Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Τηλεθέαση: Καινούργιου, Μουτσινάς, ποδόσφαιρο και μοντέλα στην πρώτη γραμμή
Τηλεθέαση: Καινούργιου, Μουτσινάς, ποδόσφαιρο και μοντέλα στην πρώτη γραμμή
Τι ποσοστά κατέγραψαν οι τηλεοπτικοί αντίπαλοι χθες Τρίτη, 15 Σεπτεμβρίου
Κάθε μέρα κρύβει και μία έκπληξη ο πίνακας τηλεθέασης.
Η Τρίτη ήταν μία από αυτές με κάποιους να διατηρούν τα ποσοστά τους και κάποιους άλλους να προσπαθούν να σκαρφαλώσουν λίγο παραπάνω. Έντονος ο ανταγωνισμός στην πρωινή ζώνη, αλλά και στο prime time.
Η ψυχαγωγία μπροστά από την ενημέρωση
Το «Happy Day» ήταν η πρώτη επιλογή στο δυναμικό κοινό με 18,1% και ακολούθησαν «Σήμερα» με 16,4%, «Καλημέρα Ελλάδα» με 14%, «Ώρα Ελλάδος» με 10,9% και «Κοινωνία ώρα Mega» με 7,9%.
Στο σύνολο, πρώτο το «Σήμερα» με 22% και ακολουθούν «Καλημέρα Ελλάδα», «Happy Day» και «Ώρα Ελλάδος».
Πρώτη η Καινούργιου το πρωί
Με ποσοστό 16,3% στο δυναμικό κοινό, τερμάτισε πρώτο το «Ευτυχείτε» και ακολούθησε η «Φωλιά των Κου Κου» με 14,1%, οι «Αταίριαστοι» με 13,9% και το «Πρωινό» με 12,1%.
Οι «Αλήθειες με τη Ζήνα» σημείωσαν 12%, η «Ώρα για Μελέτη» 10,5% και το «Love it» με 10,4%.
Στο γενικό σύνολο, πρώτοι τερμάτισαν οι «Αταίριαστοι» με 25% και ακολούθησε το «Πρωινό» και το «Ευτυχείτε» με ποσοστά κοντά στο 13%.
Η Τρίτη ήταν μία από αυτές με κάποιους να διατηρούν τα ποσοστά τους και κάποιους άλλους να προσπαθούν να σκαρφαλώσουν λίγο παραπάνω. Έντονος ο ανταγωνισμός στην πρωινή ζώνη, αλλά και στο prime time.
Η ψυχαγωγία μπροστά από την ενημέρωση
Το «Happy Day» ήταν η πρώτη επιλογή στο δυναμικό κοινό με 18,1% και ακολούθησαν «Σήμερα» με 16,4%, «Καλημέρα Ελλάδα» με 14%, «Ώρα Ελλάδος» με 10,9% και «Κοινωνία ώρα Mega» με 7,9%.
Στο σύνολο, πρώτο το «Σήμερα» με 22% και ακολουθούν «Καλημέρα Ελλάδα», «Happy Day» και «Ώρα Ελλάδος».
Πρώτη η Καινούργιου το πρωί
Με ποσοστό 16,3% στο δυναμικό κοινό, τερμάτισε πρώτο το «Ευτυχείτε» και ακολούθησε η «Φωλιά των Κου Κου» με 14,1%, οι «Αταίριαστοι» με 13,9% και το «Πρωινό» με 12,1%.
Οι «Αλήθειες με τη Ζήνα» σημείωσαν 12%, η «Ώρα για Μελέτη» 10,5% και το «Love it» με 10,4%.
Στο γενικό σύνολο, πρώτοι τερμάτισαν οι «Αταίριαστοι» με 25% και ακολούθησε το «Πρωινό» και το «Ευτυχείτε» με ποσοστά κοντά στο 13%.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Τα ερωτικά σας προβλήματα φέτος λύνονται διαφορετικά! 😉 #kalomesimeraki
Κυρίαρχος ο Μουτσινάς το μεσημέρι
Με 21% στο δυναμικό κοινό το «Καλό μεσημεράκι» διατηρεί τα ποσοστά του και την πρωτιά με το «Shopping Star» να ακολουθεί με 18,4%, το «Ρουκ Ζουκ» με 13,4% το «Pop up» με 10,6% και το «The Booth» με 6,3%.
Στο γενικό σύνολο, πρώτο τερμάτισε το «Shopping Star», με δεύτερο τον Νίκο Μουτσινά και ακολουθούν «Ρουκ Ζουκ» και «Pop up».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Δελτία ειδήσεων
ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΣΚΑΙ 17,3% (δυναμικό) 22,1% (σύνολο)
STAR NEWS 13,3% (δυναμικό) 15,4%(σύνολο)
Alpha ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ 12% (δυναμικό) 14,5% (σύνολο)
ANT1 NEWS 9,2% (δυναμικό) 10% (σύνολο)
Mega ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ 8,9% (δυναμικό) 6,8% (σύνολο)
OPEN NEWS 7,2% (δυναμικό) 8% (σύνολο)
ΕΡΤ1 ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ 3,7% (δυναμικό) 5,7% (σύνολο)
Ποδόσφαιρο και ριάλιτι το βράδυ
Το «GNTM» ήταν στην κορυφή των προτιμήσεων με 23,1% και ακολούθησε ο αγώνας ΠΑΟΚ – ΜΠΕΝΦΙΚΑ με 21%, οι «Άγριες Μέλισσες» με 18,2%, η «Αγγελική» με 9,4% και οι «Οκτώ λέξεις» με 8,8%. Το «Big Brother» σημείωσε 21,4%.
Στο σύνολο, πρώτες οι «Άγριες Μέλισσες» με 21% και ακολούθησαν ποδόσφαιρο και «8 λέξεις».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα