέλει». Πιο χαμηλά, πιο χαμηλά, πιο χαμηλά…
Καλύτερα κι από τη μαγειρική είναι το κουτσομπολιό και ο καυγάς
Ναι, δυστυχώς ακόμη και το «Master Chef» ποτέ δεν μπόρεσε να εντάξει στους κόλπους τους μία γυναίκα στην κριτική επιτροπή. Ελάχιστες μάλιστα είναι και αυτές που καλούνται να δείξουν στους διαγωνιζόμενους την τεχνική και το ταλέντο τους. Και πολύ λιγότερες είναι αυτές που φιγουράρουν στην τελική δεκάδα. Σε όλες τις κλίμακες οι γυναίκες είναι λιγότερες ως και απούσες. Δικαιολογία αλλά και επιχείρημα δεν υπάρχει. Ούτε και νικήτρια μέχρι σήμερα. Τυχαίο;
Αλλά ακόμη κι αν απουσιάζουν οι γυναίκες, υπάρχουν εκείνοι οι άνδρες οι οποίοι θα λειτουργήσουν με τρόπο τέτοιο που θα δικαιώσουν το γυναικείο φύλο που αδίκως θεωρείται ότι κρατά τα σκήπτρα του κουστομπολιού. Υπάρχει το κουτσομπόλα αλλά υπάρχει και το κουτσομπόλης. Το οποίο στο συγκεκριμένο ριάλιτι ζει και βασιλεύει. Δεν σχολιάζεται στην κάμερα μόνο η σχέση της Μαρίας με τον Μπέλλο από την Μάρλεν. Ο Ηλίας «πέρασε πριονοκορδέλα» την σχέση και κυρίως την Μαρία: «Δημήτρη άμα χάσεις τα χάνεις όλα, λέει η Μαρία... Ελπίζω να τον βγάλω από το παιχνίδι να ηρεμήσει η ψυχούλα του γιατί τον έχει φάει. Τι της βρήκε ! Ο Δημήτρης στην αρχή ήταν πολύ καλός μάγειρας, αλλά θεωρώ έχει κάψει λίγο το μυαλό του, έχει κάψει τον εγκέφαλό του, έχει μπλέξει με την Μαρία και τον έχει καταστρέψει. Και εγώ έχω ερωτευτεί, αλλά με άτομο αξιοπρεπέστατο και είναι τέλειο από την αρχή μέχρι το τέλος. Το να ερωτευτώ τη Μαρία που είναι συνέχεια έτσι και το παίζει συνέχεια, δεν ξέρω πως τα κατάφερε. Του έχει στοιχίσει πολύ στο διαγωνισμό».
Φυσικά ιστορία γράφουν οι καυγάδες οι οποίοι γίνονται και ενώπιον των σεφ, όπως αυτός της Μαριάννας με τη Μαρία ενώπιον Γιάννη Αποστολάκη και Νίκου Θωμά. Η Μαρία δεν δίστασε μάλιστα να πει “Εκνευρίστηκα με την Μαριάννα! Είναι πάρα πολύ άσχημο να βλέπεις τέτοιου είδους συμπεριφορές από τη στιγμή που έχουν κατέβει δυο άτομα κάτω και ο ένας, ο Δημήτρης να ρισκάρει τη θέση του μέσα στο σπίτι ενώ δεν έχει βγει ποτέ. Με ενοχλεί αυτό το γεγονός. Άμα το παίζεις τόσο μάγκας, σήκωσε το χέρι σου να κατέβεις κάτω και να μαγείρευες η ίδια! Ότι έλεγαν συμβουλές πάνω από τον εξώστη και το έπαιζαν μάγκες, εγώ είμαι κατά αυτής της αντίληψης”.
Γιώργος και Κατερίνα προσφέρουν πολύ ωραίες στιγμές: "Απλά με τσαντίζει η στάση της Κατερίνας για το λόγο ότι κατά τη διάρκεια της δοκιμασίας μιλάμε και την καθησυχάζω. Ξαφνικά μόλις τις μιλάω μπροστά στις κάμερες, αντιδρά. Τι δεν σ' αρέσει μπροστά στις κάμερες". Από την πλευρά της η Κατερίνα δήλωσε: "Αυτά δεν γουστάρω εγώ! Το καρναβάλι συνεχίζεται και η πρώτη κίνηση που κάνει, γιατί είναι κομπλεξικός, είναι ότι στα ‘χα πει εγώ. Είναι τόσο φτωχός στο μυαλό, που μέχρι εκεί φτάνει το επίπεδο του! Παρά πέρα δεν πηγαίνει».
Ντέμη και Σταυρής φιγουράρουν στην καλύτερη πεντάδα καυγάδων. «Την προηγούμενη εβδομάδα είπε διαφορετικά πράγματα ο Σταυρής. Και το είπε και τώρα ότι δεν μπορούσε να ψηφίσει τους δικούς του. Αν ήμουν στη θέση του δεν θα ψήφιζα τα κορίτσια, που δεν τους δόθηκαν αρμοδιότητες». Η απάντηση ήλθε γρήγορα: «Αν υπάρχει ένας εδώ μέσα που κρίνει μαγειρικά είμαι εγώ. Μη λέτε ό,τι θέλετε. Προφανώς δεν έχεις βρεθεί εδώ και δεν ξέρεις πως νιώθει κάποιος». Η Ντέμη συνέχισε: «Είναι παιχνίδι, ρε φίλε. Πώς να νιώθεις; Θα πας σπίτι σου ή θα βγεις έξω να δουλέψεις. Θα πάω σπίτι μου!».
Είναι τόσοι οι καυγάδες, που δεν φτάνει ένα κείμενο να τους καταγράψει.
Είναι κάτι χαρακτήρες…
Στην κορυφή είναι πάντα οι τρεις σεφ. Είτε οn camera είτε στα stories του Instagram όπου αποκαλύπτονται οι πιο χαλαρές πλευρές του χαρακτήρα τους. Ο ροκάς και ασυμβίβαστος Κουτσόπουλος παίζει κιθάρα, ο αυστηρός Κοντιζάς τραγουδά γιαπωνέζικα νανουρίσματα, ο γοητευτικός Ιωαννίδης χαμογελά αινιγματικά και κλείνει το μάτι στα θαυμάστριες που παραληρούν. Πάντα διακριτικοί, πάντα ισορροπημένοι και μακριά από τηλεοπτικά τερτίπια. Το κοινό τους λατρεύει. Και τους τρεις. Και κάθε Κυριακή απόγευμα, στο Master Class, αφήνεται στις συνταγές τους.
Αλλά και εντός παιχνιδιού, χαρακτήρες όπως ο Ηρακλής που ήταν ένα από τα απιδιά που αγάπησε ο κόσμος, ο Σταύρος ως ταλαντούχος μάγειρας, ο Διονύσης με μία ιδιαίτερα τραυματική εμπειρία στην προσωπική ζωή του με την απώλεια του γιου του, ο χαμογελαστός Τζον που αποδεικνύεται σιγανό ποταμάκι, η κυκλοθυμική Ντέμη και όλοι οι υπόλοιποι έχουν ο καθένας το δικό του κοινό.
Ολοι μαζί έχουν δύο εκατομμύρια τηλεθεατές να τους παρακολουθούν όσες φορές την εβδομάδα προβάλλεται το ριάλιτι να ξιφουλκούν, να παθιάζονται ο ένας εναντίον του άλλου, να ρισκάρουν να εξοργίσουν τα τηλεοπτικά πλήθη, να δείχνουν άλλο πρόσωπο μπροστά και άλλο πίσω από τις κάμερες, και… να μαγειρεύουν. Λιγότερο από όσο θα περίμενε κάποιος σε ένα ριάλιτι που το βασικό μενού είναι αυτό αλλά πάντα στο πλαίσιο που θέλει ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα να γίνεται talk of the town και να σαρώνει τα πάντα στο πέρασμα του. Μέχρι τον Ιούνιο οι κουζίνες θα παραμείνουν στο επίκεντρο του τηλεοπτικού ενδιαφέροντος. Όχι μόνο για μαγειρικούς λόγους.
Ειδήσεις σήμερα:
New York Times: Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στους «πραγματικούς ηγέτες που ξεχωρίζουν στην κρίση»
Χρέη και νέες περιπέτειες για την οικογένεια Αγγλούπα
Διπλό επεισόδιο στον Έβρο: Δεκάδες σφαίρες έριξαν οι Τούρκοι
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr