Η Τούνη, η Μέγκι και οι αξιοσέβαστες απόφοιτοι των ριάλιτι
Η λαίλαπα των ριάλιτι έχει δημιουργήσει γενιές αποφοίτων οι οποίοι όχι μόνο καταλαμβάνουν πόστα σε τηλεοπτικές εκπομπές, αλλά θεωρούν εαυτούς πρότυπα άξια υπόκλισης
Αφροδίτη Γραμμέλη
«Όσο υποτιμητικό και αν θεωρούν κάποιες τηλεοπτικές περσόνες το παιδί από το reality, είναι κάτι που πουλάει και αυτοί αξίζουν το σεβασμό τους». Τάδε έφηΜέγκι Ντρίο, απόφοιτος της μεγάλης των ριάλιτι σχολής σε δηλώσεις της για την ολοκλήρωση της συνεργασίας της με το Open. Παρακάμπτοντας την απουσία συντακτικού στη διαδικασία δομής του λόγου της κυρίας Ντρίο, αυτό στο οποίο αξίζει να σταθεί κάποιος είναι το περιεχόμενο. Η εν λόγω πρώην συμμετέχουσα σε ριάλιτι μοντέλων απαιτεί τον σεβασμό διότι συμμετείχε σε ένα ριάλιτι και «πουλάει». Με την ίδια λογική αν η συγκεκριμένη και οι υπόλοιποι παίκτες δεν συμμετείχαν σε ριάλιτι και δεν πουλούσαν, δεν θα άξιζαν τον σεβασμό μας;
Αυτή η λογική του παραλόγου είναι για την Μέγκι Ντρίο και για πολλά νέα παιδιά που είδαν το φως το τηλεοπτικό και θαμπώθηκαν, ως απόλυτα τεκμηριωμένη και στέρεη. Γιατί η αξία της προσωπικότητας πλέον, για όλους όσοι υποστηρίζουν την συγκεκριμένη άποψη, είναι αυτή ακριβώς: «Πουλάω άρα υπάρχω». Μπαίνω σε ένα ριάλιτι και θεωρώ πως τελείωσα το Πανεπιστήμιο της τηλεόρασης και όλα μου ανήκουν, έχω δεν έχω προσόντα. Δεν διεκδικεί η Μέγκι Ντρίο, απαιτεί.
Κλείσιμο
Είναι θλιβερό και ταυτόχρονα ανησυχητικό για ένα νέο κορίτσι να προσδιορίζει την προσωπική του αξία αλλά και την αναγνώριση μέσα από την εξαργύρωση της τηλεοπτικής εφήμερης δημοσιότητας. Και μάλιστα να το απαιτεί από τις «τηλεοπτικές περσόνες» ως κάτι αναμφισβήτητο και αδιαπραγμάτευτο.
Μικρή ευθύνη φέρει η ίδια για τη συγκεκριμένη πεποίθησή της. Από την στιγμή που πριν καλά καλά εξέλθει της θύρας του ριάλιτι, βρίσκει δουλειά και μάλιστα σε θέση που άλλοι χρειάστηκαν χρόνια και πολλή δουλειά για να κατακτήσουν, είναι πολύ λογικό ότι η τηλεόραση και τα πρόσωπα που δουλεύουν σε αυτή της «χρωστάνε». Είναι περιζήτητη άρα αξιοσέβαστη, όπως η ίδια ισχυρίζεται.
Παρόμοιες και ανάλογες περιπτώσεις είναι αυτή της Ιωάννας Τούνη και πολλών άλλων. Κάνανε το πέρασμα από τα πλατό, μάζεψαν μερικές χιλιάδες ακολούθων στα κοινωνικά δίκτυα, φόρεσαν μικροσκοπικά μπικίνι και πρόβαλαν συντρόφους και λεπτομέρειες της προσωπικής ζωής και απαιτούν.
Ξαφνικά όλα αυτά τα κορίτσια και τα αγόρια έγιναν ήρωες μιας περίεργης καθημερινότητας. Ανάλογη η πορεία και των αποφοίτων των μαγειρικών ριάλιτι. Η πολύ busy για να μιλήσει στις κάμερες των εκπομπών,Μάρλεν, από τοMasterChef, ηΚατερίνα η οποία έχει πλέον αυτοανακηρυχθεί σε τηλεοπτικό Εισαγγελέα των ριάλιτι, ηΝτέμη η οποία προσπαθεί να «μαζέψει» από το σπίτι όσα είπε στο ριάλιτι και φαντάστηκε ότι δεν θα τα άκουγαν οι τηλεθεατές και πολλοί άλλοι.
Η ψευδαίσθηση ότι η τηλεόραση σε κάνει κάτι πολύ διαφορετικό και κυρίως πολύ πιο σημαντικό από αυτό που είσαι, είναι σχεδόν τρομακτική.
Πόσο χαμηλή αυτοεκτίμηση μπορεί να έχει κάποιος που πιστεύει ότι με την συμμετοχή του σε μία τηλεοπτική εκπομπή θα κατακτήσει τον σεβασμό ή θα φορά το στέμμα του σημαντικού και διάσημου;
Και γιατί να μην θεωρεί εαυτόν σημαντικό πριν την είσοδο σε οποιοδήποτε σπίτι έχει κάμερες και τον ξεμπροστιάζει στα μάτια του κοινού που τον παρακολουθεί;
Ή ακόμη χειρότερα, γιατί να θεωρείται σε ένα κόσμο που αλλάζει ραγδαία, σημαντικό το αν μια παίκτρια ριάλιτι έφαγε καλτσόνε, φόρεσε μπικίνι ή χώρισε κι αν ένας παίκτης έβρισε κάποιον άλλο ή άνοιξε μαγαζί.
Εφήμερη η δράση της καραντίνας που κατάφερε να ξεθαμπώσει για λίγο το γυαλί της πραγματικότητας.
Η επαναφορά στα προ καραντίνας τηλεοπτικά ήθη είναι ολική.
Και αφόρητα δυσάρεστη.
Το «Audi Driving Days» είναι ένα εντυπωσιακό roadshow στο οποίο μπορείς να δεις και να οδηγήσεις τα σημαντικότερα νέα και ξεχωριστά μοντέλα της premium γερμανικής εταιρείας. Αυτή τη χρονιά το αδιαμφισβήτητο «αστέρι» είναι το νέο πολυδιάστατο A3 allstreet