«Ραγισμένο είδωλο» Το βιβλίο που έγραψε η Χρυσηίδα Δημουλίδου μέσα στην καραντίνα
10.07.2020
16:18
Το νέο βιβλίο της Χρυσηίδας Δημουλίδου κυκλοφορεί στις 14 Ιουλίου – Ωστόσο όπως εξηγεί προς τους αναγνώστες, είχε αποφασίσει να μην παραδώσει φέτος κάποιο νέο έργο – Πώς η συγγραφή ήταν η μόνη της διέξοδο στην καραντίνα
«Ραγισμένο είδωλο» είναι το νέο βιβλίο της Χρυσηίδας Δημουλίδου που θα κυκλοφορήσει στις 14 Ιουλίου.
Η συγγραφή του νέου βιβλίου δεν ήταν αυτονόητη, καθώς όπως εξηγεί η η συγγραφέας των «δύο εκατομμυρίων αντιτύπων», όπως λέει ο εκδοτικός της οίκος, το καλοκαίρι του 2019 δεν πήγε στο ραντεβού της με τους αναγνώστες, ενώ σκόπευε να μην κυκλοφορήσει βιβλίο και για το 2020.
«Όταν ξεκίνησε η καραντίνα, αποκλείστηκα στις Σέρρες και περιορίστηκα όπως όλοι στο σπίτι, ολομόναχη. Το τελευταίο δε μου είναι δύσκολο, αποτελεί καθημερινότητά μου πολλά χρόνια τώρα, είναι επιλογή μου, μου αρέσει. Όμως δεν έχω μάθει να κάθομαι χωρίς να κάνω τίποτε, είναι το χειρότερό μου. Έπρεπε όλη η ενέργειά μου να διοχετευτεί κάπου, διαφορετικά θα τρελαινόμουν. Η μόνη διέξοδος, πέρα από διάβασμα, κάποια ταινία, ήταν η συγγραφή. Δεν είχα κάτι καλό να διαβάσω, άνοιξα τα κιτάπια μου, αρχικά, να βάλω μια τάξη και βρέθηκα μπροστά στο παρόν βιβλίο που είχα ξεκινήσει παλιά, έχοντας γράψει μόνο 25 σελίδες», αναφέρει η Χρυσηίδα Δημουλίδου, που όταν ματαιώθηκαν τα σχέδιά της, είχε άπλετο χρόνο να προχωρήσει με ένα από τα πέντε μυθιστορήματα.
Όπως αποκαλύπτει η ίδια το Ραγισμένο Είδωλο δεν ήταν η αρχική της επιλογή. «Προτιμούσα να ασχοληθώ με το αστυνομικό με τίτλο Το Παιχνίδι του Νάνου ή το Τραγούδι της Νεκρής. Όμως και τα δύο είχαν μεγάλο βαθμό δυσκολίας και εγώ δεν είχα διάθεση να κουράσω πολύ το μυαλό μου και ούτε είχα σκοπό να ολοκληρώσω κάποιο προς έκδοση, απλά ήθελα να περάσει πιο δημιουργικά η ώρα μου. Έτσι επέλεξα το Ραγισμένο Είδωλο, ήταν το πιο εύκολο», εξηγεί.
Η υπόθεση του βιβλίου:
Κατά τη δεκαετία του 1960 στην Ελλάδα, μεταξύ άλλων, αναδείχθηκαν τα μεγαλύτερα εγχώρια κινηματογραφικά αστέρια. Ένα από αυτά υπήρξα κι εγώ, ο Βίκτορας Νοταράς. Ελάχιστοι έμαθαν πως τα πρώτα μου εφηβικά βήματα τα έκανα στα διαβόητα στενοσόκακα της πιο αμαρτωλής γειτονιάς, της Τρούμπας, με τα μπορντέλα και τις γυναίκες που πουλούσαν φθηνό έρωτα, πρώτα ως αγαπητικός και μετά ως βαποράκι. Το μέλλον μου ήταν αβέβαιο, όμως δε μου καιγόταν καρφί. Και γιατί να μου καεί; Ήμουν νέος, γοητευτικός, δεν περνούσα απαρατήρητος. Ένα καπρίτσιο της μοίρας με έχρισε μέσα σε μια νύχτα πρωταγωνιστή ταινιών, έγινα αυτό που έλεγαν κινηματογραφικό αστέρι, σταρ∙ δεν ξέρω πώς στον διάολο εκτοξεύτηκα τόσο ψηλά, άλλοι το αποφάσισαν, όχι εγώ. Σύντομα έφυγα στο εξωτερικό, έκανα καριέρα κι εκεί. Τα είχα όλα. Νιάτα, δόξα, λεφτά. Οι γυναίκες παραληρούσαν για ένα μου αυτόγραφο, πολύ περισσότερο για μια βραδιά μαζί μου. Δεν εκτίμησα τίποτα… Τίποτα. Ανίκανος να διαχειριστώ την τεράστια φήμη μου, έκανα τα πάντα για να αμαυρώσω το όνομά μου, να ποδοπατήσω το γνήσιο ταλέντο μου, να καταστρέψω την εικόνα μου, να ραγίσω το είδωλό μου. Μέχρι που συνειδητοποίησα πως δεν ήμουν ο θύτης που πίστευα, που πίστευαν όλοι, ήμουν το θύμα. Ήταν όμως αργά. Βλέπετε, όταν ραγίσουν τα είδωλα, τα «σκοτώνουν». Μπορεί ένα λάθος της νιότης να φέρει την ανατροπή; Να γίνει η αιτία να αναθεωρήσουμε ολόκληρη τη ζωή μας; Να ξαναγεννηθούμε; Ίσως…
Διαβάστε ΕΔΩ απόσπασμα από το βιβλίο
Ειδήσεις σήμερα:
Alert! Οι Τούρκοι αποφάσισαν: Τζαμί η Αγία Σοφία
Κεγκέρογλου (ΘΕΜΑ 104,6): Η απόφαση της ΚΟ του ΚΙΝΑΛ να στηρίξουμε το νομοσχέδιο ήταν ομόφωνη
Ένας υπουργός της ευρωζώνης αθέτησε τον λόγο του, λέει η ηττημένη στην ψηφοφορία του Eurogroup
Η συγγραφή του νέου βιβλίου δεν ήταν αυτονόητη, καθώς όπως εξηγεί η η συγγραφέας των «δύο εκατομμυρίων αντιτύπων», όπως λέει ο εκδοτικός της οίκος, το καλοκαίρι του 2019 δεν πήγε στο ραντεβού της με τους αναγνώστες, ενώ σκόπευε να μην κυκλοφορήσει βιβλίο και για το 2020.
«Όταν ξεκίνησε η καραντίνα, αποκλείστηκα στις Σέρρες και περιορίστηκα όπως όλοι στο σπίτι, ολομόναχη. Το τελευταίο δε μου είναι δύσκολο, αποτελεί καθημερινότητά μου πολλά χρόνια τώρα, είναι επιλογή μου, μου αρέσει. Όμως δεν έχω μάθει να κάθομαι χωρίς να κάνω τίποτε, είναι το χειρότερό μου. Έπρεπε όλη η ενέργειά μου να διοχετευτεί κάπου, διαφορετικά θα τρελαινόμουν. Η μόνη διέξοδος, πέρα από διάβασμα, κάποια ταινία, ήταν η συγγραφή. Δεν είχα κάτι καλό να διαβάσω, άνοιξα τα κιτάπια μου, αρχικά, να βάλω μια τάξη και βρέθηκα μπροστά στο παρόν βιβλίο που είχα ξεκινήσει παλιά, έχοντας γράψει μόνο 25 σελίδες», αναφέρει η Χρυσηίδα Δημουλίδου, που όταν ματαιώθηκαν τα σχέδιά της, είχε άπλετο χρόνο να προχωρήσει με ένα από τα πέντε μυθιστορήματα.
