Οι ελληνικές διακοπές του Ντέιβιντ Γκάντι: Ημίθεος ετών 40 και... Συριανός
Οι ελληνικές διακοπές του Ντέιβιντ Γκάντι: Ημίθεος ετών 40 και... Συριανός
Το πιο επιτυχημένο μοντέλο στον κόσμο πιστεύει ότι όλοι μπορούν να γίνουν εικόνα και ομοίωσή του. Αρκεί να προσπαθήσουν πολύ - Ο 40χρονος Βρετανός, που θεωρείται το αρσενικό αντίστοιχο της Ναόμι Κάμπελ, ανταμείβει φέτος το καλοκαίρι τον εαυτό του για τη σκληρή δουλειά του με οικογενειακές διακοπές στη Σύρο
Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
Είναι ίσως ο μοναδικός άνδρας επί Γης που διατηρεί ελέω γονιδίων -εντάξει, και σκληρής, αδιάλειπτης γυμναστικής και σπαρτιατικής διατροφής- το δικαίωμα να φορά λευκό μαγιό τύπου speedo. Κι όμως, στην αληθινή ζωή ο Ντέιβιντ Γκάντι αποτάσσεται σχεδόν μετά βδελυγμίας το μπανιερό μέσα στο οποίο ο ίδιος σύναψε αέναο συμβόλαιο με την αθανασία, ποζάροντας για την καμπάνια του αρώματος Light Blue του οίκου Dolce & Gabbana το μακρινό πια 2006, στην πραγματικότητα πρωταγωνιστώντας σε μια εμβληματική για την ποπ κουλτούρα απεικόνιση.
Οπότε οι πιθανότητες να τον αναγνωρίσει κανείς σε κάποια από τις παραλίες της Σύρου από το μαγιό του, όπου παραθερίζει αυτό τον καιρό μαζί με τη σύντροφο και την κόρη του, είναι μάλλον απειροελάχιστες. Από την άλλη, η αλήθεια είναι ότι δεν χρειάζονται συγκεκριμένα ρούχα ή αξεσουάρ για να τον καταλάβει κανείς ή ακόμα και για τον κοιτάξει ωσάν ξερολούκουμο - το προϊόν άλλωστε είναι ταυτισμένο με την πρωτεύουσα των Κυκλάδων. Το 40χρονο μοντέλο απολαμβάνει το προνόμιο να θέτει τον πήχη εκείνου που θεωρείται στην εποχή μας και είναι κοινώς αποδεκτό ως ωραίο. Κι αυτή είναι μια επιτυχία που πιστώνεται όχι μόνο στο ευλογημένο DNA του, αλλά και στις συμπτώσεις.
Εξάλλου, ο Γκάντι που έχει πετύχει για τον εαυτό του να θεωρείται η αρσενική Ναόμι Κάμπελ -όχι για τα παράξενα χούγια και την αυταρχικότητά του αλλά για τα ανδραγαθήματά του στο μόντελινγκ- νιώθει κάπως άβολα και αμήχανα για τα αυτιά και τη μύτη του. «Αν συνεχίσουν να μεγαλώνουν με αυτό το ρυθμό, θα έχω πρόβλημα», συνηθίζει να λέει μεταξύ αστείου και σοβαρού στις συνεντεύξεις του. Ποιος είπε ότι τα αγάλματα -ακόμα και τα ομιλούντα -δεν έχουν μερτικό στην ανασφάλεια;
Φυσιολάτρης
Στην πραγματικότητα ο Γκάντι ποτέ δεν είχε σκεφτεί τον εαυτό του ως μοντέλο, έναν άνθρωπο δηλαδή που θα θέτει το μέτρο της ομορφιάς για τους συνανθρώπους του. Στο Εσεξ, όπου γεννήθηκε και ανδρώθηκε, δεν υπήρχε χρόνος για φιλαρέσκειες και ναρκισσισμούς. Τουλάχιστον για τον ίδιο που ήταν εξόχως απασχολημένος να εξερευνά και να γνωρίζει τη φύση, μια συνήθεια που τον ακολουθεί μέχρι σήμερα σαν πιστό σκυλί. Αλλωστε, αν έχει ένα είδωλο, αυτό είναι ο Ντέιβιντ Ατένμπορο. Την εφηβεία του την πέρασε ταξιδεύοντας. Οι φυσιοδίφες γονείς του δεν άφηναν τον ίδιο και την αδελφή του σε ησυχία. Μέχρι την ενηλικίωσή του ο σωματώδης νέος από την ανατολική Αγγλία είχε ταξιδέψει από την Αλάσκα μέχρι την Ουγκάντα και από εκεί ως τα νησιά Γκαλαπάγκος. Η αγάπη του για τη φύση αποτυπωνόταν και στο όνειρο που έτρεφε τότε για την ενήλικη ζωή του. Ηθελε να σπουδάσει Κτηνιατρική, αλλά δεν τα κατάφερε, αφού η εν λόγω σχολή απαιτούσε κάτι περισσότερο από τις μέτριες επιδόσεις του στις εισαγωγικές εξετάσεις. Η Επιστήμη των Υπολογιστών ήταν μια άσχετη μεν με το εσωτερικό κέλευσμά του, τίμια δε για την επαγγελματική σταδιοδρομία του εναλλακτική. Και αποφάσισε την ακολουθήσει. Μάταια βέβαια, αφού και τις σπουδές του αναγκάστηκε να τις αφήσει κακήν κακώς.
Παράλληλα με το πανεπιστήμιο ο Γκάντι δούλευε στο αυτοκινητικό περιοδικό «Auto Express». Κέρδιζε ένα καλό χαρτζιλίκι και έκανε και το κομμάτι του, αφού ανέκαθεν αγαπούσε τα γρήγορα αυτοκίνητα - ακόμα και σήμερα δεν αλλάζει με τίποτα μια βόλτα με μια Jaguar ακούγοντας Τόνι Μπένετ. Η δουλειά του ήταν να τα παραδίδει στην πίστα των δοκιμών. Τελικά, χωρίς να το αποφασίσει, ούτε καν να το σκεφτεί ο ίδιος, βρέθηκε να αλλάζει πίστα. Ο συγκάτοικός του δήλωσε εν αγνοία του συμμετοχή για λογαριασμό του στον διαγωνισμό νέων μοντέλων που διεξήγαγε η εκπομπή «This Morning» του δικτύου ITV. Αμούστακος, με πυκνά σκούρα σγουρά μαλλιά, τζιν παντελόνι και ένα μακρυμάνικο φούτερ που θαρρείς κρεμόταν από τους ανοιχτούς και στιβαρούς ώμους του, ο Γκάντι βρέθηκε από τη μια στιγμή στην άλλη να κάνει πασαρέλα σε ένα λιλιπούτειο catwalk που μόνο ντροπή θα προκαλούσε στα σημερινά φαραωνικών διαστάσεων reality ανεύρεσης μοντέλων. Αλλά τότε ήταν 2001 και ο ίδιος μόλις 21 ετών. Αν κάτι είναι απαράλλαχτο από εκείνη την εποχή έως σήμερα είναι το αδιαπραγμάτευτο γαλάζιο χρώμα των ματιών του, το οποίο οδήγησε και τότε τους κριτές στην απόφαση να του απονείμουν τον κότινο της νίκης και ένα συμβόλαιο με το πρακτορείο μοντέλων Select. Η αμηχανία του Γκάντι αμέσως μετά την ανακοίνωση του αποτελέσματος ήταν τόση και τέτοια που μπορούσες να την τεμαχίσεις με το μαχαίρι. Αλλά ποιος μπορεί να ανακόψει την εξέλιξη των ειδών και τη μεταμόρφωση του αγροτόπαιδου από το Εσεξ σε ατσαλάκωτο, αρρενωπό τζέντλεμαν;
Το παχυσαρκο αγόρι που έγινε κύκνος
Αμέσως μετά τη βράβευσή του ο Γκάντι πέρασε μια πενταετία γεμάτη απόρριψη, απογοητεύσεις και σχεδόν ομόθυμη καταδίκη από τους οίκους μόδας και τα brands. Δεν μπορούσαν με τίποτα να καταπιούν, πόσο μάλλον να χωνέψουν, τις διαστάσεις του σώματός του που παρέκκλιναν εξωφρενικά από τον τότε κανόνα. Τα αγόρια τύπου Dior, λιπόσαρκα, με μακριά άκρα, όχι πάνω από 185 εκατοστά σε ύψος και σωματική διάπλαση που θα ζήλευαν και οι γυναίκες συνάδελφοί τους, κατακυρίευαν την πασαρέλα και τις φωτογραφήσεις. Ο ρωμαλέος Αγγλος δεν χωρούσε ανάμεσά τους, αλλά κυρίως δεν χωρούσε -κυριολεκτικά- στα δείγματα των ρούχων. Οι δουλειές έρχονταν με το σταγονόμετρο και η ματαίωση με το καντάρι.
Οπότε οι πιθανότητες να τον αναγνωρίσει κανείς σε κάποια από τις παραλίες της Σύρου από το μαγιό του, όπου παραθερίζει αυτό τον καιρό μαζί με τη σύντροφο και την κόρη του, είναι μάλλον απειροελάχιστες. Από την άλλη, η αλήθεια είναι ότι δεν χρειάζονται συγκεκριμένα ρούχα ή αξεσουάρ για να τον καταλάβει κανείς ή ακόμα και για τον κοιτάξει ωσάν ξερολούκουμο - το προϊόν άλλωστε είναι ταυτισμένο με την πρωτεύουσα των Κυκλάδων. Το 40χρονο μοντέλο απολαμβάνει το προνόμιο να θέτει τον πήχη εκείνου που θεωρείται στην εποχή μας και είναι κοινώς αποδεκτό ως ωραίο. Κι αυτή είναι μια επιτυχία που πιστώνεται όχι μόνο στο ευλογημένο DNA του, αλλά και στις συμπτώσεις.
Εξάλλου, ο Γκάντι που έχει πετύχει για τον εαυτό του να θεωρείται η αρσενική Ναόμι Κάμπελ -όχι για τα παράξενα χούγια και την αυταρχικότητά του αλλά για τα ανδραγαθήματά του στο μόντελινγκ- νιώθει κάπως άβολα και αμήχανα για τα αυτιά και τη μύτη του. «Αν συνεχίσουν να μεγαλώνουν με αυτό το ρυθμό, θα έχω πρόβλημα», συνηθίζει να λέει μεταξύ αστείου και σοβαρού στις συνεντεύξεις του. Ποιος είπε ότι τα αγάλματα -ακόμα και τα ομιλούντα -δεν έχουν μερτικό στην ανασφάλεια;
Φυσιολάτρης
Στην πραγματικότητα ο Γκάντι ποτέ δεν είχε σκεφτεί τον εαυτό του ως μοντέλο, έναν άνθρωπο δηλαδή που θα θέτει το μέτρο της ομορφιάς για τους συνανθρώπους του. Στο Εσεξ, όπου γεννήθηκε και ανδρώθηκε, δεν υπήρχε χρόνος για φιλαρέσκειες και ναρκισσισμούς. Τουλάχιστον για τον ίδιο που ήταν εξόχως απασχολημένος να εξερευνά και να γνωρίζει τη φύση, μια συνήθεια που τον ακολουθεί μέχρι σήμερα σαν πιστό σκυλί. Αλλωστε, αν έχει ένα είδωλο, αυτό είναι ο Ντέιβιντ Ατένμπορο. Την εφηβεία του την πέρασε ταξιδεύοντας. Οι φυσιοδίφες γονείς του δεν άφηναν τον ίδιο και την αδελφή του σε ησυχία. Μέχρι την ενηλικίωσή του ο σωματώδης νέος από την ανατολική Αγγλία είχε ταξιδέψει από την Αλάσκα μέχρι την Ουγκάντα και από εκεί ως τα νησιά Γκαλαπάγκος. Η αγάπη του για τη φύση αποτυπωνόταν και στο όνειρο που έτρεφε τότε για την ενήλικη ζωή του. Ηθελε να σπουδάσει Κτηνιατρική, αλλά δεν τα κατάφερε, αφού η εν λόγω σχολή απαιτούσε κάτι περισσότερο από τις μέτριες επιδόσεις του στις εισαγωγικές εξετάσεις. Η Επιστήμη των Υπολογιστών ήταν μια άσχετη μεν με το εσωτερικό κέλευσμά του, τίμια δε για την επαγγελματική σταδιοδρομία του εναλλακτική. Και αποφάσισε την ακολουθήσει. Μάταια βέβαια, αφού και τις σπουδές του αναγκάστηκε να τις αφήσει κακήν κακώς.
Παράλληλα με το πανεπιστήμιο ο Γκάντι δούλευε στο αυτοκινητικό περιοδικό «Auto Express». Κέρδιζε ένα καλό χαρτζιλίκι και έκανε και το κομμάτι του, αφού ανέκαθεν αγαπούσε τα γρήγορα αυτοκίνητα - ακόμα και σήμερα δεν αλλάζει με τίποτα μια βόλτα με μια Jaguar ακούγοντας Τόνι Μπένετ. Η δουλειά του ήταν να τα παραδίδει στην πίστα των δοκιμών. Τελικά, χωρίς να το αποφασίσει, ούτε καν να το σκεφτεί ο ίδιος, βρέθηκε να αλλάζει πίστα. Ο συγκάτοικός του δήλωσε εν αγνοία του συμμετοχή για λογαριασμό του στον διαγωνισμό νέων μοντέλων που διεξήγαγε η εκπομπή «This Morning» του δικτύου ITV. Αμούστακος, με πυκνά σκούρα σγουρά μαλλιά, τζιν παντελόνι και ένα μακρυμάνικο φούτερ που θαρρείς κρεμόταν από τους ανοιχτούς και στιβαρούς ώμους του, ο Γκάντι βρέθηκε από τη μια στιγμή στην άλλη να κάνει πασαρέλα σε ένα λιλιπούτειο catwalk που μόνο ντροπή θα προκαλούσε στα σημερινά φαραωνικών διαστάσεων reality ανεύρεσης μοντέλων. Αλλά τότε ήταν 2001 και ο ίδιος μόλις 21 ετών. Αν κάτι είναι απαράλλαχτο από εκείνη την εποχή έως σήμερα είναι το αδιαπραγμάτευτο γαλάζιο χρώμα των ματιών του, το οποίο οδήγησε και τότε τους κριτές στην απόφαση να του απονείμουν τον κότινο της νίκης και ένα συμβόλαιο με το πρακτορείο μοντέλων Select. Η αμηχανία του Γκάντι αμέσως μετά την ανακοίνωση του αποτελέσματος ήταν τόση και τέτοια που μπορούσες να την τεμαχίσεις με το μαχαίρι. Αλλά ποιος μπορεί να ανακόψει την εξέλιξη των ειδών και τη μεταμόρφωση του αγροτόπαιδου από το Εσεξ σε ατσαλάκωτο, αρρενωπό τζέντλεμαν;
Το παχυσαρκο αγόρι που έγινε κύκνος
Αμέσως μετά τη βράβευσή του ο Γκάντι πέρασε μια πενταετία γεμάτη απόρριψη, απογοητεύσεις και σχεδόν ομόθυμη καταδίκη από τους οίκους μόδας και τα brands. Δεν μπορούσαν με τίποτα να καταπιούν, πόσο μάλλον να χωνέψουν, τις διαστάσεις του σώματός του που παρέκκλιναν εξωφρενικά από τον τότε κανόνα. Τα αγόρια τύπου Dior, λιπόσαρκα, με μακριά άκρα, όχι πάνω από 185 εκατοστά σε ύψος και σωματική διάπλαση που θα ζήλευαν και οι γυναίκες συνάδελφοί τους, κατακυρίευαν την πασαρέλα και τις φωτογραφήσεις. Ο ρωμαλέος Αγγλος δεν χωρούσε ανάμεσά τους, αλλά κυρίως δεν χωρούσε -κυριολεκτικά- στα δείγματα των ρούχων. Οι δουλειές έρχονταν με το σταγονόμετρο και η ματαίωση με το καντάρι.
