Με τη διάσημη ατάκα - τίτλο της επιτυχίας της Νάνσυ Σινάτρα «These boots are made for walkin’» και τρεις απανωτές αναρτήσεις της με κατακόκκινες δερμάτινες μπότες, η Σερένα Γουίλιαμς έκανε γνωστό ακόμη και στον πιο αφηρημένο από τους 12,7 εκατ. followers της στο instagram ότι είναι το επίσημο πρόσωπο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του σχεδιαστή παπουτσιών Stuart Weitzman.
Η 39χρονη Αμερικανίδα παγκόσμια πρωταθλήτρια του τένις φωτογραφήθηκε με ένα αποκαλυπτικό σέξι body και αμάνικο μαύρο σακάκι, αναδεικνύοντας τις εντυπωσιακές ψηλοτάκουνες κόκκινες μπότες από δέρμα φιδιού με την υπογραφή του Αμερικανού σχεδιαστή και τιμή πώλησης 829 βρετανικές λίρες.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Serena Williams (@serenawilliams) στις
Οι backstage λήψεις από τη φωτογράφιση που κοινοποίησε στο instagram ήταν αρκετές για να εκτοξεύσουν μέσα σε λίγες ώρες το καταναλωτικό ενδιαφέρον για την τελευταία συλλογή Stuart Weitzman, αλλά και να συγκεντρώσουν χιλιάδες κολακευτικά σχόλια για το απίθανο κορμί και στυλ της Νο 83 από τη λίστα Forbes με τους πλουσιότερους ανθρώπους στην Αμερική που διαθέτει περιουσία 225 εκατομμυρίων δολαρίων.
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νερού στις 22/3, την Παγκόσμια Ημέρα Δασών στις 21/3, και την Ημέρα της Αρκούδας στις 23/3 φροντίζουμε για κάθε πολύτιμη σταγόνα νερού και διαφυλάσσουμε την αγνότητα του φυσικού περιβάλλοντος.
Πίσω από κάθε επιτυχημένη επιχείρηση (brand, οργανισμό) βρίσκονται άνθρωποι που όχι μόνον ενδιαφέρονται για τη δουλειά τους, αλλά και για τον πλανήτη, την κοινωνία, τον διπλανό τους και νιώθουν υπερηφάνεια που προσφέρουν εθελοντικά ένα κομμάτι του εαυτού τους. Αυτοί είναι οι efooders!