Γρηγόρης Αρναούτογλου: Στην κορυφή φέτος για τη late prime time ζώνη
Το «The 2night show» ήταν η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών, στην ώρα προβολής του στο δυναμικό κοινό 18-54, για τη φετινή σεζόν
Με θετικό πρόσημο έκλεισε η φετινή σεζόν για τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, που είχε πολύ
ξεχωριστές στιγμές στον τηλεοπτικό αέρα, αλλά και στους πίνακες τηλεθέασης.
Με πρωτιά στο δυναμικό κοινό 18-54 αλλά και σε όλα τα επιμέρους κοινά, ήταν ο αδιαμφισβήτητος νικητής της late prime time, τις μέρες προβολής του.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen για το διάστημα 09.10.2019 – 02.07.2020, το «The 2night show» ήταν η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών, στην ώρα προβολής του στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο 24,8%.
Κλείσιμο
Η εκπομπή προηγήθηκε του ανταγωνισμού κατά 8,4 μονάδες, ενώ η δυναμική της στο γυναικείο κοινό ήταν, επίσης, εντυπωσιακή με τις γυναίκες 18-54 να καταγράφουν συνολικό μερίδιο 29,3%. Υψηλές ήταν οι επιδόσεις της και στο ανδρικό κοινό με τους άνδρες 18-54 να σημειώνουν μέσο όρο 19,9%.
Η εμβληματική ελληνική εταιρία ναυτιλίας MINOAN LINES κάνει «επανάσταση» στη ναυτιλία με μια σειρά πρωτοβουλιών και με το σύνθημα «Ταξιδεύουμε για το Περιβάλλον»
Μέσα από τις συνεργασίες του με μεγάλα πανεπιστημιακά ιδρύματα του εξωτερικού, το BCA College προσφέρει αναβαθμισμένες σπουδές και υπογράφει τη νέα εποχή της ιδιωτικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.