Η κατάσταση θύμιζε στον Γκάντι οικεία κακά. Μέχρι τα 16 του ήταν υπέρβαρος και οι καλοσχηματισμένοι κοιλιακοί του χρειάζονταν αρχαιολογική σκαπάνη για να εμφανιστούν κάτω από στρώματα κοιλιακού λίπους. Η εξωτερική εμφάνισή του είχε γίνει πολλές φορές αφορμή για κοροϊδία από συμμαθητές ή ακόμα και φίλους του. Ομως πια ο Γκάντι είχε αλλάξει περιτύλιγμα - και είχε δουλέψει πολύ γι’ αυτό. Και πάλι, όμως, αποδοχή δεν έβρισκε. Ο Ντομένικο Ντόλτσε και ο Στέφανο Γκαμπάνα, κατά κόσμον D&G, έγιναν οι από μηχανής θεοί τού πολύ προσωπικού δράματος του Γκάντι που δηλώνει φύσει ανυπόμονος. Το ότι περίμενε πέντε χρόνια για τη δόξα είναι ένα διάστημα που σοκάρει ακόμα και τον ίδιο.
Συμβόλαιο με την... αθανασία
Οι Ιταλοί σχεδιαστές είχαν κουραστεί από την τότε νόρμα και από τα μοντέλα που έμοιαζαν πολύ αδύνατα, πολύ εκκεντρικά και όχι αρκετά ανδροπρεπή. Το πρόβλημα ήταν πασίδηλο. Ενας μέσος άνδρας φτιαγμένος από σάρκα και μυς δεν μπορούσε να ταυτιστεί με το πρότυπο που καλλιεργούσε η βιομηχανία της μόδας. Ο Ντόλτσε και ο Γκαμπάνα αποφάσισαν λοιπόν να το αλλάξουν ριζικά. Εμπνευσή τους έγινε ο οικουμενικά άγνωστος Γκάντι. Το 2006 ο Αγγλος πήρε το βάπτισμα της παγκόσμιας αναγνωρισιμότητας στα νερά των ακτών του Κάπρι, όπου γυρίστηκε το διαφημιστικό σποτ και πραγματοποιήθηκε η θρυλική φωτογράφηση για το άρωμα Light Blue. Νονός θα μπορούσε να πει κανείς ότι ήταν ο Βραζιλιάνος φωτογράφος Μάριο Τεστίνο, που επιβεβαίωσε με τις λήψεις του ότι το βλέμμα του Γκάντι μπορούσε να είναι πιο καυτό και από τη UVA ακτινοβολία. Το αποτέλεσμα δεν ήταν απλώς τέλειο, αλλά εικονοκλαστικό. Και μπορεί σήμερα ο Γκάντι, ο οποίος πιθανότατα δεν έχει περίσσευμα σάλιου να ξοδέψει για να αφηγείται τα παρασκήνια της ιστορικής φωτογράφησης, να θυμάται πόσο έξω από τα νερά του αισθανόταν, πόσες ημέρες δουλειάς χρειάστηκαν και πόσο κομβική ήταν η συμμετοχή της συναδέλφου του Μπιάνκα Μπάλτι, ωστόσο βαθιά μέσα του ξέρει ότι ο ίδιος ήταν ο άνθρωπος που άλλαξε τους κανόνες για το ανδρικό μόντελινγκ.
Εξαιτίας του δεν αναθεωρήθηκαν μόνο τα μεγέθη των ρούχων, δεν νομιμοποιήθηκαν μόνο οι τρίχες -έστω και τριμαρισμένες- στο σώμα και οι άλιποι αλλά μυώδεις σωματότυποι, αλλά πήραν την ανιούσα και οι αμοιβές των ανδρών μοντέλων. Καθ’ υπερβολήν θα μπορούσε να παρατηρήσει κανείς ότι πολέμησε την τοξική μητριαρχία του μόντελινγκ από τα μέσα. Ο Γκάντι δεν μπόρεσε ποτέ να καταλάβει γιατί οι γυναίκες συνάδελφοί του αμείβονταν πάντα με εντυπωσιακά μεγαλύτερα ποσά από εκείνον. Ο αγώνας του προφανώς δικαιώθηκε αν σκεφτεί κανείς ότι η περιουσία του υπολογίζεται σήμερα κοντά στα 16 εκατ. δολάρια. Ο Γκάντι φέρει μια παλιοκαιρίσια αύρα σε νεοπαλιό περιτύλιγμα. Κι αυτό δεν γοητεύει μόνο τους σχεδιαστές που συνεργάζονται μαζί του, αλλά και τις γυναίκες. Αν και ποτέ δεν δημιούργησε σκάνδαλα και δεν γέννησε πηχυαίους τίτλους με τους δεσμούς του, πλέον ο 40χρονος Βρετανός, που λέγεται ότι δεν είναι καθόλου νάρκισσος, καθόλου αυτοαναφορικός αλλά εξαιρετικά προσηνής, έχει βρει ένα ήρεμο απάγκιο στην αγκαλιά της συντρόφου του Στέφανι Μεντόρος. Με τη δικηγόρο που ειδικεύεται στο Οικογενειακό Δίκαιο έχουν αποκτήσει και μια κόρη, τη Ματίλντα -οι φήμες υποστηρίζουν ότι οι τρεις τους περνούν μέρος του καλοκαιρινού παραθερισμού τους στη Σύρο-, ζουν στο Φούλαμ του Λονδίνου και είναι υπερήφανοι ιδιοκτήτες μιας σκυλίτσας ονόματι Ντόρα. Ο Γκάντι, που εμφανίζεται ύποπτα για μοντέλο ντυμένος στις φωτογραφίες του στο Instagram, θα ήθελε να απέχει από τα κοινωνικά δίκτυα, να έχει περισσότερους σκύλους, θαυμάζει τη Βικτόρια Μπέκαμ και μοιράζει θυμοσοφίες σύγχρονου τζέντλεμαν με το κιλό. Δόγμα του είναι η φράση «Ποτέ μη λογομαχείς με βλάκες. Το μόνο που θα καταφέρεις είναι να πέσεις στο δικό τους επίπεδο». Και παρότι έγινε διάσημος περιβεβλημένος από θάλασσα και ταυτίστηκε με τη στερεοτυπική εικόνα του καλοκαιριού, δηλώνει αμετανόητος λάτρης του αλπικού σκι.
Ειδήσεις σήμερα
Έκρηξη στη Βηρυτό: Είχαν προειδοποιήσει ότι αν δεν μετακινηθεί το νιτρικό αμμώνιο «θα ανατινάξει όλη την πόλη»
Έκρηξη στη Βηρυτό: Πληροφορίες για μία νεκρή και άλλους τέσσερις Έλληνες τραυματίες
Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών παίζει Μπετόβεν στο Ηρώδειο
Συμβόλαιο με την... αθανασία
Οι Ιταλοί σχεδιαστές είχαν κουραστεί από την τότε νόρμα και από τα μοντέλα που έμοιαζαν πολύ αδύνατα, πολύ εκκεντρικά και όχι αρκετά ανδροπρεπή. Το πρόβλημα ήταν πασίδηλο. Ενας μέσος άνδρας φτιαγμένος από σάρκα και μυς δεν μπορούσε να ταυτιστεί με το πρότυπο που καλλιεργούσε η βιομηχανία της μόδας. Ο Ντόλτσε και ο Γκαμπάνα αποφάσισαν λοιπόν να το αλλάξουν ριζικά. Εμπνευσή τους έγινε ο οικουμενικά άγνωστος Γκάντι. Το 2006 ο Αγγλος πήρε το βάπτισμα της παγκόσμιας αναγνωρισιμότητας στα νερά των ακτών του Κάπρι, όπου γυρίστηκε το διαφημιστικό σποτ και πραγματοποιήθηκε η θρυλική φωτογράφηση για το άρωμα Light Blue. Νονός θα μπορούσε να πει κανείς ότι ήταν ο Βραζιλιάνος φωτογράφος Μάριο Τεστίνο, που επιβεβαίωσε με τις λήψεις του ότι το βλέμμα του Γκάντι μπορούσε να είναι πιο καυτό και από τη UVA ακτινοβολία. Το αποτέλεσμα δεν ήταν απλώς τέλειο, αλλά εικονοκλαστικό. Και μπορεί σήμερα ο Γκάντι, ο οποίος πιθανότατα δεν έχει περίσσευμα σάλιου να ξοδέψει για να αφηγείται τα παρασκήνια της ιστορικής φωτογράφησης, να θυμάται πόσο έξω από τα νερά του αισθανόταν, πόσες ημέρες δουλειάς χρειάστηκαν και πόσο κομβική ήταν η συμμετοχή της συναδέλφου του Μπιάνκα Μπάλτι, ωστόσο βαθιά μέσα του ξέρει ότι ο ίδιος ήταν ο άνθρωπος που άλλαξε τους κανόνες για το ανδρικό μόντελινγκ.
Εξαιτίας του δεν αναθεωρήθηκαν μόνο τα μεγέθη των ρούχων, δεν νομιμοποιήθηκαν μόνο οι τρίχες -έστω και τριμαρισμένες- στο σώμα και οι άλιποι αλλά μυώδεις σωματότυποι, αλλά πήραν την ανιούσα και οι αμοιβές των ανδρών μοντέλων. Καθ’ υπερβολήν θα μπορούσε να παρατηρήσει κανείς ότι πολέμησε την τοξική μητριαρχία του μόντελινγκ από τα μέσα. Ο Γκάντι δεν μπόρεσε ποτέ να καταλάβει γιατί οι γυναίκες συνάδελφοί του αμείβονταν πάντα με εντυπωσιακά μεγαλύτερα ποσά από εκείνον. Ο αγώνας του προφανώς δικαιώθηκε αν σκεφτεί κανείς ότι η περιουσία του υπολογίζεται σήμερα κοντά στα 16 εκατ. δολάρια. Ο Γκάντι φέρει μια παλιοκαιρίσια αύρα σε νεοπαλιό περιτύλιγμα. Κι αυτό δεν γοητεύει μόνο τους σχεδιαστές που συνεργάζονται μαζί του, αλλά και τις γυναίκες. Αν και ποτέ δεν δημιούργησε σκάνδαλα και δεν γέννησε πηχυαίους τίτλους με τους δεσμούς του, πλέον ο 40χρονος Βρετανός, που λέγεται ότι δεν είναι καθόλου νάρκισσος, καθόλου αυτοαναφορικός αλλά εξαιρετικά προσηνής, έχει βρει ένα ήρεμο απάγκιο στην αγκαλιά της συντρόφου του Στέφανι Μεντόρος. Με τη δικηγόρο που ειδικεύεται στο Οικογενειακό Δίκαιο έχουν αποκτήσει και μια κόρη, τη Ματίλντα -οι φήμες υποστηρίζουν ότι οι τρεις τους περνούν μέρος του καλοκαιρινού παραθερισμού τους στη Σύρο-, ζουν στο Φούλαμ του Λονδίνου και είναι υπερήφανοι ιδιοκτήτες μιας σκυλίτσας ονόματι Ντόρα. Ο Γκάντι, που εμφανίζεται ύποπτα για μοντέλο ντυμένος στις φωτογραφίες του στο Instagram, θα ήθελε να απέχει από τα κοινωνικά δίκτυα, να έχει περισσότερους σκύλους, θαυμάζει τη Βικτόρια Μπέκαμ και μοιράζει θυμοσοφίες σύγχρονου τζέντλεμαν με το κιλό. Δόγμα του είναι η φράση «Ποτέ μη λογομαχείς με βλάκες. Το μόνο που θα καταφέρεις είναι να πέσεις στο δικό τους επίπεδο». Και παρότι έγινε διάσημος περιβεβλημένος από θάλασσα και ταυτίστηκε με τη στερεοτυπική εικόνα του καλοκαιριού, δηλώνει αμετανόητος λάτρης του αλπικού σκι.
Ειδήσεις σήμερα
Έκρηξη στη Βηρυτό: Είχαν προειδοποιήσει ότι αν δεν μετακινηθεί το νιτρικό αμμώνιο «θα ανατινάξει όλη την πόλη»
Έκρηξη στη Βηρυτό: Πληροφορίες για μία νεκρή και άλλους τέσσερις Έλληνες τραυματίες
Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών παίζει Μπετόβεν στο Ηρώδειο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα