Οριακό προβάδισμα για τους περισσότερους «πρώτους», άνοδος κάποιων νέων και ενίσχυση των τηλεπαιχνιδιών είναι τα συμπεράσματα της τηλεοπτικής «Τρίτης»
Αφροδίτη Γραμμέλη
Οι πτήσεις στον πίνακατηλεθέασης είναι σχετικά χαμηλές. Με εξαίρεση τα μεγαθήρια στο prime time οι περισσότεροι ακροβατούν μεταξύ 10% και 15% ενώ πολλοί είναι πλέον αυτοί που βλέπουν μονοψήφια.
Πιο αναλυτικά νωρίς το πρωί, το «Happy Day» έπιασε κορυφή στο δυναμικό κοινό ενώ στο σύνολο την πρωτιά διατηρεί το «Σήμερα» στον ΣΚΑΪ. Οριακές οι διαφορές των ενημερωτικών εκπομπών στο 18 – 54.
Στη ζώνη 10 – 1 παρέμεινε στην πρώτη θέση η Ζήνα Κουτσελίνη με τη Φαίη Σκορδά να την ακολουθεί στο δυναμικό κοινό όμως στο σύνολο η κυριαρχία των «Αταίριαστων» και της Αργυρώς Μπαρμπαρίγου στον ΣΚΑΪ είναι αναμφισβήτητη.
Πρωινή Ζώνη
Κλείσιμο
Μεσημεριανή Ζώνη
Το μεσημέρι νικήτρια ήταν η Ζέτα Μακρυπούλια ενώ διψήφιο πέτυχε το «Pop up» στον Alpha με την Ηλιάνα Παπαγεωργίου. Χαμηλές πτήσεις για την μεσημεριανή ζώνη στο Open.
Απογευματινή Ζώνη
Αμετακίνητος ο «Τροχός της τύχης» στο Star σε όλα τα κοινά ενώ σημαντική άνοδο σημειώνει το «Live news» με τον Νίκο Ευαγγελάτο ο οποίος πλησίασε το 18%. Χαμηλά η Σμαράγδα Καρύδη και το «Still Standing»με τη Μαρία Μπεκατώρου.
Δελτία ειδήσεων
Ιδια η κατάταξη στα δελτία ειδήσεων με το Star νικητή στο δυναμικό και τον ΣΚΑΪ στο σύνολο ενώ στην τελευταία θέση παραμένει η ΕΡΤ1.
Prime Time και Early Night
Τέλος, το βράδυ 4 μονάδες η διαφορά του «GNTM» από τις «Αγριες Μέλισσες» στο δυναμικό κοινό και πέντε στο γενικό με τους δυο τους να μοιράζονται πρωτιές. Ψηλά παραμένει το «Big Brother» στον ΣΚΑΪ και οι υπόλοιποι… προσπαθούν.
Μια μοναδική εμπειρία τηλεθέασης με εκατοντάδες ώρες ζωντανής δράσης, δεκάδες συνεντεύξεις και εμπεριστατωμένες αναλύσεις, μέσα από 7+1 pop up κανάλια Eurosport, αποκλειστικά διαθέσιμα μέσα από το Vodafone TV
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.