Όπως αποκαλύπτει η ίδια το Ραγισμένο Είδωλο δεν ήταν η αρχική της επιλογή. «Προτιμούσα να ασχοληθώ με το αστυνομικό με τίτλο Το Παιχνίδι του Νάνου ή το Τραγούδι της Νεκρής. Όμως και τα δύο είχαν μεγάλο βαθμό δυσκολίας και εγώ δεν είχα διάθεση να κουράσω πολύ το μυαλό μου και ούτε είχα σκοπό να ολοκληρώσω κάποιο προς έκδοση, απλά ήθελα να περάσει πιο δημιουργικά η ώρα μου. Έτσι επέλεξα το Ραγισμένο Είδωλο, ήταν το πιο εύκολο», εξηγεί.
Η υπόθεση του βιβλίου:
Κατά τη δεκαετία του 1960 στην Ελλάδα, μεταξύ άλλων, αναδείχθηκαν τα μεγαλύτερα εγχώρια κινηματογραφικά αστέρια. Ένα από αυτά υπήρξα κι εγώ, ο Βίκτορας Νοταράς. Ελάχιστοι έμαθαν πως τα πρώτα μου εφηβικά βήματα τα έκανα στα διαβόητα στενοσόκακα της πιο αμαρτωλής γειτονιάς, της Τρούμπας, με τα μπορντέλα και τις γυναίκες που πουλούσαν φθηνό έρωτα, πρώτα ως αγαπητικός και μετά ως βαποράκι. Το μέλλον μου ήταν αβέβαιο, όμως δε μου καιγόταν καρφί. Και γιατί να μου καεί; Ήμουν νέος, γοητευτικός, δεν περνούσα απαρατήρητος. Ένα καπρίτσιο της μοίρας με έχρισε μέσα σε μια νύχτα πρωταγωνιστή ταινιών, έγινα αυτό που έλεγαν κινηματογραφικό αστέρι, σταρ∙ δεν ξέρω πώς στον διάολο εκτοξεύτηκα τόσο ψηλά, άλλοι το αποφάσισαν, όχι εγώ. Σύντομα έφυγα στο εξωτερικό, έκανα καριέρα κι εκεί. Τα είχα όλα. Νιάτα, δόξα, λεφτά. Οι γυναίκες παραληρούσαν για ένα μου αυτόγραφο, πολύ περισσότερο για μια βραδιά μαζί μου. Δεν εκτίμησα τίποτα… Τίποτα. Ανίκανος να διαχειριστώ την τεράστια φήμη μου, έκανα τα πάντα για να αμαυρώσω το όνομά μου, να ποδοπατήσω το γνήσιο ταλέντο μου, να καταστρέψω την εικόνα μου, να ραγίσω το είδωλό μου. Μέχρι που συνειδητοποίησα πως δεν ήμουν ο θύτης που πίστευα, που πίστευαν όλοι, ήμουν το θύμα. Ήταν όμως αργά. Βλέπετε, όταν ραγίσουν τα είδωλα, τα «σκοτώνουν». Μπορεί ένα λάθος της νιότης να φέρει την ανατροπή; Να γίνει η αιτία να αναθεωρήσουμε ολόκληρη τη ζωή μας; Να ξαναγεννηθούμε; Ίσως…
Διαβάστε ΕΔΩ απόσπασμα από το βιβλίο
Ειδήσεις σήμερα:
Alert! Οι Τούρκοι αποφάσισαν: Τζαμί η Αγία Σοφία
Κεγκέρογλου (ΘΕΜΑ 104,6): Η απόφαση της ΚΟ του ΚΙΝΑΛ να στηρίξουμε το νομοσχέδιο ήταν ομόφωνη
Ένας υπουργός της ευρωζώνης αθέτησε τον λόγο του, λέει η ηττημένη στην ψηφοφορία του Eurogroup
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr