Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, σε συνέντευξή του στο περιοδικό «7 Μέρες TV» και τον Γιάννη Βίτσα, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην επιτυχημένη πορεία της εκπομπής του «The 2night Show» στους πίνακες τηλεθέασης, αν και κάποιοι τη χρεώνουν στις «Άγριες Μέλισσες» που προβάλλονταν πριν.
«Ήταν μια πάρα πολύ ωραία χρονιά. Το δείχνουν και οι αριθμοί τηλεθέασης που πάντα τους έχω δίπλα μου σε αυτό το τηλεοπτικό ταξίδι» εξήγησε.
«Δεν αμφισβήτησα ποτέ τις καλές και τις όχι τόσο καλές στιγμές. Θα πρέπει να σου τονίσω ότι και η περσινή χρονιά για το «The 2night show» ήταν πολύ καλή. Παίρναμε πάσα 3% – 5% και φτάναμε μέχρι 18% – 20%. Φέτος, με ένα πολύ καλό lead in από τις «Μέλισσες», κρατήσαμε τον κόσμο και δημιουργήσαμε πολύ όμορφες καταστάσεις.
(…)Κάποια στιγμή άκουσα ότι η εκπομπή πήγε καλά λόγω των «Μελισσών». Είναι σημαντική η πάσα που παίρνεις, αλλά δεν διαρκεί πάνω από το πρώτο τέταρτο, άντε το πολύ μισή ώρα.
Αν δεν αρέσει στους τηλεθεατές αυτό που παρουσιάζεις, θα εξαφανιστούν πολύ γρήγορα. Το ότι ένα δίωρο πρόγραμμα είναι συνεχώς πρώτο, δεν βασίζεται στο προηγούμενο πρόγραμμα. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κόσμο. Είμαι 47 ετών, στην ωραιότερη φάση της ζωής μου. Έπειτα από τόσα χρόνια εμπειρίας, μαθαίνω ακόμη.
Έχω πολύ όρεξη να δημιουργήσω καινούργιες εκπομπές. Γουστάρω πολύ αυτό που ζω. Η χρονιά που πέρασε ήταν για μένα η αρχή μιας καινούργιας δεκαετίας».
Το πρόγραμμα της Groupama Ασφαλιστικής για τα ακίνητα βραχυχρόνιας μίσθωσης προσφέρει ολοκληρωμένη προστασία συνδυάζοντας καλύψεις για αστική ευθύνη και περιουσία.
Από το 2019 η Wolt ανατρέπει τα δεδομένα στη διανομή φαγητού και προϊόντων, ενισχύοντας τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, και αναβαθμίζοντας συνεχώς την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών.
Δύο ελληνικές startups είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Hubraum Tech Incubator Center στην Κρακοβία, όπου παρακολούθησαν διαλέξεις για την καινοτομία, την επιχειρηματικότητα και τη χρηματοδότηση, εμβαθύνανε σε καινοτόμες τεχνολογίες και έλαβαν εξειδικευμένη γνώση για το πώς αναπτύσσεται μία νεοφυείς επιχείρηση